Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä matoja mun sängyssä kokoajan? ( kuva )

Vierailija
08.01.2017 |

Mun sängystä löytyy kokoajan toukkia tai matoja. Mitä nää on ja mistä ne tulee?
http://aijaa.com/frocIE

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiskuoriaisen toukkia.

Vierailija
2/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäs okevan vyöihrakuoriaisen toukkia. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu.

Vierailija
5/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiskuoriaisia? En uskalla varmaksi sanoa. Mun asunnosta löytyi ton näköisiä matoja yhdessä vaiheessa jatkuvasti! En oikein saanut selvyyttä asiaan mutta yritin mennä vaatekaapit läpi ja imuroida joka nurkan. Ei ole enää näkynyt. Tosin mun tuurilla niitä alkaa taas ilmestymään kun asiasta on puhetta..

Vierailija
6/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiskuoriainen?

Vierailija
7/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näyttäs okevan vyöihrakuoriaisen toukkia. :(

*turkiskuoriainen

Joku aivohärö iski 😆

Vierailija
8/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkiskuoriainen

Vierailija
9/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin matuja :D

Vierailija
10/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritoukaksi vanhakansa sanoo. Syäksä sängyssä?

Vierailija
11/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen jokin kuoriaisen toukka. Esim turkiskuoriainen

Vierailija
12/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeritoukaksi vanhakansa sanoo. Syäksä sängyssä?

Sokeritoukka on täysin eri asia.

Vierailija
13/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh fuck oisin ite jo saanut paskahalvauksen ja polttanu koko talon maantasalle:DDDD

Vierailija
14/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, hyi hirveetä.. :( miten pääsen eroon niistä?

Ap

Vierailija
15/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

asutko vanhassa kerrostalosaa? koko yhtiö tulee myrkyttää. omakotitaloon hommaat tuholaistorjujan. jos niitä sängystä löytyy usein, niin onhan niitä paljon ja järeet aseet käyttöön.

Vierailija
16/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin vyöihrakuoriaisten tai turkiskuoriaisten toukista eroon kahden kuukauden suursiivouksella. Pesin ja saunotin ihan kaikki tekstiilit, matot vein pesulaan, kävin jokaisen kaapin ja nurkan läpi ja pudistin, irroitin lattialistat ja imuroin niiden takaa, pesin lattiat kahden viikon välein, imuroin päivittäin ja huolehdin ettei minnekään jää ruoan murustakaan. Kaikki tiskit tiskasin heti, enkä jättänyt odottamaan astianpesukoneen täyttymistä. Näillä pääsin eroon niin, ettei vuoteen ole näkynyt vaikkei vanhoista taloista muka saa niitä mitenkään pois. Edelleen siivoan todella huolellisesti. Jos on pienikään mahdollisuus, että imuriin on päätynyt eläviä toukkia, vaiha pölypussi HETI. Et halua nähdä millä intensiteetillä ne lisääntyy siellä.

Vierailija
17/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000000732324.html

Vaikeaa se on. Millainen asunto? Kerrostalossa voivat hävityksen jälkeen tulla takaisin naapurin puolelta.

Vierailija
18/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kunnolla.

Vierailija
19/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin reilu kuukausi sitten vessasta pesukoneen takaa muutaman ja vielä tyhjän kuoren, joka ilmeisesti tarkoittaa sitä, että ne ovat jo ehtineet lisääntymään. Olen itse aika sotkuinen ihminen ja olin varma, että se johtuu siitä (vaatteita lattioilla ym.), vaikka asunkin vanhassa talossa ja täällä oli niitä löytynyt jo ennen muuttoani ja remppaamista. Mutta järkytyin niin pahasti siitä, tuli ihan hirveä olo, että jos ne ovat päässeet lisääntymään. Vein kaikki vaateet ja tekstiilit parvekkeelle. Tajusin oikeastaan, että ne ovat näin kuukauden jälkeen vieläkin siellä. (tulin tänään matkoilta) eli varmasti niissä kasseissa olevat mahdolliset toukat tai munat ovat kuolleet. Mutta vielä pelkään, että mitä vaatehuoneesta paljastuu.

Tein siis suursivouksen silloin, kun ne löysin ja imuroin myös sängyn ja onneksi en löytänyt sentään sieltä mitään. En varmasti itse enää pystyisi nukkumaan kyseisessä sängyssä, jos sieltä olisin vastaavia löytänyt. :/

Vierailija
20/42 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kaikki paikat huolellisesti. Myrkkyäkin voi suihkautella. Pese kuumalla vedellä tai saunota tai pakasta kaikki tekstiilit. Jos niitä löytyy sinulla sängystä, niin tutki, ovatko ne pesineet sängyn sisälle. :/ Jos ovat, niin pitäisikö koko sänky sitten hävittää? Ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi