Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paras kauneusvinkkisi

Vierailija
08.01.2017 |

Paras, epätavallinen tai yllättävä kauneusvinkki, jota itse käytät. Mikä rutiini on jäänyt sinulle tavaksi? Mistä on ollut eniten hyötyä pehmeän ihon tai huolitellun/virkeämmän ilmeen saamiseksi? Jaa vinkkisi!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta,terveellinen ruoka ja päihteettömyys, vanhakin näyttää nuoremmalta.t.52-vuotias nainen

Vierailija
2/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri tekee tutkimusten mukaan ryppyiseksi eli sitä kannattaa välttää. Minä käytän tomusokerin ja ruokaöljyn seosta kasvojen kuorintaan ja kidesokerin ja ruokaöljyn seosta muun vartalon kuorintaan. Sillä lähtee esim. läikikäs tekorusketus irti helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juonti. Iho kiittää.

Vierailija
4/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosmariiniöljy-kookosöljy seoksen hierominen päänahkaan. Lyhyt tai pitkä vaikutusaika ja pesu. Teen 2-4x kuukaudessa. Sopii omalle päänahalleni, tukka on tuuhea ja kohoaa hyvin tyvestä. En myöskään värjää hiuksiani. Eniten kehuja saan juuri hiuksistani.

Siskoni päänahalle taas ei sovi, öljy jässähtää päähän ja mitään eroa ei näe käsittelyn jälkeen.

Vierailija
5/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli suurin muutos, kun aloin käyttämään kasvovettä, jota olen aina pitänyt ihan turhana tuotteena. Ihoni on talvella tosi kuiva ja siihen on vaikea saada imeytymään edes seerumin kaltaista, ohutta voidetta. Poskilla oli kipeät, kuivat läntit jo ensimmäisistä pakkasista lähtien.

Sitten kokeilin huvikseni aiemmin ostamaani kuivan ihon kasvovettä (Aco, apteekista). Tämä on suihkepullossa, joten suihkautin kasvoille ainetta, hieroin ja painelin sen varovasti iholle ja levitin vasta sitten seerumin ja voiteen. Uskomaton ero! Iho ikään kuin pehmeni ja "aukeni" niin, että voide imeytyi aivan eri lailla. Kuivat läiskät lähtivät parissa päivässä ja iho on ollut epätyypillisesti koko talven todella hyvä. Käytän aamuin illoin eli aina ennen, kuin levitän kasvoille voidetta.

Halpa ja helppo vinkki meille kuivaihoisille! (Ei tietenkään mitenkään uusi, mutta ehkä meitä on muitakin, jotka eivät ole osanneet ottaa tätä säännölliseen käyttöön.)

Vierailija
6/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle oli suurin muutos, kun aloin käyttämään kasvovettä, jota olen aina pitänyt ihan turhana tuotteena. Ihoni on talvella tosi kuiva ja siihen on vaikea saada imeytymään edes seerumin kaltaista, ohutta voidetta. Poskilla oli kipeät, kuivat läntit jo ensimmäisistä pakkasista lähtien.

Sitten kokeilin huvikseni aiemmin ostamaani kuivan ihon kasvovettä (Aco, apteekista). Tämä on suihkepullossa, joten suihkautin kasvoille ainetta, hieroin ja painelin sen varovasti iholle ja levitin vasta sitten seerumin ja voiteen. Uskomaton ero! Iho ikään kuin pehmeni ja "aukeni" niin, että voide imeytyi aivan eri lailla. Kuivat läiskät lähtivät parissa päivässä ja iho on ollut epätyypillisesti koko talven todella hyvä. Käytän aamuin illoin eli aina ennen, kuin levitän kasvoille voidetta.

Halpa ja helppo vinkki meille kuivaihoisille! (Ei tietenkään mitenkään uusi, mutta ehkä meitä on muitakin, jotka eivät ole osanneet ottaa tätä säännölliseen käyttöön.)

Tämän voi tehdä ilman ostettua tuotettakin - kostuttaa kasvot esim. märillä sormenpäillä ja levittää voiteen (tai muun). Kostea iho sitoo paremmin. Tai laittaa vettä suihkepulloon. Toimii myös meikin päällä, poistaen liikaa mattaisuutta.

Vierailija
7/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän tunnin yöunet. Yritän nukkua ainakin pari kertaa viikossa pidempään ja katsoa, ettei uni jää muulloinkaan alle 8 h. Liian vähäinen uni tekee huonon olon, kerää nestettä silmien alle ja muuallekin, ja pidemmän päälle lihottaa. Nukkuminen on helppo ja halpa konsti pitää itsestään huolta.

Vierailija
8/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se on tyylitaju, jota ei saa oppimalla. Ihmiset käyttävät hirvittäviä summia kauneuteen, vaatteisiin jne ja silti näyttävät huonolla tuurilla halvoilta. Hyvällä tyylitajulla saa halvalla ja edukkaasti laadukkaitakin vaatteita siten, että ne näyttävät myös käyttäjän päällä hyvältä. Sama koskee hiuksiin. Linnashampoolla ja pirkkatuotteilla saa tyylikkyyttä siinä missä sadan euron tuotteilla toinen ei saa.

Vierailija
9/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspiriinikuorinta. Millään muulla kuorinta-aineella ei tule yhtä pehmeä ja heleä iho. Eikä ole kallistakaan.

