Onko muita joiden miehet eivät pysty antamaan suuseksiä?
Vuosi vuodelta se on alkanut ärsyttää mua enemmän. Eikä auta, että tiedän, että montakymmentä prosenttia muistakaan miehistä ei asiasta suuremmin tykkää, mutta ovat kasvaneet sitä ensin sietämään ja sitten jopa tykkäämään sen takia,e ttä se vähän niin kuin kuuluu asiaan ja jotkut ovat sen luonteisia,e ttä nauttivat niin paljon, kun toinen nauttii, että tekevät sen tähden, vaikkeivat niin itse tykkäisikään. TAi sitten ihan siksi, että saavat itsekin...
Me kasvettiin seurakuntanuorissa ja perinteiseen malliin ei harrastettu seksiä sen 3 vuoden aikana kun seurusteltiin ennen naimisiin menoa, ja jotenkin kun oli niin nuori alta parikymppinen, ei tullut mieleen edes kysyä tuollaisia asioita, yritti vain vältellä tilanteita, ettei joudukaan kiusaukseen eikä jäänyt yöksi samassa talossa tai risteilyllä otti kaksi hyttiä jne. Sen jälkeen kyllä seksi on muuten vuosi vuodelta muuttunut ihanemmaksi, ja sitä on molempia tyydyttävä määrä ja laatu muuten hyvää, nyt ollaan nelikymppisiä ja oltu yhdessä reilu 20 vuotta. Seksiä on keskimäärin 2-3 kertaa viikossa edelleen.
Olen miehen kanssa asiasta viime vuosina usein puhunut ja miettinyt voisiko kokeilla saunassa tai suihkussa ja onko parempi posliini vai mikä, mutta sanoo vain, että ajatuksenakin ällöttää. Takapuolta pystyy pussailemana ja sieltä läheltä, mutta ei sillai itse pimpsaa nuolemaan tms. ITse kyllä otan häneltä suihin vaikkei mies koskaan ole kehdannut pyytäkään. Tosin ei hänen ole tarvinnutkaan, koska tykkään siitä itsekin. JOskus tosin vähän suuttuneena sanoin, etten mäkään enää anna hänelle, jos ei hän mulle. SIihen naurahti ja sanoi, ettei tarttekaan, kun ei ole koskaan pyytänytkään. Nauttii siitä kyllä ja sen myöntää.
Nyt kun olen asiasta muutaman kerran vuodessa puhunut, sanoo vain että ei tiedä pystyykö joskus, mutta ei ainakaan vielä. Muuten ei todellakaan ole mitenkään estoinen, vaikka molemmat neitsyinä naimisiin mentiinkin. HElposti voidaan rakastella vaikka missä, viimeksi lomamatkalla pysäytettiin moottoripyörä ja rakasteltiin yleiselllä rannallakin :) JOten sillai kemiat hyrrää vielä kovastikin.
Tietysti nyt on helppo sanoa miksi en ajatellut tätä ennen naimisiinmenoa, mutta tuntuisi tyhmältä viedä kolmelta lapselta aina läsnäoleva isä ja erota suuseksin takia, kun on muuten hyvä mies... MIetin vain, miten pääsisin tästä yli. Sormettaa ja muuten kyllä koskee ihanasti... Elmukelmuakin joskus jo ehdotin, mutta ei sekääna uttanut. Ja itse asiassa en tiedä pystyisinkö hirveästi nauttimaan, vaikka joskus suostuisikin, koska tiedän, ettei siitä ajatuksena nauti, kun on niin eritekammoinen...
Onko muita ja miten tulette asian kanssa toimeen? Meillähän oli joku vuosi sitten iso kriisikin kun tää asia ahdisti mua muutaman henkisen puolen jutun kanssa niin paljon, että petinkin miestä ja siinä iso juttu oli se ,että se toinen mies oli niin hyvä antaa suuseksiä... TUnnustin toki miehelle ja päästiin terapian ja muun avulla pettämisestä yli, mutta en voi sille mitään, että vieläkin sitä kaipaisin ihan hirveästi ja pelkään, petänkö taas heikkona hetken joskus jos muuten menisi huonuosti. Onneksi nyt menee ihan ok...
Onko yhtään kohtalotoveria? Ja pliis älkää kääntäkö veistä haavassa kertomalla, että teillä on miehet, jotka suorastaan rakastavat antaa suuseksiä...
