Nyt vasta tajuan, miten pahalta ghostaaminen tuntuu!
Olen tehnyt itse niin monille miehille, mutta vasta nyt ensimmäisen kerran mies ghostasi minut. Tuntuu tosi pahalta, koska olin tosi ihastunut. Olisi edes voinut sanoa suoraan! Nyt vasta tajuan, miten väärin olen itsekin toiminut.
Kommentit (81)
Ensin piti vain selvittää, mitä on ghostaaminen: http://www.voice.fi/suhteet/passiivinen-ghostaaminen-yleistyy-huonoin-t…
Nyt on taas opittu uutta.
eli mitä se on, en jaksa avata linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
eli mitä se on, en jaksa avata linkkiä?
kutsutaan myös fistaamiseksi.
Onneksi tajusit ja toivottavasti kirpaisi sen verran pahasti ettet tule itse enää tekemään vastaavaa toisille. Ghostaaminen on raukkamaista, mutta niin yleistä nykyään...
Ghostaaminen on tosi törkeetä. Passiivis-aggressiivisten ja joko itsekkäiden ja/tai epäkypsien ihmisten tapa käsitellä ristiriitoja.
Ihan uusi termi mulle, vaikka olen "vain" 28-vuotias.
Ghostaaminen on haamuilua ja hyvin hyvin itsekästä sekä passiivis aggressiivista samoin kuin fistaaminen, eli nyrkittely, se se vasta onkin bullshittaavaa actionia, jota on epäsiistii siis tulla omalle tontille, kuin muille, joita voi aina ignooraa tai silleesti hei.
Kantsii maindaa enneku relaa...
Ghostaaminen on vastenmielistä. Kyllä ihmisellä pitäisi olla selkärankaa sen verran että voi sanoa toiselle että: Kiitos olet ihan mukava tyyppi mutta emme taida sopia toisillemme.
Eli sen lisäksi että sanoo niin sanoo sen mukavasti. En ymmärrä sitä että miksi ihmiselle joka ei ole tahtonut kuin hyvää sinulle pitää olla ilkeä.
Eikös tuo ole ihan normaali tapa jättää? Noin ne on aina hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole normaali tapa.
Sääliks käy sun exiäs.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole normaali tapa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole normaali tapa.
Sääliks käy sun exiäs.
Mitä sääliks käy? Samalla tavalla mutkin on aina jätetty. Jossain vaiheessa sitä huomaa ettei nainen vastaa enää viesteihin ja silloin tietää että voi siirtyä seuraavaan.
Tein ennen tuota aina, kun tuntui muka liian hankalalta sanoa suoraan. Jotenkin en muka ymmärtänyt että se suoraan sanominen olisi satuttanut paljon vähemmän..
Nyt 24v en enää "ghostaisi" ketään. Karma ei ole vielä kostanut, eikä toivottavasti kosta kun olen parantanut tapani :)
Ehkä nuorilla >25-vuotiailla yleisempää? Toki vanhemmillakin esiintyvä. Keski-ikäisillä 40+ vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nuorilla >25-vuotiailla yleisempää? Toki vanhemmillakin esiintyvä. Keski-ikäisillä 40+ vähemmän?
Höpsis, 40+ miehet harrastaa tätä aivan yhtä lailla. Taitaa nykyän olla maan tapa. Käsittämätöntä ettei aikuinen saa sanottua "kiitos mutta ei kiitos",
Jep itsekin olin piilopaikassa mihin kukaan ei ikinä katso, mutta niin vain vihu tuli prefirella siitä ohi. Joopajoo. Joko oli wh tai sitten ghostaaja kaverina
mun perusluonne on tummoinen ghostaaja muutenkin...
Selitätkö fossiileille, mitä ghostaaminen on?