Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukulaisilla vielä Lumiat käytössä.

Vierailija
07.01.2017 |

Oltiin loppiaisena kyläilemässä miehen sukulaisilla. Oli vaikea pidätellä naurua, kun huomasin että melkein kaikilla miehen sukulaisilla on edelleen Lumiat.
Tuli mieleen monta hauskaa kysymystä kuten esimerkiksi että mistä museosta nuo puhelimet tai niiden päivitykset on hankittu, mutta sukulaisuussuhteiden takia piti yrittää pitää pokerinaamaa.
Mutta kyllä on naurattanut jälkikäteen!!! :D

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ap:llä joku mätä omena?:D:D

Vierailija
22/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksussa kyläilyssä puhelimet pidetään kyllä taskuissa ja keskitytään toisten kanssa juttelemiseen ja kuuntelemiseen, eikä hoideta niitä puhelimia porukalla. Ite laitan yleensä äänen pois ja katson sitten kun aikaa on, että onko joku yrittänyt tavoittaa, eli mun puhelimen mallia ei välttämättä saa selville ihan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän säälittävä? Miksi pilkata jotakuta siitä, että hän on tyytyväinen siihen kännykkään, jonka omistaa, eikä koe tarvetta hankkia uutta? 

Minulla on vuoden 2009 Nokia. Tosi hupaisaa. Ai että ku on hauskaa. Tolla tyypillä on hyvä ja luotettava kännykkä, josta se tykkää ja jolla se voi tehdä juuri tasan ne jutut, joihin kännyykkää kokee tarvitsevansa. Hohoho, kuolen nauruun.

No, myönnetää, minäkin nauran joskus toisten kännyköille. Apple-uskovaisille, jotka ostavat pakonomaisesti joka vuosi uuden kännykän ihan vain, koska se pitää hankkia. Vanha puhelin toimisi vielä hyvin ja olisi ihan ok, muttei enää kelpaa ja on nolo, koska se uudempikin on olemassa.

Vierailija
24/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap ei kai sulla vaan ole vanha vuttonin käsiveska käytössä, ei mä en kestä. Siis apua ketkä vielä käyttää viimevuoden vutton laukkua!!

Vierailija
25/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä kiusaaja. Noita oli meiän koulu täynnä yläkouluaikoina. Nauroi toisten kännyköille ja kaikelle muullekin. Epävarmoja ihmisiä, joitten pitää pönkittää omaa asemaansa muitten kustannuksella. 

Vierailija
26/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan itsekin museokamaa, mutta mä jostain syystä aidosti tykkään lumiasta. Eniten ehkä siitä, että mun mielestä musta lumia vaan on tyylikkäimmän näköinen puhelin mitä tiedän, ja sen rinnalla samsungit, huaweit ja jopa iphone näyttävät mun silmään jotenkin kämäisiltä ja halvoilta. Tiedän, että olen mielipiteeni kanssa aika yksin, mutta käytän silti edelleen mieluummin lumiaa kuin kakkospuhelintani iphonea. 

Vierailija
27/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi käytät termiä mies? Ei teinit käytä poikaystävästä sanaa mies. Mukavaa, että sinut oli kutsuttu kylään poikaystäväsi sukulaisille -he selvästi ovat avomielisiä ihmisiä ja haluavat tutustua sinuun paremmin, vaikka sinulla selvästi on vielä käytöstavoissa opittavaa.

Vierailija
28/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap ei kai sulla vaan ole vanha vuttonin käsiveska käytössä, ei mä en kestä. Siis apua ketkä vielä käyttää viimevuoden vutton laukkua!!

Mikä on "vutton laukku?"

Vierailija
29/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Nokian puhelinten ostamisen lopettanut jo aikapäiviä sitten - jokainen voi ihan itse pähkäillä miksi.

Vierailija
30/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan itsekin museokamaa, mutta mä jostain syystä aidosti tykkään lumiasta. Eniten ehkä siitä, että mun mielestä musta lumia vaan on tyylikkäimmän näköinen puhelin mitä tiedän, ja sen rinnalla samsungit, huaweit ja jopa iphone näyttävät mun silmään jotenkin kämäisiltä ja halvoilta. Tiedän, että olen mielipiteeni kanssa aika yksin, mutta käytän silti edelleen mieluummin lumiaa kuin kakkospuhelintani iphonea. 