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole kyse vain siitä, että uskovainen ei ole päässyt lutkuttamaan useampaa munaa, ja nyt kaduttaa. Mies ja kolme lasta ei näytä painavan vaakakupissa mitään,kun pitäisi päästä pillua nuolettamaan. Eiköhän se ole vaan parempi erota, mutta jätä ihmeessä lapset miehellesi, sinä et ole niitä ansainnut.
Hyvä tölväisy sinänsä, ja muuten voi pitää paikkansakin, mutta on liioittelua sanoa ettei kolme lasta ja mies paina tässä mitään. Sitähän ap just kipuilee tässä.
On selvää että jos kokemattomana ostaa sian säkissä, on täydellisen onnistumisen mahdollisuus pieni. Siitähän tässä on kyse. Ei ole tehty koeajoa lakanoiden välisssä (tai muuallakaan). Nyt sitten tekee mieli nuolettaa pilluaan ja ehkä samalla testata muita kulleja. Ymmärrän sinua hyvin. Jos en saisi suuseksiä, hakisin sitä varmasti jossain vaiheessa muualta.
Munkaan mies ei nuole.. On pyydellyt sitä anteeksi joskus humalassa. Ei kai vaan ole hänen 'juttunsa'. En kehtaa pyytää, jos ei kerran itse sitä halua. Harmittaa, koska itse otan suihin joka seksikerta ja olin ajatellut, että seksielämäni pitkässä suhteessa olisi vähän erilaista. En kuitenkaan aio erota suuseksin takia, tietenkään. Ajattelin, jospa alkaisinkin ottaa suihin vielä ihan spontaanisti ilman seksiä ja muutenkin olisin vielä enemmän avoin ja parempi seksuaalisesti, jospa ajan kanssa mies muuttaisi kantaansa.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja..onko tollaisia miehiä oikeasti? Itse en jaksaisi tuollaista urpoa lainkaan. Oma mies nuolee lähes aina ja orgasmiin asti
Eipä yllätä tällä palstalla. Jos sukupuolet käännetään toisinpäin niin miehellähän on oikeus pakottaa nainen syväkurkkuhommiin tai vaihtoehtoisesti pettää naistaan koska ei saa suikkaria?
Vierailija kirjoitti:
Ei terve ihminen mitään terapiaa tarvitse. Vai onko mies, joka ei halua antaa suuseksiä jotenkin epänormaali. Hohhoijaa.
Terapia ei tarkoita sitä, että ap:n mies siellä ns. parantuisi kammostaan. Vaan kumpikin saisi rauhassa kertoa ajatuksiaan ja ammattitaitoinen terapeutti osaa ohjata keskustelua niin, että molemmat tulevat ymmärretyiksi. Lopputulos voisi olla sama kuin alkutilanne, mutta aiheesta olisi sentään perusteellisesti keskusteltu. Tuo tulee muuten vaivaamaan aina.
Komppaan täysin. Bully mentaliteetilla taas vastaillaan. Eihän se mies ällötykseltään asiaan pysty. Jos on joku tällainen blokki ei siitä yli pääse nalkuttamalla tai painostamalla. Visiitti seksuaaliterapeutille ensin pariskuntana ja myöhemmin mies yksin - jos se hänelle käy. Btw 100x reilumpaa, rakentavampaa ja synnittömämpää kuin pettäminen.[/quote]
Terapia on joo paras apu ällötyksiin. Siedätysterapia! Sinne vaan laitat miehesi kerran viikossa terapeutin pimpsaa nuolemaan.
Cunnilingus master kirjoitti:
Tule tänne kielimiehen hoitoon. Noin 300 naisen kokemuksella takuutyydytys. Rakastan pillun nuolemista ja sitä, että voin tuottaa toiselle nautintoa. Suurin osa naisista kehuu, että parasta suuseksiä mitä ovat saaneet. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa joillekin.
Kaikki naiset eivät tykkäää suuseksistä, vaikka antaja olisi kuinka taitava. Kun kaikki eivät nauti klitoriksen suorasta koskettelusta.
Vierailija kirjoitti:
Cunnilingus master kirjoitti:
Tule tänne kielimiehen hoitoon. Noin 300 naisen kokemuksella takuutyydytys. Rakastan pillun nuolemista ja sitä, että voin tuottaa toiselle nautintoa. Suurin osa naisista kehuu, että parasta suuseksiä mitä ovat saaneet. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa joillekin.
Kaikki naiset eivät tykkäää suuseksistä, vaikka antaja olisi kuinka taitava. Kun kaikki eivät nauti klitoriksen suorasta koskettelusta.
