Miehet (ja miksei naisetkin): kiinnostuisitteko minusta?
Taas yksi tälläinen keskustelu. Niille joilta menee hermot: anteeksi. Mutta siis, kiinnostuisitko minusta? Peräti niin paljon että lähtisit treffeille? Ehkä seurustelisitkin kanssani? Onko joku ominaisuus turn on/turn off? En erityisemmin etsi vastausta kysymykseen miksei miehet kiinnostu minusta. Siihen tiedän vastauksen itsekin. Ihan puhtaasta mielenkiinnosta olen siis liikkeellä. Jos joku oleellinen tieto jäi puuttumaan nii kysy.
- 25 v
- Opiskelen luonnontieteellistä alaa yliopistossa
- Puolipitkät, tummanruskeat, luonnonkiharat hiukset
- Siniharmaat silmät
- n. 160 cm
- Sukujuureni ovat Savossa
- Asun yksin isossa kaupungissa
- Vähän hitaasti lämpiävä ja varautunut (tuntemattomia kohtaan)
- Jokseenkin introvertti (en ole ryhmän äänekkäin mutten seinäruusukaan eli sanon jos on jotain sanottavaa)
- Lisäksi luonteeltani olen (kuulemma) myös rehellinen, rauhallinen, välittävä, innostunut ja oma-aloitteinen
- Eläinrakas, mutta tällä hetkellä ei omaa lemmikkiä
- Pukeutumistyylini on casual sekä sopivan rento ja käytännöllinen (hameita en käytä mutta mekkoja silloin tällöin)
- Katson paljon leffoja/sarjoja
- Valokuvaan
- Luen paljon (aina joku kirja kesken)
- Urheilen jonkin verran (lenkkeily ja kuntonyrkkeily)
- Tykkään touhuta ulkona/liikkua luonnossa (sienestää, kalastaa, vaeltaa, hoitaa puutarhaa/kasvimaata)
- Matkustelen mielelläni mutta viihdyn hyvin myös kotona
- En ole uusavuton/kädetön (saan taulut seinään, sulakkeen vaihdettua, ruuanlaitto, leivonta ja siivouskin onnistuvat)
- En juo, polta tai käydä päihteitä
- En käy baareissa mutta tykkään kyllä käydä esimerkiksi leffassa, teatterissa, ulkona syömässä yms..
- Minuun voi myös törmätä yliopistolla, kirjastossa, ulkona tai treenaamassa
- Tykkään asioista jotka mielletään ns. ”naisten jutuiksi”: kosmetiikka, naistenlehdet, romanttiset leffat yms…
- Toisaalta luen myös Tieteen Kuvalehteä ja Tähdet & Avaruus -lehteä (Olen Ursan jäsen)
- Minulla on muutamia erittäin hyviä ystäviä ja vähemmän ns. hyvänpäiväntuttuja
- En ole ennen seurustellut
- Tykkään paljon erilaisista projekteista (viime kesänä entisöin vanhan lipaston hiomalla ja maalamalla sen uudestaan)
Kommentit (69)
Itse olen kertomasi perusteella aika samankaltainen ihminen, paitsi että mulla on mies ja kaksi lasta. Mutta kaveriksi sopisit.
N29
Tunnut tykkäävän vähän kaikesta ja jotenkin tuossa on niin paljon kaikkea, että jään miettimään missä kohtaa sinulla olisi minulle aikaa? Koen myös tuota lukiessa, ettet tarvitse minua mihinkään.
Varsinaisesti sinussa ei ole mitään vikaa, mutta sinussa mikään ei ole minulle myöskään erityisen kiinnostavaa. Siksi koen sinut ehkä vähän tylsäksi.
Tämä siis vain minun mielipide jos mietin sinua omaksi kumppaniksi.
Bi N 27
Tieteen kuvalehti on miinusta, sillä se on ihan liian kevyttä luettavaa.
