Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin varakkaalle miehelleni rahaa omalta tililtäni

Vierailija
08.01.2017 |

Asia liittyy siihen, kun olemme eroamassa ja tililleni oli lapsilisät säästettyinä. Mies vaati niistä oman puolikkaansa ja hän vaati siitä kuitin sähköpostiinsa. Mies sanoi mua "s*atanan varas", kun olin tehnyt tilisiirron hänelle ja lähettänyt kuitin siitä söhköpostitse hänelle. Tuntuu pahalta.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Sillä lailla.

Kuinkahan monta meitä oli eilen, jotka sanottiin, että älä mene tuohon raha-ansaan. Ja sinä pässi menit. Miksi sinä et voi yhtään edes harkita näitä meidän neuvoja, kun kuitenkin apua (ja huomiota) täältä kerjäät koko ajan?

Se mies kuppaa sulta viimeisenkin lantin, mutta mihinkään et pääse muuttamaan, se on ihan varma.

Vierailija
42/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voisihan sinne toki mennäkin. Oon tosin itsekin töissä ja saan varmaankin sen asunnon ihan tosi pian (se on vapaana ja "varasin" sen). Täytyy vain saada onnistumaan se muuton osuus.

En usko että menen taas tähän satuiluun mutta jos olet todellinen niin ajatteletko lapsiasi ikinä?!? Olet sairas, tarvitset apua ja todnäk lapsesi myös. Olet kirjoittanut tätä sontaa palstalle kauan, sinua on tuettu ja neuvottu ja mitä toteat:"voisihan sinne toki mennäkin"... wtf.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikset voi lähteä sinne turvakotiin? Huomenna ku mies on töissä? Vastaa tähän nyt tyhjentävästi.

Voisin toki soittaa sinne ja kertoa tilanteeni. Se voisi hieman antaa vahvuutta pitää päänsä tässä tilanteessa. Turvakodeissa on aika täyttä, joten niihin ei välttämättä edes pääse. Mutta voisi kieltämättä selventää ajatuksia kertoa tilanne ulkopuoliselle.

Siis voisit mennä mutta et mene.

Härkää sarvista kiinni nyt, eikä mitään tekosyitä ja selittelyjä.

Vierailija
44/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Anna. Sille. Enää. Rahaa.

Ei se voi väkisin viedä rahaa sulta, ja jos vie, niin se on poliisijuttu. Mitä vänkäämistä tässä edes on? Ihan sama, miten paljon se tienaa, miksi ees luettelet niitä täällä? Lapsilisät kuuluu lasten tarpeisiin.

Vierailija
45/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voisihan sinne toki mennäkin. Oon tosin itsekin töissä ja saan varmaankin sen asunnon ihan tosi pian (se on vapaana ja "varasin" sen). Täytyy vain saada onnistumaan se muuton osuus.

Menet alkuun sinne turvakotiin ja selität tilanteen. Sitä kautta saat apua muuttoon ja kaikkeen muuhunkin.

Mies ei tule koskaan osallistumaan muuttoosi millään tavalla, vaikka lupaa. Sehän on hänelle kaikista helpoin tapa taas estää sinun muutto: lupaa olla avuksi ja hoitaa kaiken, sen jälkeen ei tekemään mitään ja sinä et pysty ilman hänen apuaan muuttamaan. Jos siis oikeasti aiot muuttaa, hankit ulkopuolista apua etkä kerro miehelle etukäteen muuton ajankohtaa.

Vierailija
46/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa. Säännöllisin väliajoin sä kirjoitat näitä ongelmiasi tänne. Kyselet neuvoja. Sitten et vain välitä niistä neuvoista. Anna sen paskan suuttua ihan vapaasti. Sen jälkeen kun se hakkaa, otat poliisiin yhteyttä, ja selität niille ja lastensuojelulle koko kuvion. Esität loukattua uhria ja alistettua. Säpsähdät jos mies tulee lähemmäksi. Vaadit sen osituksen ja olosuhdeselvityksen. Mielellään psykiatrilta lausunto kummastakin teistä. Muutat lasten kanssa heti sinne pikkuasuntoon, vaikka julkisilla, jos niitä tavaroita ei ole paljon. Olet aikuinen ihminen. Ota vastuu lapsistasi niin kuin kuuluu. Lapsien hyvinvointi tulee ennen sinua ja miestä. Kasvatat lapsistasi uhreja hakkaajille tulevaisuudessa, vai millaisen parisuhdemallin he saavat?

Vierailija
47/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tämä enkeli-elisan kirjoittajan uusin vedätys kun alkaa hieman tuntua turhan huomiohakuiselta tämä juttu...

Vierailija
48/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä muutan sinne. Helmikuun alussa lupaan kirjoittaa tälle palstalle, että "the saga is closed". Oon todella kypsä mieheeni ja oon nyt kertonut kahdelle läheiselleni tilanteesta plus niille viranomaisille. Tuo on hyvä pointti, ettei pidä laskea sitä muuttoa miehen varaan, vaikka hän lupaisikin auttaa kuskina. Sovin valmiiksi asiat muuta kautta.

Vierailija
49/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, siis "the saga has ended" tarkoitin. En tosiaan kestä enää miehen kanssa yhtään. Hän on ylittänyt äärirajat liian usein.

Vierailija
50/50 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä muutan sinne. Helmikuun alussa lupaan kirjoittaa tälle palstalle, että "the saga is closed". Oon todella kypsä mieheeni ja oon nyt kertonut kahdelle läheiselleni tilanteesta plus niille viranomaisille. Tuo on hyvä pointti, ettei pidä laskea sitä muuttoa miehen varaan, vaikka hän lupaisikin auttaa kuskina. Sovin valmiiksi asiat muuta kautta.

Syy miksi minä kyseenalaistan sun kertomusta ja provosoin ettet ole oikeasti valmis on se että haluan  haastaa sut todella tekemään tuon ja ajattelemaan omilla aivoillasi koska tuntuu että sä et enää tiedä mikä on normaalia ja mikä   ei  ja sulta puuttuu ne ystävät jotka sulle kertoisivat etteivät asiat ole ok ja miehesi käytös on sairasta.  Syy siihen on että olin aikoinani suhteessa joka olisi edennyt tuohon ellei mulla ois ollut niitä ystäviä  jotka kertoivat etteivät asiat ole kuten miesystäväni sanoi. Kun sen viestin kuuli tarpeeksi  monelta, sai vahvistuksen sille omalle ajatukselle että nyt koitetaan viilata linsiin 6-0. Nuo ihmiset osaavat kääntää asiat ylösalaisin pilkun paikkaa vaihtamalla. Tajuan että sua pelottaa mutta mitä useampi tuttusi kuulee millainen se mies oikeasti on, sen paremmat edellytykset sulla on selvitä takaisin normaaliin elämään. Tulet kyllä tarvitsemaan vuosia terapiaa tuon jälkeen.

Et ole ainoa tapaus, vastaavia tiedän satoja. Uhrit lähtevät vasta kun tinki on täynnä. Joko sun kuppisi vuotaa yli?