Nyt vasta tajuan, miten pahalta ghostaaminen tuntuu!
Olen tehnyt itse niin monille miehille, mutta vasta nyt ensimmäisen kerran mies ghostasi minut. Tuntuu tosi pahalta, koska olin tosi ihastunut. Olisi edes voinut sanoa suoraan! Nyt vasta tajuan, miten väärin olen itsekin toiminut.
Kommentit (81)
Eikö tämä ghostaaminen jonakin ilmiönä kerro teille idiooteille mitään tuosta deittailusta.
Netissä luodaan itselle toisesti jokin mielikuva ja sitten todellisuudessa hommat ei natsaakaan millään tasolla ja sitten lets ghostataan.
VMP
Mikä nykyihmistä estää tutustumasta toisiin ihmisiin livenä, Suomalaiset, todellinen pelkurikansa! Kuppikunnat, pienet piirit, ei niihin saa laskea uusia ihmisiä. Olette sisäänpäinlämpeneviä, epäsosiaalisia omien pikkuklikkienne vankeja.
Kyllä mä ghostaan esim. Tinderissä, jos nyt parin viestin jälkeen ei keskustelu lähdekään sujumaan, niin en lähde siitä mitään hyvästejä heittämään. Kun keskustelu ei kanna niin ei kanna. Luonnollisesti jos nyt on jo jotain enemmän, nähty, viestitelty pidempään tms. niin ghostaaminen on epäkohteliasta, mutta ei se aina nyt niin vakavaa ole.
Ihmissuhteet ovat vaikeita. Harmittaa katoamisen helppous. Jos on jo tavattu ja viihdytty ja sanottu se, niin outoa kun voi häipyä helposti. Miksi valehdella? Hyvää käytöstä kertoo, että hakee muuta.
Tänään opin, mitä on ghostaaminen. Tuotahan minulle on tehty 80-luvulta lähtien, ei se mikään uusi asia ole. Termi vain.
Joo uus nimitys mutta ei mitenkään uus tapa.
Jos pari kertaa on tapailtu niin en minäkään mitään jättämis puheita ala pitämään. Voin tavata kaverina myöhemminkin, mutta käytöksestäni, eleistäni ja tuosta etäisyyden ottamisesta toinen helpostikin tajuaa että nyt ei ole saumaa mihinkään romanttiseen hömppään.
Joo, ihan tuttua miehiltä. Siksi en ota niitä niin vakavasti vaan lähinnä frendeinä.
Näin sinkkumiehenä voin sanoa, että et ole ollu mitenkään poikkeava nainen käytökseltäsi.
Kaikki miehet on jättäneet minut noin, samoin minä kaikki miehet, jo ennen älypuhelimia.
Mies siis "kosti" muiden miesten puolesta vaikkakin tiedostamattaan, sitä kutsutaan myös karmaksi :-D
Mulla on ap:lle vain yksi sana: karma.
Joillekin tuo on kai tapa, samalla tyylillä palavereita tai edes luentoja ei viitsitä peruuttaa, jätetään vain tulematta. On niin kiva hukata muiden aikaa. Itse en kyllä harrasta tuollaista pelkistä mukavuussyistä. Olen tasan kerran ghostannut seurustelukumppanin, koska epäilin hänen olevan vaarallinen rikollinen ja olinkin jälkeenpäin tarkasteltuna oikeassa.
Minä ghostaan itseni vuoksi, välttääkseni konfliktit mahdollisesti aggressiivisten miesten kanssa. Pari kertaa olen käynyt treffeillä sellaisten miesten kanssa, jotka jo ensitreffeillä muka ihastuvat minuun palavasti, ja kun olen ystävällisesti ilmoittanut että en halua, ovat he alkaneet uhkaaviksi. Ghostaamalla uuden miehen ei hän saa mahdollisuutta purkaa pettymystä minuun, kun vain katoan. Harmi niiden miesten kannalta, jotka osaavat ottaa pakit normaalisti, mutta ei voi mitään..
Minusta siinä ei ole mitään pahaa. Ihan yhtälailla sua olis harmittanu vaikka se olis sanonut suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä ei ole mitään pahaa. Ihan yhtälailla sua olis harmittanu vaikka se olis sanonut suoraan.
Kun sanotaan silloin jätetyllä on mahdollisuus päästä yli, välttää traunatisoitumunen ja jatkaa elämää.
Hiljainen katoaminen tahallisesti on julmaa henkistä väkivaltaa ja jättää uhrilleen ikuisen trauman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan silloin jätetyllä on mahdollisuus päästä yli, välttää traunatisoitumunen ja jatkaa elämää.
Hiljainen katoaminen tahallisesti on julmaa henkistä väkivaltaa ja jättää uhrilleen ikuisen trauman.
Siis kun sanotaan suoraan... puhelimella kirjoittaessa tulee virheitä mutta varmaan saatte selvää.
Upean tyypin kanssa kirjoittelin. Kaikki tuntui aivan täydelliseltä, treffitkin jo sovittu.
Sitten ei mitään. Katosi koskaan itsestään ilmoittamatta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nuorilla >25-vuotiailla yleisempää? Toki vanhemmillakin esiintyvä. Keski-ikäisillä 40+ vähemmän?
Höpsis, 40+ miehet harrastaa tätä aivan yhtä lailla. Taitaa nykyän olla maan tapa. Käsittämätöntä ettei aikuinen saa sanottua "kiitos mutta ei kiitos",
Eikä mitään ”nykyään”, aina se on ollut tapana. Olen itse 37 ja teinistä asti mulle on tehty tota ja olen myös itse tehnyt sitä. Onhan ikivanha sanontakin, että jätetään langalle roikkumaan. Nykyään se on vain saanut nimen (ghostata).
Ghost outaamalla pääsee helpoimmalla. Ihmisellä on muutakin elämää kuin jäädä roikkumaan, selittelemään ja lässyttämään. Jos joku ghostaa, niin anna mennä. Maailmassa nyt on ihmisiä vaikka kuinka eli ei kannata jäädä ghostaajan perään itkemään ja siitä ahdistua. Ihme vikinää, ei se ole ghostaajallekaan helppoa kadota. Aivan kuin tätä asiaa ei olis mietitty. Turha selitellä, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Aina vaan pitäis saada jokin syy, koska mitään epävarmuutta ei siedetä.
Minkä taakseen jättäää,sen edestään löytää. Turhaan itket,hani....
ai ghostaus niinkuin cs:go:ssa? ei saa huijata peleissä!!!