Gallup: Harrastatteko suojaamatonta suuseksiä?
Olen sinkkunainen ja irtosuhteita on ollut useampia. Minut on yllättänyt se, kuinka helposti miehet ovat valmiita suuseksiin tuntematta seksikumppania ollenkaan. Taudithan tarttuvat yhtä lailla myös suuseksissä. Eräältäkin sain juuri vastauksen, että "taudit hoidetaan sit lääkkeillä". Noh, eipä niitä kaikkia hoideta.. onko tämä yleistä tyhmyyttä vai tietämättömyyttä vai onko ihmisille vaan "ihan sama" kantavatko tauteja jossain ruumiinosassa vai ei? Harrastatteko itse usein suojaamatonta suuseksiä eri kumppaneiden kanssa?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No oon miettinyt tota samaa itsekin viime aikoina.
Juuri eronneena olen ajatellut jossain vaiheessa deittailevani ja pientä viritystä on nytkin ilmassa.
Mutta mm tämä mietityttää.
Mutta miten ihmeessä suuseksissä edes suojaudutaan?
Jooo no onhan niitä suuseksisuojia ja elmukelmua olemassa, mutta tuntuu ihme räpeltämiseltä. Käyttääkö niitä joku oikeasti?
Kaikilta tapaamiltani miehiltä olen saanut sen käsityksen, että kyllä sitä sitten aina vaan nuollaan ja naiset mielellään tähän myös suostuvat ottaviksi osapuoliksi. Hämmentävää. Tai jotenkin myös ällöttää ajatus siitä, että se sama kieli on käynyt aika monessa alapäässä. Usein myös seksitautitesteissä käydessä ei ilmeisesti sitä nielunäytettä edes tajuta otattaa..
Ap
Tyhmyyttä ja tietämättömyyttä siitä kuinka kaikkea ei Voikkaan ehkä hoitaa. Ja sitä odotellessa kun nakki napsahtaa omalle kohdalle.
Yhden yön jutuissa harvemmin annan suuseksiä, koska taudit ja kumin kanssa en koe sitä tyydyttävänä kummallekkaan osapuolelle.
Olen harrastanut joo. Eikä ole järkevää, mutta silloin harvoin jos joku suostuu nuolemaan, niin en ala mitään kortsuja leikkelemään siinä vaiheessa. Tosin selvinpäin en tiedä, olisiko tiukempi kontrolli.
Ei minua ällötä missä se kieli on aiemmin ollut, kunhan hampaat on pesty siinä välissä. Syön minä ravintolassakin haarukalla, joka on ollut vaikka kenen ällötyksen suussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut joo. Eikä ole järkevää, mutta silloin harvoin jos joku suostuu nuolemaan, niin en ala mitään kortsuja leikkelemään siinä vaiheessa. Tosin selvinpäin en tiedä, olisiko tiukempi kontrolli.
Ei minua ällötä missä se kieli on aiemmin ollut, kunhan hampaat on pesty siinä välissä. Syön minä ravintolassakin haarukalla, joka on ollut vaikka kenen ällötyksen suussa.
No ei nyt kirjaimellisesti se missä se on ollut vaan kuinka tautinen se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt kirjaimellisesti se missä se on ollut vaan kuinka tautinen se on.
Sitten ei kyllä voisi suudellakaan ketään.
Millään tavalla en silti puolla suojaamatonta seksiä. Muistelen vaan omaa käyttäytymistä ja "järkeilyä" niissä tilanteissa. Päihtyneenä, nuorena ja halukkaana en tehnyt hyviä päätöksiä.
Noin 300 naisen pillua olen nuollut, suurin osa maksullisia ja kerran ollut klamydia, eikä sekään välttämättä suuseksistä tullut. Suuseksi on ihanaa.
Huoripukki kirjoitti:
Noin 300 naisen pillua olen nuollut, suurin osa maksullisia ja kerran ollut klamydia, eikä sekään välttämättä suuseksistä tullut. Suuseksi on ihanaa.
sinulla on ollut tuuria, kun et ole saanut papiloomavirusta. se taitaa olla melko yleinenen pöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eronneena olen ajatellut jossain vaiheessa deittailevani ja pientä viritystä on nytkin ilmassa.
Kaikilta tapaamiltani miehiltä olen saanut sen käsityksen, että kyllä sitä sitten aina vaan nuollaan ja naiset mielellään tähän myös suostuvat ottaviksi osapuoliksi.
Ap
Naisen ei tarvitse miellyttää miestä.
Olen sinkkumies ja itse nuolen aina, myöskin peppua. Huumaannun naisen mausta, ja nautin suuresti siitä että nainen nauttii.
Olen sukupuolitautitesteissä yleensä antanut nielunäytteen, eikä sieltä ole tauteja löytynyt. Lääkäriltä olen kuullut, että taudit tarttuvat helpommin miehelle annetussa suuseksissä. Tämä siitä syystä, että penis osuu suoraan nieluun joka on ilmeisesti herkempi tartunnoille. Kun naiselle annetaan suuseksiä, niin riski ei ole niin suuri. Tartuntavaara on kuitenkin aina olemassa ja se on hyvä muistaa. Järkevintä olisi siis tietenkin harrastaa seksiä vain luotettavien kumppaneiden kanssa.