Miten olla ihastumatta tapailemiini naisiin?
En halua parisuhteeseen, mutta ihastun aina naisiin, joita tapailen. Olen nirso, enkä halua edes sänkyyn naisen kanssa, jonka kanssa minulla ei synkkaa. Sitten jos synkkaa, niin sitten haluan vain tavata häntä uudestaan ja uudestaan, vaikka en halua sitoutua parisuhteeseen. Olin sellaisessa juuri pitkään, enkä halua joutua toista kertaa vastaavaan tilanteeseen ainakaan vielä, koska haluaisin ensin vain vähän irrotella ja pitää hauskaa. Tuntuu olevan minulle kuitenkin hankalaa.
Pitäisikö sitten raahata kotiin vain näitä epäkiinnostavia naisia tai yksinkertaisesti vain tapailla useita yhtäaikaa, jolloin naiset menettävät arvonsa. En toisaalta tiedä, että haluanko muuttua noin paatuneeksi, että tapailulla ei ole mitään väliä, koska todennäköisesti haluan vielä vakavankin suhteen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ihanan tasa-arvoinen ketju, kun mukana on saman ongelman kanssa painivia miehiä ja naisia! Eipä ole muuta neuvoa antaa kun että teette niin kuin sillä hetkellä hyvältä tuntuu. Aika kuluu ja te vanhenette ja prioriteetit varmaan muuttuu siinä mukana. Mutta voisi ne asiat huonomminkin olla:)
Jep, ihanan hyväosaisten ketju. On ns. positiivinen ongelma kaikilla. Liikaa tapailukumppaneita, joihin jopa ihastuu, eikä tiedö miten päin olisi, ettei ihan liikaa molemmat ihastu ja halua olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua parisuhteeseen, mutta ihastun aina naisiin, joita tapailen. Olen nirso, enkä halua edes sänkyyn naisen kanssa, jonka kanssa minulla ei synkkaa. Sitten jos synkkaa, niin sitten haluan vain tavata häntä uudestaan ja uudestaan, vaikka en halua sitoutua parisuhteeseen. Olin sellaisessa juuri pitkään, enkä halua joutua toista kertaa vastaavaan tilanteeseen ainakaan vielä, koska haluaisin ensin vain vähän irrotella ja pitää hauskaa. Tuntuu olevan minulle kuitenkin hankalaa.
Pitäisikö sitten raahata kotiin vain näitä epäkiinnostavia naisia tai yksinkertaisesti vain tapailla useita yhtäaikaa, jolloin naiset menettävät arvonsa. En toisaalta tiedä, että haluanko muuttua noin paatuneeksi, että tapailulla ei ole mitään väliä, koska todennäköisesti haluan vielä vakavankin suhteen.
Itse olen samassa tilanteessa, paitsi nainen. Haluan kuitenkin tapailla ihmisiä kenen kanssa klikkaa, en ikinä tapailisi ihmistä kenen kanssa ei esim.olisi fyysistä kemiaa. Koitan pitää tapailun niin kevyenä, että ihastumista syntyy korkeintaan pinnallisella tasolla. Yleensä myös tapailun alussa päätän, ettei tapailukumppani ole sopiva pitkällä tähtäimellä. Se päätös auttaa, vaikka ihminen olisi miten kiinnostava tahansa. Vältän myös sanomasta mitään tunteellisia juttuja, en esittele ystäville ellei ole pakkotilanne, en suunnittele yhteisiä menoja etukäteen. En kerro itsestäni kovin syvällisiä asioita. Näin voi nauttia jännittävästä ihastuksesta! Ja jos toinen ihastuu enemmän ja ottaa seurustelun puheeksi, sitten on vain sanottava että ei halua suhdetta.
Minä taas haluan puhua naisille syvällisistä asioista, koska se on yksi syy miksi naisia ylipäänsä tapailen, eikä pelkkä seksi. Minulla ei ole naispuolisia kavereita, joiden kanssa voisi puhua kaikesta, eikä miespuolisten kavereiden kanssa voi puhua samalla tavoin kaikista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan tasa-arvoinen ketju, kun mukana on saman ongelman kanssa painivia miehiä ja naisia! Eipä ole muuta neuvoa antaa kun että teette niin kuin sillä hetkellä hyvältä tuntuu. Aika kuluu ja te vanhenette ja prioriteetit varmaan muuttuu siinä mukana. Mutta voisi ne asiat huonomminkin olla:)
Tässä on vain se hankaluus, että tapailun lopettaminen aina sattuu. Minulle ei ole myöskään helppoa tuosta vain lähentyä naisen kanssa ujouteni takia, joten tuntuu turhauttavalta päättää suhde jos on viimeinkin päässyt jonkun lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vain se hankaluus, että tapailun lopettaminen aina sattuu. Minulle ei ole myöskään helppoa tuosta vain lähentyä naisen kanssa ujouteni takia, joten tuntuu turhauttavalta päättää suhde jos on viimeinkin päässyt jonkun lähelle.
