Asioita joita inhoat Suomessa
- Ilmasto
- Norsunvittunaamat Helsingin kaduilla
- Pääkaupunkikeskeisyys (näin stadilaisena)
- Nähtävyyksien puute muualla maassa
- Miesten ullkonäkö (inhoan blondia töpselinokkaa)
-Ilmasto
-Pienuus (myös henkinen)
Kommentit (72)
"tasa-arvoa" joka ymmärretään niin, etteivät ihmiset saa enää edes parisuhteissaan päättää miten elävät, vaan kaikki on tehtävä 50 / 50 ja molempien tehtävä väkisin esim. Kotitöitä joita toinen inhoaa ja toinen pitää. Mieheltä ei saa enää vaatia painavempien kauppakassien kantamista, eikä naiselta mitään naisellista, koska tasa-arvo.
- Sananvapauden kaventuminen.
- Suvaitsevaisten julistaminen itsensä suvaitseviksi, vaikka ovat todella suvaitsemattomia.
- Tässä maassa on voimassa yksi totuus kerrallaan.
- Terveen ylpeydentunteen puute omaa kulttuuriamme kohtaan.
Olemme ainutlaatuisia siinä missä muutkin. Suomessa tulisi vaalia omaa kulttuuria, monikulttuurisuuden ei tarvitse olla jyräävin arvo. Ei tarkoita sitä, etteikö meille voisi tulla ihmisä muualta maailmasta, kunhan pyrkivät tulemaan toimeen omillaan ja osallistumaan tämän yhteiskunnan ylläpitämiseen ja sen sääntöjen noudattamiseen.
- Huono johtajuus, hyvävelisysteemi ja suhmurointi.
Suomalaisen designin ylistys. Ihan täyttä paskaa verrattuna esim tanskalaiseen tai italialaiseen.
- nyt uusin ehdotus, että online -ostaminen kielletään. Tai ostaminen sallitaan, mutta myyjä ei saa auttaa millään tavoin tuotteen toimittamisessa ostajalle
Täh? Eikai?
Vierailija kirjoitti:
- Juntit
- Ruma ja laadultaan paska arkkitehtuuri ja talorakentaminen
-
Ai niinkö? Minun ulkomaalaiset arkkitehtiystäväni taas pitävät Suomea arkkitehtien helmeä. Monet lomat olen kierrellyt heidän kanssaan tutustumassa kuului siin alueisiin. Esim.Ruoholahti Helsingissä. Minulle tavallinen lähiö, heille jotain muuta. Inhoan sitä kun emme itse osaa arvostaa itseämme.
Ohiksena, Björn Wahlroos mainittu. K.o. isäntä asuu Ruotsissa ja maksaa veronsa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä, että Suomessa asuu paljon juntteja.
Aivan, ja lisää otetaan koko ajan!
Vähän ohis, mutta mua ihmetyttää suomalaisten yritysten näköalattomuus ja haluttomuus uudistua. Esim. Oulu menee nyt ihan pilalle kun Stockmannin Herkku, koko Pohjois-Suomen halvin ja laadukkain ruokakauppa, lähtee. Miksei sitä osastoa olisi voitu jättää, tai vaikka siirtää toisiin tiloihin? Ainahan herkussa on asiakkaita ruuhkaksi asti.
-se että pienellä paikkakunnalla on samat piirit ja kasvot 9-12 vuotta putkeen. Ala-aste ja yläaste ei ole mitään herkkua, kun ei tiedä muunlaisista ihmisistä ja tuntee itsensä mitättömäksi paskaksi näitten sankareitten ansiosta. Luojan kiitos pääsen ensisyksynä pois tältä paikkakunnalta.
- liian kylmä tai sataa kokoajan
- ihmiset ärsyttäviä
-kallista
-ei ole kivoja kauppoja
-ripataan kun venäjä hyökkää
-sipilä
-ahdasmieliset ihmiset
-mamuja
-suomalainen lehdistö
-suomalainen äärifeminismi
-somalit
-ilmasto ajoittain
Muuten Suomi on maailman paras maa!
- ilottomat ja tylsät ihmiset
- viiniä ei voi ostaa ruokakaupasta
- ulkona syöminen ym kaikki on kallista palkkoihin nähden
- kateus/kyttääminen
- liian lyhyt kesä (jos sitä edes aina on)
- huonot käytöstavat (ei tervehditä myyjiä ym pelätään jutustelua)
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena, Björn Wahlroos mainittu. K.o. isäntä asuu Ruotsissa ja maksaa veronsa sinne.
Osan maksaa Suomeen.
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/wahlroosin-suomeen-maksamat-verot-herat…
Vierailija kirjoitti:
Kiky
Juurikin tämä! Suomi on näiden lyhenteiden luvattu maa. Sote, Kela, Ely, Kiky ja kumppanit
Näitä nykypäivän muka-kosmopoliitteja kolmekymppisiä, jotka ilmentävät maailmankansalaisuuttaan lähinnä Suomea mollaamalla. Olen aika paljon asunut työurani aikana ulkomailla enkä oikein missään ole törmännyt samanlaiseen oman kotimaan mollaamiseen joka käänteessä.
Pienuus ja eristyneisyys ja ilmasto. Ja se että .Ikään näistä ei tule koskaan muuttumaan.
Helsinki on muualta muuttavalle jännä kaupunki pari vuotta. Sitten KAIKKI on nähty ja parasta on vain lentoasema.
Kyttääminen, Kyylääminen, ahdasmielisyys. Idiootit ihmiset.