Niin? Olikohan tässä kyse siitä? No ei ollut vaan siitä, että sitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei terve ihminen mitään terapiaa tarvitse. Vai onko mies, joka ei halua antaa suuseksiä jotenkin epänormaali. Hohhoijaa.
Terapia ei tarkoita sitä, että ap:n mies siellä ns. parantuisi kammostaan. Vaan kumpikin saisi rauhassa kertoa ajatuksiaan ja ammattitaitoinen terapeutti osaa ohjata keskustelua niin, että molemmat tulevat ymmärretyiksi. Lopputulos voisi olla sama kuin alkutilanne, mutta aiheesta olisi sentään perusteellisesti keskusteltu. Tuo tulee muuten vaivaamaan aina.
voi jeesus sentään, onko sitä tuollaistakin terapiaa tässä maassa, ja ihanko täyspäiset ihmiset käyvät siellä ja selvinpäin? Liisa: no kun mun mieheni ei halua nuolla mun pillua ja mä kovasti haluaisin, että sitä nuoltaisiin. Terapeutti: No mitäpä sinä Kauko sanot tähän...
Kyllä ois kiva olla kärpäsenä katossa kuulemassa näitä juttuja - hyviä sketsin aiheita saisi televisioon!
Kyllä mun mielestä aikuinen mies on liian pakkoneuroottinen eritteitä jos ei oman lapsen ripulivaippoja voi vaihtaa. Liian vieraantunut luonnosta sanoisinko. Tuohon eritekammoon pitäisi saada terapiaa. Voi haitata miehen psyykettä ties kuinka paljon. Vai onko hän asperger tai erityisherkkä?
Otahan yhteyttä niin saat kerran elämässäsi sinäkin tuntea kuinka "Räjähtää"
Ei ole mikään pakko nuolla. Ei parisuhteessa saa vaatia "palveluistaan" korvauksia, niiden pitää tulla luonnostaan. Hieronnan tuoma rentous voi vaikka innostaa kumppania siivoamaan tai tekemään jotain muuta molempia hyödyttävää.
^ voisiko rentouttava hieronta olla samalla ratkaisu kaikkiin parisuhteen ongelmiin? Mietipä.
Itse ennemmin otan kunnon suikkarin kuin mitään hartioiden puristelua.
Vierailija kirjoitti:
^ voisiko rentouttava hieronta olla samalla ratkaisu kaikkiin parisuhteen ongelmiin? Mietipä.
Itse ennemmin otan kunnon suikkarin kuin mitään hartioiden puristelua.
Miten niin kaikkiin ongelmiin? Jos jokin asia haittaa voi siitä keskustella puolison kanssa. Normaalissa suhteessa ongelmat ovat pieniä ja ratkeavat itsestään.
Itse ennemmin otan paljon pusuja kasvoille ja kaulalle mieheltäni kuin suuseksiä.
Täällä taas joku hakee "lupaa" puolisonsa pettämiseen. Ja lupahan tältä palstalta tulee varmasti. Tuntuu varmasti oikeutetummalta lähteä tarjoamaan tavaraansa ulkopuolisille, kun niin moni tällä palstalla siihen kannustaa. Eihän se taida olla edes väärin.
Mutta ihan käytännön ohje, jos tarvitset jonkun lipomaan römpsääsi: hanki koira!
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas joku hakee "lupaa" puolisonsa pettämiseen. Ja lupahan tältä palstalta tulee varmasti. Tuntuu varmasti oikeutetummalta lähteä tarjoamaan tavaraansa ulkopuolisille, kun niin moni tällä palstalla siihen kannustaa. Eihän se taida olla edes väärin.
Mutta ihan käytännön ohje, jos tarvitset jonkun lipomaan römpsääsi: hanki koira!
Totta, ei tuollainen asia oikeuta pettämistä. Silti av-mammat antavat myötätuntonsa. Ihan järkyttävää että lähes puolet on antanut aloitukselle yläpeukun! Tuskin kaikki vain vitsillä. Varmaan kivalta tuntuisi jos oma mies lähtisi pettämään siitä syystä, ettei nainen ole antanut miehen työntyä kakkosreikään. Onhan se nautinnon saaminen niin tärkeää.
Ap eroa! Kyllä suuseksi on sinulle iso juttu kun sen takia olet pettänyt. Etsi ukko joka antaa.
meillä suuseksin määrä lisääntyi huomattavasti kun sheivasin itselleni posliinin -kannatti kyllä =)
on ihanaa saada sellaista suuseksiä josta antajakin nauttii
Nuolen kaikki naiset taivaisiin.
t.pervo-kake