Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks hitossa te vapaat miehet voi olla normaaleita????

Vierailija
08.01.2017 |

Kaikissa on jotain vikaa. Halutaan kulkea ryysyissä, on joku hiton periaate mistä ei voi joustaa, ilkeillään, petetään, ryypätään, ei voi muuttaa kotoa mihinkään muualle jne jne... Olen luovuttanut.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne eivät olisi jotenkin outoja, ne eivät olisi myöskään vapaita. Get it?

Tämä on aika vaarallinen johtopäätös ja yleistys. Ei kaikki vapaat ole todellakaan outoja, niinkuin ei myöskään kaikki oudot ole vapaita.

Miksi vaarallinen? Mitä kamalaa minulle tai maailmalle tapahtuu, jos yleistän? Vähän rajaa tuohon ylidramaattisuuteen.

Vierailija
22/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä väkisin vähän oudoksi menee, kun vuodesta toiseen riutuu yksinänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteet ja haluttomuus muuttaa eivät tee kenestäkään epänormaalia. Eikä oikeastaan huonot vaatteetkaan. Tai alkoholin käyttö.

Oikeesti, mä en vaadi mitään Beckhamia, ei tartte olla komea, tavallinen tai söpö riittää. Ei tarvitse olla rikas, kunhan käy töissä, pitää osata huolehtia hygieniasta eikä saa kulkea verkkareissa muuta kuin treeneihin/lenkille, tai kotona on ok. Mutta ei tarvitse edes treenata tai lenkkeillä 😀 Kiltti pitää olla ja kunnollinen ja rehellinen. Ihan tavalinen mies, mut kaikissa jotain vikaa. Voin myös muuttaa sinne takahikiälle jos kaikki muu natsaa.

Tää sun ongelma on just toi kun etsit sellaista täydellistä. Ei ole olemassa ihmistä, jossa ei olisi jotain ns. vikaa. Oli se sitten henkistä tai fyysistä. Yleensä jokaisella on jotain kumpaakin enemmissä tai vähemmissä määrin. Sen kanssa pitää vain elää. Mikä vika sitäpaitsi verkkareissa on? Mukavat ja miellyttävät housut.  Pitääkö sinne ruokakauppaan muka oikeesti vetää aina puku ja sotamaalaus päälle?[/quote Ei vaan kiinnosta tarpeeksi, jos on joku iso turn off, mutta kaikissa tuntuu olevan. ]Ja kyllä mä tykkään että ihmisten ilmoilla pitää kulkea siisteissä vaatteissa, farkut on hyvät.

24/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis olla normaali?

Vierailija
25/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteet ja haluttomuus muuttaa eivät tee kenestäkään epänormaalia. Eikä oikeastaan huonot vaatteetkaan. Tai alkoholin käyttö.

Oikeesti, mä en vaadi mitään Beckhamia, ei tartte olla komea, tavallinen tai söpö riittää. Ei tarvitse olla rikas, kunhan käy töissä, pitää osata huolehtia hygieniasta eikä saa kulkea verkkareissa muuta kuin treeneihin/lenkille, tai kotona on ok. Mutta ei tarvitse edes treenata tai lenkkeillä 😀 Kiltti pitää olla ja kunnollinen ja rehellinen. Ihan tavalinen mies, mut kaikissa jotain vikaa. Voin myös muuttaa sinne takahikiälle jos kaikki muu natsaa.

Ei tarvii kun käydä töissä? Miten sinne töihin päästään, kun ei oo työpaikkoja missään?

Vierailija
26/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo perhejutut naiset tarjoaa niin huonoilla ehdoilla että siihen ei kande miehenä ryhtyä. Tarjolla on vallattoman apumiehen ja maksajan rooli, johon kukaan järkevä mies ei lankea. On oikeastaan ihme, että joku mies vielä moiseen ryhtyy näillä ehdoilla, mutta vähenemäänhän päin se on, ts. suomalaisten syntyvyys on romahtanut. Jostain syystä naiset väittävät usein että dissaan heitä kun sanon näin. Päin vastoin dissaan niitä tyhmiä miehiä jotka vielä suostuvat, eihän se tee myyjää tyhmäksi että pyytää ylihintaa....tyhmä on sen sijaan se, joka ei tajua missä mennään.

Vierailija
27/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa on jotain vikaa. Halutaan kulkea ryysyissä, on joku hiton periaate mistä ei voi joustaa, ilkeillään, petetään, ryypätään, ei voi muuttaa kotoa mihinkään muualle jne jne... Olen luovuttanut.

Mitähän tuo otsikko on tarkoittavinaan?

Miks hitossa te vapaat miehet VOITTE olla normaaleita????

Miks hitossa te vapaat miehet ETTE voi olla normaaleita????

Taitaa olla ap itse jotain muuta kuin normaali.

Vierailija
28/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika vaarallinen johtopäätös ja yleistys. Ei kaikki vapaat ole todellakaan outoja, niinkuin ei myöskään kaikki oudot ole vapaita.

Miksi vaarallinen? Mitä kamalaa minulle tai maailmalle tapahtuu, jos yleistän? Vähän rajaa tuohon ylidramaattisuuteen.

No haitallinen sitten, älä tartu yhteen sanaan, pointti tuli varmaan selväksi. Se on vääristelyä, jotkut uskoo siihen, ruvetaan etsimään vikoja ihmisestä vaan sen takia, kun ei ole kelvannut, jotain vikaa täytyy olla. Se johtaa yksinäisyyteen, kävellään mahdollisen onnen ohi.

Vierailija
29/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi voi olla normaaleja? Eikö se ole hyvä?

Vierailija
30/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tässä taannoin jonkinlainen mielipidekirjoitus naisista ja nirsoudesta...

Vierailija
31/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamisongelma. Eniten sinkkuna on nuoria miehiä ja vanhoja naisia. Ja kouluttamattomia maalaismiehiä ja koulutettuja kaupunkilaisnaisia. Näistä ei paria tule, joten sinkkuus tulee olemaan ikuinen ongelma.

Vierailija
32/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haitallinen sitten, älä tartu yhteen sanaan, pointti tuli varmaan selväksi. Se on vääristelyä, jotkut uskoo siihen, ruvetaan etsimään vikoja ihmisestä vaan sen takia, kun ei ole kelvannut, jotain vikaa täytyy olla. Se johtaa yksinäisyyteen, kävellään mahdollisen onnen ohi.

No eikö ole selvää ettei tullut, kun tuohon kerran piti tarttua? Muutenkin minulla nousee aina karvat pystyyn, kun jotain aletaan uhkailla yksin jäämisellä, jos ajattelutapa ei muutu ja äkkiä.

Vierailija
33/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaamisongelma. Eniten sinkkuna on nuoria miehiä ja vanhoja naisia. Ja kouluttamattomia maalaismiehiä ja koulutettuja kaupunkilaisnaisia. Näistä ei paria tule, joten sinkkuus tulee olemaan ikuinen ongelma.

Eikä ensi kertaa maailmanhistoriassa.

Vierailija
34/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tässä taannoin jonkinlainen mielipidekirjoitus naisista ja nirsoudesta...

Oli, ja täysin aivoton. Miten joku pääsee tohtoriksi, kun ajatusmaailma on kuin amisjuntilla?

Vierailija
35/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alle 165cm,  yh, työtön... eiköhän siinä ole minun "outouteni"

muuten siis ihan tavallinen kuin muutkin, mutta näistä kuulee enemmän tai vähemmän

Työtön yh. Kyllä nyt kelpaa esittää vaatimuksia.

Vierailija
36/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne muuten olis vapaita! Joku järki käteen. Mitäs hukkasit etsikkoaikasi olemalla ronkeli/saamaton sillon kun ne kunnolliset nuoret miehet jaettiin.

Vierailija
37/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muuten siis ihan tavallinen kuin muutkin, mutta näistä kuulee enemmän tai vähemmän

Vaatimuksena työssäkäyvä mies joka elättää naisen ja toisen miehen lapsen/t. Joo on se kumma ettei löydy ottajia....

Vierailija
38/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole selvää ettei tullut, kun tuohon kerran piti tarttua? Muutenkin minulla nousee aina karvat pystyyn, kun jotain aletaan uhkailla yksin jäämisellä, jos ajattelutapa ei muutu ja äkkiä.

Kuka on uhkaillut yksin jäämisellä, minä en ainakaan? Puhun yleisellä tasolla, en sinusta, enkä tarkoittanut onnensa ohi kävelyllä lopullista yksinjäämistä, se oli sinun outo tulkintasi. Vaikutat aika vihaiselta naiselta. Olet elävä esimerkki siitä, että ihminen voi olla outo, vaikkei olekaan yksin.

Vierailija
39/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuksena työssäkäyvä mies joka elättää naisen ja toisen miehen lapsen/t. Joo on se kumma ettei löydy ottajia....

Joo no mä en ole työtön enkä yh. Enkä mä muutenkaan ole kirjoittanut kaikkia noita kommentteja mitä täällä minuna kirjoitetaan. Ärsyttää kun pitää tunkea väliin ja esiintyä toisena. Ja siitä otsikosta jäi se ette-sana pois. T.ap

Vierailija
40/43 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH mutseilla on monilla sama tarina. Langetaan ääliömieheen koska kypsymättömyys/pesänrakennusvietti/hormoonit tms sumensi järjen ja se toukka piti pukata. Äijä kartanolle ja sitten vingutaan yhärinä surkeata kohtaloa ja haukutaan miestarjonta. Kai se on p-aa kun ette aikoinaan käyttäneet järkeänne vaan piti ottaa se epävakaa jännä. Oikein teille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme