Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet (ja miksei naisetkin): kiinnostuisitteko minusta?

Kiinnostaako?
08.01.2017 |

Taas yksi tälläinen keskustelu. Niille joilta menee hermot: anteeksi. Mutta siis, kiinnostuisitko minusta? Peräti niin paljon että lähtisit treffeille? Ehkä seurustelisitkin kanssani? Onko joku ominaisuus turn on/turn off? En erityisemmin etsi vastausta kysymykseen miksei miehet kiinnostu minusta. Siihen tiedän vastauksen itsekin. Ihan puhtaasta mielenkiinnosta olen siis liikkeellä. Jos joku oleellinen tieto jäi puuttumaan nii kysy.

- 25 v
- Opiskelen luonnontieteellistä alaa yliopistossa
- Puolipitkät, tummanruskeat, luonnonkiharat hiukset
- Siniharmaat silmät
- n. 160 cm
- Sukujuureni ovat Savossa
- Asun yksin isossa kaupungissa
- Vähän hitaasti lämpiävä ja varautunut (tuntemattomia kohtaan)
- Jokseenkin introvertti (en ole ryhmän äänekkäin mutten seinäruusukaan eli sanon jos on jotain sanottavaa)
- Lisäksi luonteeltani olen (kuulemma) myös rehellinen, rauhallinen, välittävä, innostunut ja oma-aloitteinen
- Eläinrakas, mutta tällä hetkellä ei omaa lemmikkiä
- Pukeutumistyylini on casual sekä sopivan rento ja käytännöllinen (hameita en käytä mutta mekkoja silloin tällöin)
- Katson paljon leffoja/sarjoja
- Valokuvaan
- Luen paljon (aina joku kirja kesken)
- Urheilen jonkin verran (lenkkeily ja kuntonyrkkeily)
- Tykkään touhuta ulkona/liikkua luonnossa (sienestää, kalastaa, vaeltaa, hoitaa puutarhaa/kasvimaata)
- Matkustelen mielelläni mutta viihdyn hyvin myös kotona
- En ole uusavuton/kädetön (saan taulut seinään, sulakkeen vaihdettua, ruuanlaitto, leivonta ja siivouskin onnistuvat)
- En juo, polta tai käydä päihteitä
- En käy baareissa mutta tykkään kyllä käydä esimerkiksi leffassa, teatterissa, ulkona syömässä yms..
- Minuun voi myös törmätä yliopistolla, kirjastossa, ulkona tai treenaamassa
- Tykkään asioista jotka mielletään ns. ”naisten jutuiksi”: kosmetiikka, naistenlehdet, romanttiset leffat yms…
- Toisaalta luen myös Tieteen Kuvalehteä ja Tähdet & Avaruus -lehteä (Olen Ursan jäsen)
- Minulla on muutamia erittäin hyviä ystäviä ja vähemmän ns. hyvänpäiväntuttuja
- En ole ennen seurustellut
- Tykkään paljon erilaisista projekteista (viime kesänä entisöin vanhan lipaston hiomalla ja maalamalla sen uudestaan)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käytä päihteitä. Tämä on ns. turn-off.

Vierailija
62/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ehkä. mutta opiskelu on turn-off. En halua mitään opiskelevaa ja työssäkäyvää lammasta. Sen verran pitää olla itsekunnioitusta, ettei niihin alennu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkösi mietityttää, kun et muka ole noin hyvillä spekseillä seurustellut koskaan. Olen hyvin pinnallinen mies, enkä tingi naisen naamasta ja perseestä.

Vierailija
64/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän asia pystyy korjamaan suhteen aikana. Kyllä ne nopeasti vie mukanaan sitten kun alkaa käyttämään.

Vierailija
65/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän asia pystyy korjamaan suhteen aikana. Kyllä ne nopeasti vie mukanaan sitten kun alkaa käyttämään.

Tottahan tuo. Mutta toisaalta päihteitä käyttäviä naisia on niin paljon, että miksi ihmeessä pitäisi ottaa päihteetön?

Vierailija
66/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo. Mutta toisaalta päihteitä käyttäviä naisia on niin paljon, että miksi ihmeessä pitäisi ottaa päihteetön?

Ei toleranssia eli tarvitsee paljon vähemmän kamaa aluksi kuin kokenut käyttäjä. Tulee halvemmaksi.

Vierailija
67/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toleranssia eli tarvitsee paljon vähemmän kamaa aluksi kuin kokenut käyttäjä. Tulee halvemmaksi.

Totta. Ja lisäksi voi olla kiinnostunut kokeilemaan kaikkea uutta herkemmin kuin moni kokenut käyttäjä.

Vierailija
68/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olet liian nuori, pinnallinen ja itsekeskeinen. Mutta varmaan löydät jonkun kaltaisesi, onnea vaan etsintään.

M53

Vierailija
69/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi mietityttää, kun et muka ole noin hyvillä spekseillä seurustellut koskaan. Olen hyvin pinnallinen mies, enkä tingi naisen naamasta ja perseestä.

Ottaa yh-ammalla juhannus koville. Korkki toki jo auki, mutta sekään ei näköjään tuo helpotusta.