Kuuntelen keittiössä Guns N Roses:ta ja poltan jointtia. Mitä ajatuksia tämä herättää?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Että semmoista täällä näin lauantaina
Kateeksi käy, varsinkin se jointti. Viennetään tahallaan väärin päin. Take me down to the paradisecity where the grils are green and grass is pretty. Ou plees take me high!
Niin sitä pitää 👌 pyydä kaveri tai joku sinne seuraksi:)
Voi ihana bändi ja valitettavasti monelle ei ole auennut Axl:in loistavat sanoitukset ja sävellykset (esim. Estranged) voi ysäri, muistoja, muistoja... Ja jointista sen verran että tuhat kertaa Mielummin jointin polttaneen kun kossua nauttineen seurassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sulla on viidenkympin kriisi.
Olen 20 v poika ja aika yksinäinen
Ap
Moi! Ethän ole, täällä sankoin joukoin mukaan tulijoita, kuten huomaat😉.
Mihin sinä sitä jointtia tarttet?
Meillä on sellainen työnjako että mies polttaa jointteja keittiössä, mä kuuntelen ja katselen Led Zeppeliniä (yle Teema just nyt) olkkarissa ja naukkailen punaviiniä :).
Mulle tulee mieleen ysärille jämähtänyt nelikymppinen, joka yhä kuvittelee olevansa nuori kapinallinen, vaikka on tullut keski-ikäiseksi ja painoakin on 20-30 kg enemmän kuin nuorena. Jalassa levikset (viisnollaykköset), joiden tuumakoko on vuosien varrella suurentunut. Normaaleihin ulkovaatteisiin kuuluu buutsit ja pilottitakki. Koulutuksena on korkeintaan amk, todennäköisemmin amis. Keskaria kuluu, ja olet Seiskan kestotilaaja.
Nämä mielikuvat noilla tiedoilla.
Taidat olla 24v ja etunimesi alkaa J:llä. Kuulostaa ainakin tutulta tuo meno.
Vuonna 1990 kellonsa viimeksi vetänyt omasta mielestään "ikinuori kapinallinen" hölmö 45+ gubbe tai muori.
Ilmeisesti noin tylsää musiikkia ei kykene kuuntelemaan kuin pää sekaisin.
Eräs tuttuni oli joskus vuosia sitten jossain hamppariporukassa ja siellä ne kuulemma katsoivat teletappeja ihan innoissaan. Kai sitä sitten taantuu kun käry täyttää kallon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sellainen työnjako että mies polttaa jointteja keittiössä, mä kuuntelen ja katselen Led Zeppeliniä (yle Teema just nyt) olkkarissa ja naukkailen punaviiniä :).
Kuulostaa hyvältä :) voi,kun tulee ikävä eksää.
Vierailija kirjoitti:
Voi ihana bändi ja valitettavasti monelle ei ole auennut Axl:in loistavat sanoitukset ja sävellykset (esim. Estranged) voi ysäri, muistoja, muistoja... Ja jointista sen verran että tuhat kertaa Mielummin jointin polttaneen kun kossua nauttineen seurassa...
Bändi on hyvä ja biisit ja sanoituksetkin. Axlin "laulua" ei pysty kuuntelemaan. Kuin työntäisi sukkapuikkoja korviin. Piinaa.
Mun teinipoika tykkäis jos tekisin samaa, sen mielestä olen idiootti, kun en harrasta pajauttelemista...
Olet myös av:lla. Se on huolestuttavinta.