Minulla ei ole ujousongelmaa, mutta seksuaalisesti tyydyttävän ja yhteensopivan miehen löytäminen ei ole mitenkään helppoa. Siksi se koski ihan kunnolla, kun tapailukumppanini laittoi poikki. Toki myös siksi, että en saa nyt nauttia hänen seurastaan muutenkaan enää. :(
Mietin tämän kokemuksen jälkeen, olisiko kuitenkin ollut järkevämpää vain sitoutua häneen ja yrittää suhdetta. Mutta koska dynamiikka välillämme tuntui samalta kuin ensimmäisessä, teininä alkaneessa suhteessani, jonka jälkeen olen ollut paljon paremminkin yhteensopivien miesten kanssa, niin en vain usko että se olisi hyvä ajatus. Jos olisimme yhdessä vaikkapa muutaman vuoden ja sitten päätyisin kuitenkin lopettamaan suhteen, niin sattuisihan se kuitenkin huomattavasti pahemmin ja pahimmassa tapauksessa toinen kokisi, että hänen elämästään on mennyt vuosia hukkaan.
t. 15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ujousongelmaa, mutta seksuaalisesti tyydyttävän ja yhteensopivan miehen löytäminen ei ole mitenkään helppoa. Siksi se koski ihan kunnolla, kun tapailukumppanini laittoi poikki. Toki myös siksi, että en saa nyt nauttia hänen seurastaan muutenkaan enää. :(
Mietin tämän kokemuksen jälkeen, olisiko kuitenkin ollut järkevämpää vain sitoutua häneen ja yrittää suhdetta. Mutta koska dynamiikka välillämme tuntui samalta kuin ensimmäisessä, teininä alkaneessa suhteessani, jonka jälkeen olen ollut paljon paremminkin yhteensopivien miesten kanssa, niin en vain usko että se olisi hyvä ajatus. Jos olisimme yhdessä vaikkapa muutaman vuoden ja sitten päätyisin kuitenkin lopettamaan suhteen, niin sattuisihan se kuitenkin huomattavasti pahemmin ja pahimmassa tapauksessa toinen kokisi, että hänen elämästään on mennyt vuosia hukkaan.
t. 15
Minulle ei ole ongelmaa löytää seksuaalisesti yhteensopivaa naista. Toki toiset ovat seksikkäämpiä kuin toiset ja toiset ovat enemmän mukana touhussa, mutta ihan hyvin se kaikkien kanssa luonnistuu kun on kuitenkin sitä kemiaa. En tiedä johtuuko sitten siitä, että mies on aktiivisempi osapuoli sängyssä ja siten sillä ei ole niin suurta merkitystä mitä nainen tekee, kunhan hän on touhussa mukana ja nauttii siitä. En minä ole varsinaisesti huonoa seksiä edes harrastanut, koska se on jäänyt harrastamatta jos on tuntunut siltä, että se olisi huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 15
Minulle ei ole ongelmaa löytää seksuaalisesti yhteensopivaa naista. Toki toiset ovat seksikkäämpiä kuin toiset ja toiset ovat enemmän mukana touhussa, mutta ihan hyvin se kaikkien kanssa luonnistuu kun on kuitenkin sitä kemiaa. En tiedä johtuuko sitten siitä, että mies on aktiivisempi osapuoli sängyssä ja siten sillä ei ole niin suurta merkitystä mitä nainen tekee, kunhan hän on touhussa mukana ja nauttii siitä. En minä ole varsinaisesti huonoa seksiä edes harrastanut, koska se on jäänyt harrastamatta jos on tuntunut siltä, että se olisi huonoa.
Minäkin olen harrastanut huonoa seksiä vain kerran, kun halusin testata toimiiko "tutkani". Toimihan se! :) Minulle henkisen puolen jutut ovat niin tärkeitä seksissä, ja olen niiden suhteen niin valikoiva, että en vain nauti kaikkien tai suurimman osan kanssa ollenkaan niin paljon kuin joidenkin harvojen kanssa. Siitä se vaikeus. Vieläkin harmittaa, kun viimeisin oli niin älyttömän hyvin yhteensopiva seksuaalisesti. Olisipa hän kyennyt jatkamaan edes vähän kauemmin haaveilematta parisuhteesta ja sitoutumisesta.. :/
Ihastuin tuossa taannoin mieheen, jolla oli vielä minuakin suurempia vaikeuksia yhteensopivan naisen löytämisessä. Hän kuulemma haluaa seksuaalisesti vain tietynlaisia naisia, jotka ovat yleensä persoonallisuudeltaan sellaisia joiden kanssa hän ei voi kuvitellakaan parisuhdetta. Minun persoonallisuuteeni hän kertoi suorastaan rakastuneensa, mutta ei kuitenkaan halunnut minua fyysisesti, joten eipä voinut mitään. :/ Minä olisin varmaankin voinut haluta jopa sitoutua häneen. Hän oli varmaankin ensimmäinen koskaan (deittikontekstissa) kohtaamani mies, joka ei halunnut minua.
On näitä vaikeuksia siis osalla miehistäkin.
T. 15