Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ollut ihastunut, vaan on kiinnostunut ystävänä :(

Vierailija
07.01.2017 |

Pistin välit nyt sitten poikki, koska en voi olla ystävä koska haluan häntä. Kuinka olette selvinneet tästä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei nähnyt sinussa elämänsä naista, joten mitä sitä nyt enää asiaa pitkittämään. Tuskinpa hän oikeasti ystävyyttä sinun kanssasi halusi, mutta tämä oli vain sellainen vähemmän ikävä tapa saada sinut ymmärtämään, että voisit poistua miehen elämästä. Tai ehkä voisit välillä käydä lämmittämässä miehen sänkyä siihen saakka kunnes hän paremman löytää, mutta ilman mitään sitoumuksia. Tai sitten ei. Ehkä olit huono valinta silläkin rintamalla ja mies ei halunnut sinua edes sänkyynsä. Onneksi miehellä oli selkärankaa!

Vierailija
22/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi jännämiehen uhri joka ei tule enää koskaan rakastumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelvannut siksi, kun olin useamman lapsen yh. Mies sanoi suoraan, että jos lapsia ei olisi , niin asia olisi toisin. Ei halunnut isäpuoleksi.

Vierailija
24/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko alkaa sekstata vaikkette seurustelleet? Aika helposti nainen polttaa näppinsä tuollaisessa. 

En tiedä missä todellisuudessa te tällä tavalla elätte (kenties jossain 1980-luvulla kenties?), mutta nykyaikana parikymppisenä ja vähän vanhempana todella harva normaali mies lähtisi vakiintumaan ennen seksiä. Seksi on luonteva osa tutustumista aikuisten tapailuissa.

Siis kukaan jännämies jolla on 5 muuta hoitoa rinnalla.

Vierailija
25/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää kuulla olevansa ystävä. Ihan kuolinisku.

Ap

Joo ystävyys on kauheeta. Mullekin yritti kerran joku seksuaalisesti kiinnostava tarjoutua ystäväksi, haistatin paskat.

Vierailija
26/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikänä se sut näki ei ystävänä.

Vierailija
27/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti!! Jos oli jopa seksiä... Mut oltiin vaan kavereita??

Mitä sä oletit?? olit pillu johon purkautua!

Ja nyt haikailet hänen perään.. Ota selvää asoista ennenkuin menet sänkyyn jonkun kanssa!!!!

Vierailija
28/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalotoverisi ap.

Minun virheeni oli leikkiä ettei itselläni ole tunteita ja jatkaa ystävyyttä ja satunnaista seksiä kunnes mies löysi itselleen vakavampaa seuraa. En ole vieläkään päässyt miehestä yli vaikka en ole nähnyt tai yhteydessä ollut 6 vuoteen.

Asiasta tekee vielä pahemman se ettei minulla ole koskaan ollut ketään toista. Olen kohta 30v.

Vierailija
29/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole vapautta ja tasavertaisuutta, vaan pakkoa taipua miehen haluihin. Tuo on siis orjuutta. Sydän särkyy ihan turhaan. Ei kannata luopua itsekunniotuksestaan.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko alkaa sekstata vaikkette seurustelleet? Aika helposti nainen polttaa näppinsä tuollaisessa. 

En tiedä missä todellisuudessa te tällä tavalla elätte (kenties jossain 1980-luvulla kenties?), mutta nykyaikana parikymppisenä ja vähän vanhempana todella harva normaali mies lähtisi vakiintumaan ennen seksiä. Seksi on luonteva osa tutustumista aikuisten tapailuissa.

Vierailija
30/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja haluaisi olla miehen kanssa, joka ei ole kiinnostunut hänestä seksuaalisessa mielessä? 

Vierailija
31/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtalotoverisi ap.

Minun virheeni oli leikkiä ettei itselläni ole tunteita ja jatkaa ystävyyttä ja satunnaista seksiä kunnes mies löysi itselleen vakavampaa seuraa. En ole vieläkään päässyt miehestä yli vaikka en ole nähnyt tai yhteydessä ollut 6 vuoteen.

Asiasta tekee vielä pahemman se ettei minulla ole koskaan ollut ketään toista. Olen kohta 30v.

Olen pahoillani. Meillä tuota kesti vain n. 5 kk ja tosiaan en voi olla hänen ystävänsä. Tuo sinun kokemuksesi olisi varmasti minullekin tullut eteen.

Ap

Vierailija
32/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtalotoverisi ap.

Ja siinäkin yksi jännämiehen uhri joka ei koskaan tule enää rakastumaan. No kissan voi hankkia.

Vierailija
33/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ällö miten epätoivoisia mammoja täällä on taas liikkeellä. Ikää on ja hirveä paniikki siitä kun ei ole miestä ja jos sellaisen onnistuu saamaan, niin siinä roikutaan kynsin hampain vaikka toinen ei haluaisi ollenkaan. Ottakaa oikeasti nyt ne kissat ja totutelkaa ajatukseen miehettömänä ja lapsettomana elämisestä.

Vierailija
34/34 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä mies teki että pelkkä ystävyyden tunne tuli yllätyksenä? Pelkään olevani kohtalotoverisi :(

Pidettiin yhteyttä joka päivä, seksiäkin oli.

Ap

Minä pitäisin tuota tilannetta tapailuna/seurusteluna, jos ei ole muuta sovittu. Ette ole olleet "vain ystäviä".