Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks hitossa te vapaat miehet voi olla normaaleita????

Vierailija
08.01.2017 |

Kaikissa on jotain vikaa. Halutaan kulkea ryysyissä, on joku hiton periaate mistä ei voi joustaa, ilkeillään, petetään, ryypätään, ei voi muuttaa kotoa mihinkään muualle jne jne... Olen luovuttanut.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa on jotain vikaa. Halutaan kulkea ryysyissä, on joku hiton periaate mistä ei voi joustaa, ilkeillään, petetään, ryypätään, ei voi muuttaa kotoa mihinkään muualle jne jne... Olen luovuttanut.

Ei ne muuten olis vapaita! Joku järki käteen. Mitäs hukkasit etsikkoaikasi olemalla ronkeli/saamaton sillon kun ne kunnolliset nuoret miehet jaettiin.

Älä jauha paskaa. Ap on vaan törmännyt vääränlaisiin tyyppeihin, ei pidä leimata kaikkia vapaita oudoiksi, koska se ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Ymmärrän toki että voit saada tuolla tylyttämisellä tuntemaan itsesi muita paremmaksi, jos sinulla ei siihen muitakaan syitä tai keinoja ole.

Vierailija
42/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasoasi paljon korkeammalla oleva mies, joka ei vain satu haluamaan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tasoasi paljon korkeammalla oleva mies, joka ei vain satu haluamaan lapsia.

Mä en tiedä mikä sun taso on, etkä sä mikä mun. En edes halua arvostella ihmisiä niin, enkä halua sellaista miestä joka arvostelee/halveksii muita. Se, ettet sä halua lapsia on sun valintasi, me ei oltaisi toisillemme sopivat myöskään siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme