Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

## ENSIKOT keskiviikkona 15.3.2006 ##

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä linjoilla ollaan. Muutaman päivän olen poissa ollut, mutta yritän päästä käymään joka päivä :) Töissä en pysty näillä sivuilla käymään, kun olen asiakastyössä eikä ovia kiinni pidetä (harmi) :) Mielelläni täällä rupattelisin teidän kanssa ja vaihtaisin kuulumisia. Yleensä kuitenkin käyn lukemassa päivän tapahtumat näin illalla.

Killalle paljon haleja ja rutistuksia. Koetetaan jaksaa ja luotetaan, että kyllä se meidänkin aika pian tulee. Itse yritän ajatella, että on vähän relattava, jotta pienokaisen tuleminen on edes mahdollista. Uskon, että jos yrittää liikaa, niin sekin aiheuttaa stressitilan elimistöön ja mahdollisesti estää raskautumisen... Niin... helpommin sanottu kuin tehty tuo relaaminen.

Afternoon: Minulla on aikomus olla näillä näkymin kotona se 3 vuotta ja toivottavasti siinä ajassa saataisiin ensimmäiselle kaveri. Eli kaiken kaikkiaan kotona oleminen venyy varmasti yli 3 vuoteen. (siis jos saadaan ensimmäinen lapsi ja saati sitten toinen). Töihin kyllä voisin lähteä jo aikaisemminkin, mutta en usko, että raaskin jättää niin pientä lasta kotiin. Pidän työstäni, joten siksikin töihin lähteminen ei haittaisi.

Tuisku

Vierailija
22/23 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopsasti vielä kirjottamaan jotakin, ennen kun köllähdän sänkyyn=) Täällä enskojen pinossa on kyllä niiiiiin kiva olla, kun kaikkii tuntuu välittävän toisistaan ja ihmiset on aidosti (ainakin siltä tuntuu) kiinnostuneita toisten ajatuksista, mielipiteistä ja tunteista:) On tosi mukava aina lukea teidän juttuja ja osallistua myös itse keskusteluun!

Hmm...mistäköhän toi äskenenkin tuli mieleen...No kuitenkin, pääpointtini oli se, että on mielettömän hyvä juttu, että tällanen kirjottelupalsta on olemassa, jottei jää aivan ypöyksin näitten vauva-ajatusten ja pähkäilyjen kanssa!

Jeps, täällä edelleen oviksen metsästystä ja greippimehun litkimistä. En tiiä, että onko tosta mehun juonnista mittään hyötyä, mutta puhutaan ainakin, että se jollain tapaa paksuunnuttaa limakalvoa (ja lisää jonkin liman eritystä, mikä on hyväksi siittiöille) kohdussa ja tällöin hedelmöittyneellä munasolulla on paremmat mahdollisuudet jäädä sinne kohtuun ja löytää sopiva paikka...en tiedä tosiaan, pitääkö yhtään paikkaansa?!

Hyviä öitä ja kauniita unia kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä sitä vaan just töistä tulin. Kyllähän se mielessä on käynyt, että pelkkä päivätyö ois mukavaa, mutta mun luonteelle taitaa tää kolmivuorotyö sopia paremmin. Ehkäpä mieli muuttuu, jos lapsia siunaantuu. Onko teillä muilla vuorotyö vai päivätyö? Miten olette ajatelleet jatkaa, kun lapsia saatte? Vuorotyön kanssa onkin kova miettiminen hoitopaikkojen ym. suhteen.

Galluppiin: En ole asiaa kummemmin miettinyt, mutta oishan se mukava olla kauemmin kotona lapsen kanssa. Tosin vasta valmistuneena haluaisin töihin päästä nopeasti ettei taidot unohdu.

Mulla täti haluaa sinnikkäästi vierailuaan jatkaa, mikä kyllä oli odotettavissa. Nyt kp 5. Kyllähän se meinas kovasti mietityttää, kun taaksepäin laskeskelin, niin kyllä sitä oviksen aikoihin oltiin pupuiltu, mutta tulosta ei tullut. Tämä oli tosin 1. yrityskierto, joten turhia on turha vielä murehtia. Asiat otetaan sitä mukaan vastaan ja käsittelyyn, kun aika on. Kyllä minä tunnen ainakin kovasti piristyneeni, kun kevät on tulossa. Luulen, että piinailu ja pettymykset ym. ois aikas ankeeta, jos ois pimeät talvi-illat vielä.

Nyt siis Enskat nukutaan hyvin ens yö ja huomenna mietitään asioita taas uudestaan!

Kovasti tänään sitä murehdin, että jos toi lintuinfluenssa tänne tulee niin mites sen rokotteen kanssa käy, jos onkin raskaana ja kun vielä terveydenhuoltoalalla olen, niin työn puolesta se pitäis ottaa. Ja ei meinaa tää mun flunssakaan loppua, on kestänyt jo 3viikkoa, niin en kyllä halua toista ab-kuuria syödä, jolloin tämä kierto kyllä pitäis jättää väliin. Kylläpä mä taidan taas vähän liikaa murehtia. :)

Hyvää yötä kaikille!