Vierailija
10/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän voi tehdä ilman ostettua tuotettakin - kostuttaa kasvot esim. märillä sormenpäillä ja levittää voiteen (tai muun). Kostea iho sitoo paremmin. Tai laittaa vettä suihkepulloon. Toimii myös meikin päällä, poistaen liikaa mattaisuutta.

Voi, ja näin olen aina ennen tehnytkin. Kesällä vedellä kostuttaminen on usein riittänyt, mutta talvisin ei. Kosteuttavalla kasvovedellä on IHAN erilainen vaikutus, kun aine jo itsessään on hoitava.  T: 5

Vierailija
11/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerista on muutakin iloa kun tekee itse sokerista, sitruunamehusta ja mehusta sokerointivahan karvanpoistoon. Vanhasta lakanasta voi tehdä vahausliuskoja ja ne voi pestä koneessa käytön jälkeen.

Vierailija
12/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, ja näin olen aina ennen tehnytkin. Kesällä vedellä kostuttaminen on usein riittänyt, mutta talvisin ei. Kosteuttavalla kasvovedellä on IHAN erilainen vaikutus, kun aine jo itsessään on hoitava.  T: 5

Minun niksini on sekoittaa kookosöljyä hieman veteen ja ennen suihkutusta ravistelen pulloa. Toimii myös hiuksissa.

Vierailija
13/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee meikkisiveltimet ja vaihtaa tyynyliinaa riittävän usein (tietty myös pyyhkeitä). Näin epäpuhtauksia tuli huomattavasti vähemmän mun kasvoille, kun nämä hoksasin.

Veden juonti myös ehdoton!

Oikeanlaisen kasvorasvan käyttäminen, joka sopii sekä iän että ihotyypin puolesta.

Ihon kuorinta (erityisesti saunassa, jonka jälkeen huolellinen kosteutus.)

Meikin hyvä puhdistus. En suosittele käyttämään esim. iltaisin meikkejä poistaessa aina näitä meikinpuhdistusliinoja - hoitavat hommansa päällisin puolin, mutta kasvoihin voi jäädä silti meikkiä jos ei puhdista veden ja puhdistusaineen/vaahdon kanssa.

Vierailija
14/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeri tekee tutkimusten mukaan ryppyiseksi eli sitä kannattaa välttää. Minä käytän tomusokerin ja ruokaöljyn seosta kasvojen kuorintaan ja kidesokerin ja ruokaöljyn seosta muun vartalon kuorintaan. Sillä lähtee esim. läikikäs tekorusketus irti helposti.

Ymmärsin kyllä pointin, mutta silti tää oli musta hauska. Sokeria tulee välttää, joten käytät sitä kasvojen ja vartalon kuorintaan.

Vierailija
15/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä KOSKAAN ota aurinkoa muualle kuin jaloille. Ei koskaan yläruumiiseen ja kesällä aina 50-kerroin kasvoilla.

Tällä pääsee todella pitkälle.

Vierailija
16/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän risloja (rizla, niitä mihin sätkät kääritään) puuterilappujen sijasta. Taputtelen niillä siis rasvoittuvat kasvoni eikä tarvitse lisätä joka kerta uutta kerrosta puuteria. Toimii.

Vierailija
17/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tulossa kirjoittamaan tyynyliinojen vaihtamisesta. Vaihdan tyynyliinan siis n. 3 kertaa viikossa, aina silloin, kun olen pessyt hiukseni.  Tyynyliinoihin kertyy kasvovoidetta ja muotoiluaineiden jäänteitä hiuksista ja se kannattaa vaihtaa paljon useammin, kuin muut vuodevaatteet.

Samoin pesen hiusharjat vedellä ja saippualla joka kerran, kun pesen hiukseni. Hiuksetkin pysyvät näin puhtaimpina, kun en siirtelee vanhaa likaa ja rasvaa puhtaisiin hiuksiin harjan kautta.

Vierailija
18/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei auringossa makaamista, kasvoille käytän 50 suojakerrointa kesällä

- säännöllinen treeni 4 krt/viikossa

- terveellinen ja monipuolinen ruokavalio

- ihonhoito, kuorin ja etenkin talvella krt/vkossa kosteuttava naamio. Seerumi kosteuttaa myös ihanasti ja pitää ihon sileänä

- säännöllinen kampaajalla käynti, kun löytää hyvän kampaajan niin siitä kannattaa pitää kiinni. Hiukset vaikuttaa paljon kokonaisuuteen:)

Vierailija
19/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoutuminen ja pitkät yöunet. Näiden lisäksi hymyileminen!

Nyt nelikymppisenä olen tajunnut miten vähän fyysisellä ulkonäöllä ja meikeillä on tekemistä kauneuden kanssa. Aito, silmiin menevä hymy kaunistaa eniten ja rento ja itsevarma olemus sekä positiivinen asenne.

Vierailija
20/26 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset nykyään vain hoitoaineella. Ensin suihkussa kastelee hiukset kunnolla, hoitoaine päähän ja sen jälkeen suihkumyssy. Annan vaikuttaa n. 10 minuuttia ja huuhtelen hyvin pois. Auttanut tosi paljon hiuksia jotka olleet kuluneet pitkän blondauksen jälkeen.