Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukulaisilla vielä Lumiat käytössä.

Vierailija
07.01.2017 |

Oltiin loppiaisena kyläilemässä miehen sukulaisilla. Oli vaikea pidätellä naurua, kun huomasin että melkein kaikilla miehen sukulaisilla on edelleen Lumiat.
Tuli mieleen monta hauskaa kysymystä kuten esimerkiksi että mistä museosta nuo puhelimet tai niiden päivitykset on hankittu, mutta sukulaisuussuhteiden takia piti yrittää pitää pokerinaamaa.
Mutta kyllä on naurattanut jälkikäteen!!! :D

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattiko miestäsikin?

Vierailija
2/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen suku on enemmän teknisesti suuntautunutta ja kouluttautunutta ja teillä mennään enempi elämänkoulun pohjalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työluurina Lumia.

Vierailija
4/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillakin on pieni elämä!

Vierailija
5/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin loppiaisena kyläilemässä miehen sukulaisilla. Oli vaikea pidätellä naurua, kun huomasin että melkein kaikilla miehen sukulaisilla on edelleen Lumiat.

Tuli mieleen monta hauskaa kysymystä kuten esimerkiksi että mistä museosta nuo puhelimet tai niiden päivitykset on hankittu, mutta sukulaisuussuhteiden takia piti yrittää pitää pokerinaamaa.

Siis puhutko nyt Nokian vai Microsoftin Lumiasta?

Vierailija
6/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta! Mutta ehkä kukaan ei ole vielä kertonut heille, että valmistus on lopetettu :)

Ap

Vierailija
7/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15v vanha Nokia jotain, ei ole äly, mutta oikein hyvä puhelin. Ja kyllä mä niin nauran niille, jotka joka vuosi uutta luuria hiplaa.

Vierailija
8/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on työpuhelimina edelleen Lumioita eikä monikaan välttämättä viitsi omalla rahalla ostaa sen tilalle mitään järkevää.

Vierailija
9/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Siis jos on Nokia Lumia niin mitä väliä? Ei toimivaa kännykkää tarvitse vaihtaa aina kun uusin malli tulee paitsi kaikkien pissisten/idioottien/wannabesomething tyyppien täytyy tottakai. Lukeudut johonkin noista ja säälin sinua :)

Vierailija
10/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta! Mutta ehkä kukaan ei ole vielä kertonut heille, että valmistus on lopetettu :)

Ap

Pöljä, kyllähän ne valmistettu kun on käytössä. Luulitko että ne soittelee jollain tilauskupongilla.

Vierailija
11/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näppäinpuhelin ja teinillä 15v ikivanha Lumia. :D

Vierailija
12/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko erota miehestä, kun hänellä on tuollaisia sukulaisia...

Vierailija
13/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entiseen työpaikkaan hommattiin vielä viime syksynä henkilöstölle työpuhelimiksi lumioita.

Vierailija
14/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 15v vanha Nokia jotain, ei ole äly, mutta oikein hyvä puhelin. Ja kyllä mä niin nauran niille, jotka joka vuosi uutta luuria hiplaa.

Et ole ainoa. Erityisesti iäkkäämmillä on edelleen vanhan mallin perusnäppäin nokia kännykkänä. Paula Koivuniemellä ( täyttää 70v tänä vuonna)kuulema on punainen nokian perusmalli. Moni iäkäs ei osaa tai pelkää, ettei opi käyttämään hipaisunäppäinkännykkää.

Vierailija
15/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumialla paras tietoturva noista puhelimista. Siksi usein ollu työpuhelimia. Minullakin lumia. Toimii hyvin. Eikä haittaa vaikken uusia (usein turhia) sovelluksia tähän saa.

Vierailija
16/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä Lumia että Samppa, mielummin käytän Lumiaa, vaikka ei androidissakaan mitään vikaa ole.

17/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiin esittää surunvalitteluja miehellesi, jos olisit nähnyt meidän 10-15v vanhat Nokialaiset.

Tottahan tuosta olisi jo henki lähtenyt.

Vierailija
18/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumialla paras tietoturva noista puhelimista.

Ei ole. Tiiliskivi on turvallisempi, ja sillä saa yhtä paljon tehtyä.

Vierailija
19/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Erityisesti iäkkäämmillä on edelleen vanhan mallin perusnäppäin nokia kännykkänä. Paula Koivuniemellä ( täyttää 70v tänä vuonna)kuulema on punainen nokian perusmalli. Moni iäkäs ei osaa tai pelkää, ettei opi käyttämään hipaisunäppäinkännykkää.

Kyse ei ole mistään oppimisesta. Vaan siitä kun sillä hipaisupuhelimella ei mitään tee.

Moni haluaa puhelimen vain puhumiseen ja joskus tekstaamiseen. Ei muuhun. Ne haluaa puhelimen mikä on halpa, kestävä ja akku kestää kauan.

Älypuhelimet ei kestä mitään, akku loppuu heti eikä ne edes ole halpoja.

Vierailija
20/48 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työluurina Lumia.

Meidän työpaikalla kaikilla myös Nokia/Lumia. Kuntasektori...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi