Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Naiset kasvatetaan nirsoiksi, miehen rooli on tulla torjutuksi"

Vierailija
08.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005036806.html

"Jo pienille tytöille luetaan prinsessasatuja, joissa naisen rooli on odottaa täydellistä prinssiä, johon rakastua ensi silmäyksellä"

Näinpä. Ja tähän kun vielä lisätään se, että naisista varmaan "peräti" 10-15 prosenttia tekee rohkeasti niitä aloitteita miehille, sitte ehkä 20-30 prosenttia suhtautuu sinällään ihan positiivisesti ajatukseen tehdä itse aloite joku päivä, mutta ei kuitenkaan saa sitä ikinä tehtyä, ja sitten loput noin 60 prosenttia, eli selkeä enemmistö, ei voisi ikinä kuvitellakaan tekevänsä aloitetta......niin eipä käy kateeksi miehenä oleminen.

Mutta sellaistahan elämä on.

M87

Kommentit (783)

Vierailija
581/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas minkä näköinen tämä ko. lääkäri on??! Ja miksi ei ajatellut tytärtään, sukulaisiaan, tulevaisuuttaan työelämässä muutama asia mainitakseni ennen omalla nimellään avautumista?? Jonkin sortin autistiko? Tai ei ainakaan tunnu olevan samalla taajuudella kuin suurin osa kanssaihmisistä. 😖 ps. Ilmainen vihje: Äkkiä pois se outo kampaus!!!!!!!

Ehkäpä hän teki tämän avautumisen juuri oman tyttärensä tulevaisuuden puolesta...

Hieno tulevaisuus silläkin tytöllä olisi. "Olet sukupuolesi vuoksi viallinen, sinun ja kaikkien sukupuolesi edustajien on muututtava. Synti on teissä." Olen kuullut tämän jossain aikaisemmin...

Jos tasa-arvo on sinulle tuota niin ei taida olla enää mitään tehtävissä.

Vierailija
582/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin päästiin tässäkin taas hiljaisten kelpaamattomien miesten haukkumiseen. Varakas hyväosainen mies (lääkäri) kirjoittaa lehteen provoilua, niin femakot vastaa haukkumalla huono-osaisia miehiä surkimuksiksi jne. Kiitos taas tästäkin.

Kiitä sitä tohtoria. Hän naiset tarkoituksella suututti.

Vierailija
584/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas minkä näköinen tämä ko. lääkäri on??! Ja miksi ei ajatellut tytärtään, sukulaisiaan, tulevaisuuttaan työelämässä muutama asia mainitakseni ennen omalla nimellään avautumista?? Jonkin sortin autistiko? Tai ei ainakaan tunnu olevan samalla taajuudella kuin suurin osa kanssaihmisistä. 😖 ps. Ilmainen vihje: Äkkiä pois se outo kampaus!!!!!!!

Ehkäpä hän teki tämän avautumisen juuri oman tyttärensä tulevaisuuden puolesta...

Hieno tulevaisuus silläkin tytöllä olisi. "Olet sukupuolesi vuoksi viallinen, sinun ja kaikkien sukupuolesi edustajien on muututtava. Synti on teissä." Olen kuullut tämän jossain aikaisemmin...

Jos tasa-arvo on sinulle tuota niin ei taida olla enää mitään tehtävissä.

Jos keskustelu on sinulle tuota niin ei taida olla enää mitään tehtävissä.

Vierailija
585/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin päästiin tässäkin taas hiljaisten kelpaamattomien miesten haukkumiseen. Varakas hyväosainen mies (lääkäri) kirjoittaa lehteen provoilua, niin femakot vastaa haukkumalla huono-osaisia miehiä surkimuksiksi jne. Kiitos taas tästäkin.

Jokainen mies, joka nimittelee naisia femakoksi on haukkumiset ansainnut. Kiitos vaan sullekin, hiljainen mies.

Sanoinko jossain kuuluvani itse tuohon ryhmään? Älä lue omiasi tekstiin. Muutenkin jännä logiikka nimitellä etukäteen rangaistuksena mahdollisesti myöhemmin tulevista vastanimittelyistä.

Vierailija
586/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon Hesarin kirjtuksen oli omalla nimellään kirjoittanut henkilö, jonka titteli oli lääketieteen tohtori. Minulla on kyllä sellainen käsitys, että sillä statuksella on lisääntymishaluinen kumppani aina löydetty, lähes tyystin muista ominaisuuksista piittaamatta. Eikä ole tarvinnut tohtorin edes ihan niistä vihonviimeisistä vanhoistapiioista valkata.

Koulutus on siis naisten näkökulmasta kova vetovoimatekijä. Siksi todella ihmettelin tuota kirjoitusta.

Monilla ihmisillä syynä on oma käytös ja useilla syynä on ulkonäkö.

Utelias voi googlata.

Googletin. Ei mitään sellaista ulkonäössä, minkä puolesta ei kelpaisi. Kampausta vähän tähän päivään päivittämällä jopa hottis (edellyttäen tietysti, että myös kiva valkoinen takki on samaan aikaan yllä).

Käytösestä ei tietenkään voi kuvan perusteella mitään sanoa, enkä siitä kyseisen herran kohdalla tietenkään mitään tiedä. Mutta ihan yleisenä havaintona voi sanoa, että kyllä tuollaisella koulutuksella on jopa melkoiset luonneviatkin perinteisesti saatu anteeksi.

Eli edelleen ihmettelen, todella.

Käytöksestä kertoo naisia syyllistävä ja erittäin vihamielinen kirjoitus. 

Ja provoiluksi selittely kertoo pelkuruudesta. Ei kukaan provoillessakaan sano mitään, mitä ei tarkoita. Oma mielipide vedetään tarkoituksella aivan överiksi että voi sitten jälkeenpäin sanoa, että ei tarkoittanut mitään eikä itsekään tiedä mitä tarkoitti.

Vierailija
587/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies, joka nimittelee naisia femakoksi on haukkumiset ansainnut. Kiitos vaan sullekin, hiljainen mies.

Sanoinko jossain kuuluvani itse tuohon ryhmään? Älä lue omiasi tekstiin. Muutenkin jännä logiikka nimitellä etukäteen rangaistuksena mahdollisesti myöhemmin tulevista vastanimittelyistä.

"pre-emptive strike", sanoi George Bush.

Vierailija
588/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehen on nykyään mahdotonta löytää Suomesta laadukasta naisseuraa. Kannattaa suunnata kiikarit suosiolla ulkomaille. Suomalaiset kiukuttelijat, möksöttäjät ja korkeakoulututkinnollaan leveilevät "vahvat" naiset on nähty. Suomalaiselta naiselta puuttuu terve nöyryys.

Meinasin huomauttaa että nöyryyden odottaminen kumppanilta ei enteile hyvää parisuhteelle mutta muistin sitten että naisillakin on tapana vaatia mieheltä ehdotonta kunnioitusta.

Kunnioitus on ehdoton edellytys avioliiton menestymiselle.  Molemmin puolin. Jos et pysty kunnioittamaan kumppaniasi liitto on tuhoon tuomittu. 

Minusta mies joka vaatisi naista kunnioittamaan itseään antaisi itsestään aika seksistisen vaikutelman. Minä en ainakaan tahdo että nainen kunnioittaisi minua sen enempää kuin muitakaan elollisia olentoja, tahdon naisen joka arvostaisi minua.

Vierailija
589/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitä sitä tohtoria. Hän naiset tarkoituksella suututti.

Eli jos tohtori olisi suututtanut valkoiset syyttämällä heitä nirsoiksi mustien suhteen, niin olisi ollut ok että valkoiset olisi alkaneet suoltaa neekerinimittelyjä ym.?

Vierailija
590/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan tuo tohtori on. Odotukset ovat monella täysin epärealistiset. Ihmisillä on todella harhainen käsitys omasta kyvykkyydestään ja ulkonäöstään. Kuvittelevat olevansa poikkeuksellisen kauniita älykköjä, vaikka eivät eroa tavallisesta pulliaisesta mitenkään. Näihin harhakuviin nojautuen vaaditaan sitten mieheltä (tai naiselta) mahdottomia.

Vierailija
591/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon Hesarin kirjtuksen oli omalla nimellään kirjoittanut henkilö, jonka titteli oli lääketieteen tohtori. Minulla on kyllä sellainen käsitys, että sillä statuksella on lisääntymishaluinen kumppani aina löydetty, lähes tyystin muista ominaisuuksista piittaamatta. Eikä ole tarvinnut tohtorin edes ihan niistä vihonviimeisistä vanhoistapiioista valkata.

Koulutus on siis naisten näkökulmasta kova vetovoimatekijä. Siksi todella ihmettelin tuota kirjoitusta.

Utelias voi googlata.

Googletin. Ei mitään sellaista ulkonäössä, minkä puolesta ei kelpaisi. Kampausta vähän tähän päivään päivittämällä jopa hottis (edellyttäen tietysti, että myös kiva valkoinen takki on samaan aikaan yllä).

Käytösestä ei tietenkään voi kuvan perusteella mitään sanoa, enkä siitä kyseisen herran kohdalla tietenkään mitään tiedä. Mutta ihan yleisenä havaintona voi sanoa, että kyllä tuollaisella koulutuksella on jopa melkoiset luonneviatkin perinteisesti saatu anteeksi.

Ja provoiluksi selittely kertoo pelkuruudesta. Ei kukaan provoillessakaan sano mitään, mitä ei tarkoita. Oma mielipide vedetään tarkoituksella aivan överiksi että voi sitten jälkeenpäin sanoa, että ei tarkoittanut mitään eikä itsekään tiedä mitä tarkoitti.

Jossain haastattelussa sanoi eronneensa vuosi sitten. 3 v. tytön isä. Naiset eivät kuulemma juttele syvällisiä Tinderis vaikka match tulisikin...Puhuu kuulemma omasta kokemuksesta eli onko jätetty ja nyt ei saa uutta naisten nirsouden vuoksi?

Vierailija
592/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä parisuhdemarkkinat täysin vääristyneet. Ja ongelmallista pariutuminen on ainakin tietynlaisille miehille. Minulla ei ole juurikaan ollut ongelmia asian suhteen vaikka pakkeja on annettu ja niitä on saatu. Sosiaalinen statukseni ei ole korkea, päinvastoin ihan amiskoulutuksella duunari olen, mutta olen aina saanut seuraa. En ole tippaakaan kiinnostunut sosiaalisista statuksista ylipäätään tai materiasta sillä tavalla, että se olisi jotenkin elämääni hallitsevaa. Asun asumisoikeusasunnossa, ja edes autoa ei ole. Olen melko pitkä ja kivan näköinen muutenkin ja osaan keskustella. Noiden avulla on naisseuraa riittänyt oikeastaan aina.

Vierailija
593/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utelias voi googlata.

Jossain haastattelussa sanoi eronneensa vuosi sitten. 3 v. tytön isä. Naiset eivät kuulemma juttele syvällisiä Tinderis vaikka match tulisikin...Puhuu kuulemma omasta kokemuksesta eli onko jätetty ja nyt ei saa uutta naisten nirsouden vuoksi?

Onneksi hänen oma tulkintansa oli äärettömän syvällinen.

Pahoittelen, että nauroin.

Ohis

Vierailija
594/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehen on nykyään mahdotonta löytää Suomesta laadukasta naisseuraa. Kannattaa suunnata kiikarit suosiolla ulkomaille. Suomalaiset kiukuttelijat, möksöttäjät ja korkeakoulututkinnollaan leveilevät "vahvat" naiset on nähty. Suomalaiselta naiselta puuttuu terve nöyryys.

Meinasin huomauttaa että nöyryyden odottaminen kumppanilta ei enteile hyvää parisuhteelle mutta muistin sitten että naisillakin on tapana vaatia mieheltä ehdotonta kunnioitusta.

Eli naisen on oltava nöyrä koira, miehen vastaava ominaisuus on normaali kunnioitus.

Nöyryyden ja kunnioituksen vaatiminen ovat hyvin lähellä toisiaan. Nöyrä kumartaa, mutta niin tehdään myös kunnioituksen osoituksena. Vanhemmat vaativat kunnioitusta lapsiltaan, opettaja vaati sitä oppilailtaan, työnantaja alaisiltaan. Ja nainen ilmeisesti mieheltään. Sen ymmärrän että epäkunnioittavaa asennetta ei tule suvaita mutta todellinen kunnioitus on tuntemus jota kaikki eivät jaa kevein perustein.

Vierailija
595/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitus on ehdoton edellytys avioliiton menestymiselle.  Molemmin puolin. Jos et pysty kunnioittamaan kumppaniasi liitto on tuhoon tuomittu. 

Minusta mies joka vaatisi naista kunnioittamaan itseään antaisi itsestään aika seksistisen vaikutelman. Minä en ainakaan tahdo että nainen kunnioittaisi minua sen enempää kuin muitakaan elollisia olentoja, tahdon naisen joka arvostaisi minua.

Arvostus ja kunnioitus  on suunnilleen sama asia. En tarkoittanut kunnioittamisella mitään pokkurointia.

Vierailija
596/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassahan tuo tohtori on. Odotukset ovat monella täysin epärealistiset. Ihmisillä on todella harhainen käsitys omasta kyvykkyydestään ja ulkonäöstään. Kuvittelevat olevansa poikkeuksellisen kauniita älykköjä, vaikka eivät eroa tavallisesta pulliaisesta mitenkään. Näihin harhakuviin nojautuen vaaditaan sitten mieheltä (tai naiselta) mahdottomia.

Entä sitten? Keneltä muulta se on pois kuin tältä henkilöltä itseltään?

Vierailija
597/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnioitusta vaadita,  se ansaitaan. Ja jos et  ole kunnioituksen arvoinen kumppanisi silmissä, ei liitto tule onnistumaan. Kunnioitusta voi tietenkin toisella nimellä kutsua arvostukseski. Sekin pitää ansaita, ei sitä voi vaatia. Tai voi, mutta se ei ole aitoa.

Vierailija
598/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostus ja kunnioitus  on suunnilleen sama asia. En tarkoittanut kunnioittamisella mitään pokkurointia.

Sitä minä vähän epäilinkin, minulla vain on huonoja kokemuksia muutamasta naisesta joiden vaatimuslistalta on löytynyt tuo sana kunnioitus, naiset ovat olleet dominoivia persoonia ja minä lauhkeana ja lammasmaisena miehenä en oikein pärjää sellaisten kanssa. Nykyään jos näen jonkun naisen käyttävän tuota sanaa deittiprofiilissaan niin hyllytän naisen suoralta kädeltä ellei nainen ole poikkeuksellisen kiinnostava.

Vierailija
599/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta mutta niin niin totta.

Vierailija
600/783 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähää. Naiset repivät henkseleitään, kun tohtori osui suoraan ytimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi