Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet (ja miksei naisetkin): kiinnostuisitteko minusta?

Kiinnostaako?
08.01.2017 |

Taas yksi tälläinen keskustelu. Niille joilta menee hermot: anteeksi. Mutta siis, kiinnostuisitko minusta? Peräti niin paljon että lähtisit treffeille? Ehkä seurustelisitkin kanssani? Onko joku ominaisuus turn on/turn off? En erityisemmin etsi vastausta kysymykseen miksei miehet kiinnostu minusta. Siihen tiedän vastauksen itsekin. Ihan puhtaasta mielenkiinnosta olen siis liikkeellä. Jos joku oleellinen tieto jäi puuttumaan nii kysy.

- 25 v
- Opiskelen luonnontieteellistä alaa yliopistossa
- Puolipitkät, tummanruskeat, luonnonkiharat hiukset
- Siniharmaat silmät
- n. 160 cm
- Sukujuureni ovat Savossa
- Asun yksin isossa kaupungissa
- Vähän hitaasti lämpiävä ja varautunut (tuntemattomia kohtaan)
- Jokseenkin introvertti (en ole ryhmän äänekkäin mutten seinäruusukaan eli sanon jos on jotain sanottavaa)
- Lisäksi luonteeltani olen (kuulemma) myös rehellinen, rauhallinen, välittävä, innostunut ja oma-aloitteinen
- Eläinrakas, mutta tällä hetkellä ei omaa lemmikkiä
- Pukeutumistyylini on casual sekä sopivan rento ja käytännöllinen (hameita en käytä mutta mekkoja silloin tällöin)
- Katson paljon leffoja/sarjoja
- Valokuvaan
- Luen paljon (aina joku kirja kesken)
- Urheilen jonkin verran (lenkkeily ja kuntonyrkkeily)
- Tykkään touhuta ulkona/liikkua luonnossa (sienestää, kalastaa, vaeltaa, hoitaa puutarhaa/kasvimaata)
- Matkustelen mielelläni mutta viihdyn hyvin myös kotona
- En ole uusavuton/kädetön (saan taulut seinään, sulakkeen vaihdettua, ruuanlaitto, leivonta ja siivouskin onnistuvat)
- En juo, polta tai käydä päihteitä
- En käy baareissa mutta tykkään kyllä käydä esimerkiksi leffassa, teatterissa, ulkona syömässä yms..
- Minuun voi myös törmätä yliopistolla, kirjastossa, ulkona tai treenaamassa
- Tykkään asioista jotka mielletään ns. ”naisten jutuiksi”: kosmetiikka, naistenlehdet, romanttiset leffat yms…
- Toisaalta luen myös Tieteen Kuvalehteä ja Tähdet & Avaruus -lehteä (Olen Ursan jäsen)
- Minulla on muutamia erittäin hyviä ystäviä ja vähemmän ns. hyvänpäiväntuttuja
- En ole ennen seurustellut
- Tykkään paljon erilaisista projekteista (viime kesänä entisöin vanhan lipaston hiomalla ja maalamalla sen uudestaan)

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ehkä liiankin samanlaisia, että kiinnostuisin romanttisesti, mutta hyvät ystävät meistä varmasti voisi tulla.

N24

Todella kiva kuulla! Mistäpäin itse olet? Mä asun Vantaalla. 

T. ap

Espoosta olen :)

Et edes kovin kaukaa! :)

T. ap

Vierailija
42/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi. Miekestäni naistenlehtien luoma naiskuva on huono. Jos lukisit näitä, se olisi listasi turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy lienee se, että voisin itse olla alotteellisempi. Uskon että sillä olisi jo suuri vaikutus. Voisin myös poistua näistä omista piireistä ja katsoa miltä maailma näyttää sen ulkopuolella. 

T. ap

Jos harkitset nettitreffailua, niin voisit kokeilla okcupid-sivustoa. Mutu-tuntumalta sinne on ainakin suomalaisista eksynyt keskimääräistä fiksumpaa porukkaa, joten se sopisi sinunkaltaisellesi fiksulle naiselle.

Kiitos vinkistä! :)

T. ap

Vierailija
44/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihihihi kirjoitti:

Kuulostat kivalta, olisin kiinnostunut susta kaverina.

Kiva kuulla! Mistäpäin olet? Itse asun Vantaalla.

T. ap

Vierailija
45/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tykkään asioista jotka mielletään ns. ”naisten jutuiksi”: kosmetiikka, naistenlehdet, romanttiset leffat yms…

- Toisaalta luen myös Tieteen Kuvalehteä ja Tähdet & Avaruus -lehteä"

Kolahti. Kuvauksen perusteella lähtisin treffeille. Kiinnostuksen kohteet vaikuttaisi kolahtavan hyvin yhteen. -nainen

Erittäin ihana kuulla! Mistäpäin olet? Itse Vantaalta. 

T. ap

Pidän erityisesti tosta kombosta, että naisten jutut kiinnostaa, mutta myös Tieteen kuvalehti iskee. Itse asun Helsingissä.

Vierailija
46/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tykkään asioista jotka mielletään ns. ”naisten jutuiksi”: kosmetiikka, naistenlehdet, romanttiset leffat yms…

Kolahti. Kuvauksen perusteella lähtisin treffeille. Kiinnostuksen kohteet vaikuttaisi kolahtavan hyvin yhteen. -nainen

T. ap

Pidän erityisesti tosta kombosta, että naisten jutut kiinnostaa, mutta myös Tieteen kuvalehti iskee. Itse asun Helsingissä.

Itse olen syntyperäinen helsinkiläinen, mutta nykyään asun Tikkurilassa :)

T.ap

Vierailija
47/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa varsin hyvältä. Milloin lähdetään treffeille?

-Korkeasti koulutettu M30 Helsingistä

Vierailija
48/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

T.ap

Missä sä tykkäät lenkkeillä? Millaisia sarjoja tykkäät katella?

Vierailija
49/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

T.ap

Kun lähden lenkille niin meen yleensä tuonne Hiekkaharjun suuntaan tai sitten joskus myös Helsinkiin (Puistolaan) päin. Mulla on monta lemppari sarjaa, mutta eniten kiinnostaa rikos- tai historialliset sarjat. Viimeksi katsoin Reign sarjan kolmoskauden.  

Mitäs itse puuhailet vapaa-ajallasi? Minkä ikäinen olet?

T.ap

Vierailija
50/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

T.ap

Kun lähden lenkille niin meen yleensä tuonne Hiekkaharjun suuntaan tai sitten joskus myös Helsinkiin (Puistolaan) päin. Mulla on monta lemppari sarjaa, mutta eniten kiinnostaa rikos- tai historialliset sarjat. Viimeksi katsoin Reign sarjan kolmoskauden.  

T.ap

Saisko suhun yhteyttä jotain muuta kautta? Arastelen vähän täällä kirjoittelua.

Vierailija
51/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

And your BMI is?

Vierailija
52/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Entä tuo erotiikkapuoli...?

Kuinka kiihkeää ja aktiivista..?

Vierailija
53/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. ap

T.ap

T.ap

Saisko suhun yhteyttä jotain muuta kautta? Arastelen vähän täällä kirjoittelua.

Tein Suomi24:ään väliaikaisen osoitteen. Sinne voit laittaa mulle viestiä. Voin sitten sitä kautta antaa mun ensisijaisen sähköpostin. Eli osoite on andromeda1@suomi24.fi :)

T. ap

Vierailija
54/69 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais sopia treffit johonkin ursan toimipisteeseen :3

T.m25, insinööri.

Vierailija
55/69 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitais sopia treffit johonkin ursan toimipisteeseen :3

T.m25, insinööri.

Mistäpäin oot? PK-seudulta?

T. ap

Vierailija
56/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiinnostua ystävänä, mutta kumppaniksi olet aivan liikaa itseni kaltainen. Itse asiassa olemme melkein kopiot.

Vierailija
57/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kuvauksen perusteella täydellinen,et kuvaillut vartaloasi?

-olet absolutisti,oman kokemuksen mukaan absolutisteissa on aina jotain outoa.

-suurin miinus,olet savolainen😂.

Kelpaisiko sulle 40v duunarimies lappeenrannan syrjäkyliltä?

Vierailija
58/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä ihan kiinnostavalta, mutta itse en enää halua seurustella liian hiljaisen/vetäytyvän ihmisen kanssa. Juttelisin mielelläni muutenkin kuin silloin, kun on ns. "jotain sanottavaa" ja haluaisin kumppanini kykenevän luontevaan small talkiin sosiaalisissa tilanteissa esim. juhlissa tai kavereiden kanssa, vaikka olisikin vähän tuntemattomampiakin ympärillä. Lisäksi itse en oikein jaksa romanttisia elokuvia tai naistenlehtiä, vaikka taidan olla peruslookiltani sinua naisellisempi. Pidän aniharvoin farkkuja, yleensä on hame tai mekko päällä.

Toisaalta ehdottomasti saisit plussaa matkustusinnosta, eläinrakkaudesta, tekeväisyydestä ja näemmä siihen liittyvästä lievästä spontaaniudesta, lukuharrastuksesta ja alavalinnasta. Jostain syystä olen helposti ihastunut luonnontieteellisiin aineisiin painottaviin ihmisiin teinistä pitäen... Eli mikään ei välttämättä olisi ehdoton turn off, mutta tutustuessahan tuon näkisi. Ei haittaisi seurustelemattomuutesi, itse olen ollut kahdesti parisuhteessa.

Vierailija
59/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiinnostua jos olisin vapaa ja etsimässä vakavaa suhdetta.

M40

Vierailija
60/69 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako? kirjoitti:

- Sukujuureni ovat Savossa

En kiinnostuisi.