Samaa mieltä. Vajaan vuoden ikäinen kallis iPhone on käytössä, mutta ajattelin korjauttaa vanhan Lumiani. Siinä on parempi kamera ja isompi näyttö, ja ennen kaikkea siihen ei tungeta niin hirveästi mainoksia kuin iPhoneen. Hermo menee.

Vierailija
31/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiassa on edelleen paras kamera. Muuten kännykän valintahan riippuu pitkälle siitä mitä sovelluksia oikein tarvitset. Monikohan edes ajattelee paljonko rahaa menee pelkästään kännyköihin noin pidemmän päälle jos uusii tiheään ja tarttee aina kalliin puhelimen.

Vierailija
32/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joillakin on pieni elämä!

Sanos muuta! Mutta ehkä kukaan ei ole vielä kertonut heille, että valmistus on lopetettu :)

Ap

Apua valmistus lopetettu, nämä täytyy heti palauttaa johonkin 😂

Vierailija
33/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksussa kyläilyssä puhelimet pidetään kyllä taskuissa ja keskitytään toisten kanssa juttelemiseen ja kuuntelemiseen, eikä hoideta niitä puhelimia porukalla. Ite laitan yleensä äänen pois ja katson sitten kun aikaa on, että onko joku yrittänyt tavoittaa, eli mun puhelimen mallia ei välttämättä saa selville ihan helposti.

Juttelu ap:n kanssa vai puhelin.... 😂

Vierailija
34/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä älypuhelimilla tee mitään metsässä,heti on akku tyhjä kylmässä.

Ikävä on vanhaa kunnon nokialaista kapulaa jossa kesti akku melkein 2 viikkoa ennenkun tarvitsi ladata.

Vierailija
35/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän on hienoa, että olet noin vähään tyytyväinen elämässäsi! Miehesi on löytänyt kyllä aarteen, kun saa pidettyä sinut hyvällä tuulella ihan vaan muistuttamalla, että sukulaisillaan on vielä Lumiat.

Sitten kun joskus monen kuukauden päästä sua ei enää jaksa tää naurattaa, voitte lähteä reissulle vaikka johonkin Hankasalmelle, jossa naiset kihartaa hiuksiaan vielä piippiraudoilla. Kyllä taas nauru maittaa monta kuukautta sen jälkeen :D

Vierailija
36/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen ns. kehitysmaapuhelin. Eli Nokia mitä ei myydä länsimaissa, paitsi lentokentillä tax freessä. Ostin sellaisen aikoja sitten. Maksoi muistaakseni 15 euroa. Pelittää hyvin ja akku näyttää kestävän ikuisesti, koska en ole siihen uutta akkua ostanut koskaan ja latauskin tuntuu pysyvän ikuisesti. Toivottavasti kestää koko elämän, koska näitä ei enää vissiin saa niin sitten on hommattava älyluuri.

Vierailija
37/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työluurina Lumia.

Samoin. Toimii hienosti, kolme sähköpostia, kalenterit, kaikki Office-sovellukset ja kaikki appsit joita tarvitsen. Sekä erinomainen kamera.  Näyttö naarmuton, vaikka puhelin on pariin kertaan tipahtanut betonille.

Vierailija
38/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mullapa on peräti kaksi Nokia Lumiaa, että revi ap siitä! :D (Toinen on työpuhelin ja toinen oma.)

Vierailija
39/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tämän mun lumian vuosi sitten alle satasella. En aio enempää puhelimesta maksaa vastedeskään

Vierailija
40/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumiassa on edelleen paras kamera. Muuten kännykän valintahan riippuu pitkälle siitä mitä sovelluksia oikein tarvitset. Monikohan edes ajattelee paljonko rahaa menee pelkästään kännyköihin noin pidemmän päälle jos uusii tiheään ja tarttee aina kalliin puhelimen.

Niin siis jos ylipäänsä haluaa nykysovelluksia niin Iphone (tai mahdollisesti Android-luuri).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä