Miehen sukulaisilla vielä Lumiat käytössä.
Oltiin loppiaisena kyläilemässä miehen sukulaisilla. Oli vaikea pidätellä naurua, kun huomasin että melkein kaikilla miehen sukulaisilla on edelleen Lumiat.
Tuli mieleen monta hauskaa kysymystä kuten esimerkiksi että mistä museosta nuo puhelimet tai niiden päivitykset on hankittu, mutta sukulaisuussuhteiden takia piti yrittää pitää pokerinaamaa.
Mutta kyllä on naurattanut jälkikäteen!!! :D
Kommentit (48)
So, Minulla on nokian E7 ja N900 molemmat vielä aktiivikäytössä. Kyllähän niistä huomaa että tehoja ei ole mutta hakkaa mennen tullen ja palatessa kuitenkin käytettävyydessä Samsung S6sen joka myös on käytössä.
Mä ostin varmaanki sit just vähän aikaa sitten Suomen viimeisen Lumian ku halvalla sain; ja arvelin saamani samalla toimivan kameran. Samsungeja kattelin, mut teineilläni on. Ja nää Honorit sun muut; hieman ennakkoluuloinen olen. Ai niin ja onhan mulla kotikäytössä vähän isompikin Lumia ilman sim-korttia.
Toisaalta olis huvittanut ostaa uusin iphone, ihan siitä ilosta, että olisin halunnut nähdä teinien ilmeet; mut se olis ollut liian kallis hetken hupi.
Näin talvipakkasten aikaan nuo iPhonet onkin tosi luotettavia :D :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta sehän on hienoa, että olet noin vähään tyytyväinen elämässäsi! Miehesi on löytänyt kyllä aarteen, kun saa pidettyä sinut hyvällä tuulella ihan vaan muistuttamalla, että sukulaisillaan on vielä Lumiat.
Sitten kun joskus monen kuukauden päästä sua ei enää jaksa tää naurattaa, voitte lähteä reissulle vaikka johonkin Hankasalmelle, jossa naiset kihartaa hiuksiaan vielä piippiraudoilla. Kyllä taas nauru maittaa monta kuukautta sen jälkeen :D
Ja tähän päälle minä ilahdutan ap:tä vielä lisää kertomalla, että minullapa onkin kuvaputkitelkkari ja digiboksi! :D Nyt ap kyllä varmaan jo kuolee nauruun. :D
Minulla ei sentään ole enää kuvaputkitelkkaria kun se hajosi muutama vuosi sitten, mutta ilmeisesti olen pudonnut kehityksen kärryiltä, kun en ymmärrä miten TV:tä sitten voisi katsoa ilman digiboksia. Vai oliko tässä pointti se, että TV:tä ei enää katso kukaan?
Ap onko oma sukusi sitten täydellistä??
Vierailija kirjoitti:
Ap onko oma sukusi sitten täydellistä??
Tietysti. ❤
Mielestäni Ap ihmettele ihan aiheellisesti. En tunne omasta suvustani eikä tuttavapiiristäni, enkä miehenikään suvusta eikä tuttavapiiristä ketään joka käyttäisi Lumiaa enää. Luultavasti Lumiaa käyttävät enää vain vammaiset. Eikä minulla siis ole mitään vammaisia vastaan, ja varmasti heistäkin fiksuimmat ja tervemmät käyttävät jo esimerkiksi iPhonea. Mutta lumian käytössä ei ole mitään järkeä, eihän siihen saa edes mitään appseja enää!!!
Ja tähän päälle minä ilahdutan ap:tä vielä lisää kertomalla, että minullapa onkin kuvaputkitelkkari ja digiboksi! :D Nyt ap kyllä varmaan jo kuolee nauruun. :D