Valitut palatkin on vakavammin otettava julkaisu.
Tihihihi kirjoitti:
Kuulostat kivalta, olisin kiinnostunut susta kaverina.
Teidän kannattaisi ehkä oikeastikin tavata, sillä tuo vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
(terv. se erakko)
Kohta joku älyn jättiläinen tulee valittamaan tänne huomiohuorauksesta ja nimittelemään itsestään epävarmoja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tihihihi kirjoitti:
Teidän kannattaisi ehkä oikeastikin tavata, sillä tuo vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
(terv. se erakko)
Minustakin tuo henkilö tuntuu kivalta ja huumorintajuiselta tyypiltä, toisi vähän iloa tuon ap:n ehkä tasapaksuunkin elämään.
Mutta miten he sitten tapaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tihihihi kirjoitti:
(terv. se erakko)
Minustakin tuo henkilö tuntuu kivalta ja huumorintajuiselta tyypiltä, toisi vähän iloa tuon ap:n ehkä tasapaksuunkin elämään.
Mutta miten he sitten tapaisivat?
He sopisivat jonkin tilapäissähköpostiosoitteen ja hoitaisivat asiat sen välityksellä.
Tuon kuvauksen perusteella aika paljon samanlaisia luonteenpiirteitä kuin itselläni ja muutakin yhteistä löytyy. Varmasti lähtisin treffeille (jos olisin vapaa), siinähän sitä sitten näkisi heräisikö mielenkiinto. Vaikea pelkän listan perusteella tarkemmin arvioida.
Mitä tarkoitit sillä, että tiedät miksi miehet eivät sinusta kiinnostu?
Kuulostat mukavalta ja maanläheiseltä ihmiseltä, ja olen itsekin humanistina kiinnostunut vanhoista lipastoista ja avaruudesta ja kaikesta siltä väliltä.
En ehkä innostuisi kumppanina ihmisestä, joka "sanoo jos on jotain sanottavaa", koska itselleni elämän suola on sanailu ja väittelykin kumppanin kanssa, ja ainakin meidän suhteen pelastus vaikeina aikoina on ollut se huumori ja hulluus.
Mutta varmaan moni pitää minua ärsyttävänä nokkelikkona.
Ollaan ehkä liiankin samanlaisia, että kiinnostuisin romanttisesti, mutta hyvät ystävät meistä varmasti voisi tulla.
N24
Treffeille voisin kyllä lähteä ja olet kyllä ihan seurustelumateriaalia myös :)
"Tykkään asioista jotka mielletään ns. ”naisten jutuiksi”: kosmetiikka, naistenlehdet, romanttiset leffat yms…
- Toisaalta luen myös Tieteen Kuvalehteä ja Tähdet & Avaruus -lehteä"
Kolahti. Kuvauksen perusteella lähtisin treffeille. Kiinnostuksen kohteet vaikuttaisi kolahtavan hyvin yhteen. -nainen
Kuulostat oikein mukavalta ja varmaan meillä olisi riittävästi yhteistä ainakin kaveruuteen, mutta ei tuossa listassa toisaalta ollut mitään sellaista, minkä perusteella romanttinen kiinnostukseni välittömästi viriäisi. Yleisellä tasolla tuo aktiivinen ote elämään ja kiinnostus kulttuuria kohtaan on toki erittäin vetoavaa, mutta ulkonäkö, huumorintaju, tyyli, sellainen muiden kanssa olemisen tapa sekä se, mitä ylipäätään haluaa elämältä, ratkaisevat kiinnostumisessa eniten. Eniten tuossa kuvauksessa arveluttaa se, ettet käy baareissa tai juo alkoholia, mutta jollekulle toiselle nuo ovat plussia.
Mikä on se syy, miksi miehet eivät sinusta kiinnostu? Ei se tuossa listassa ainakaan ole.
Oot varmaan aika kuiva kun et juo.
Vaikutat erittäin hyvältä
T. DI-mies