Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te miehet, jotka olette tahtomattanne jääneet yksin ja perhe-elämän ulkopuolelle, missä vaiheessa ja miten olette asian tolan hyväksyneet?

Vierailija
07.01.2017 |

Itse kipuilen tämän kanssa vielä yli kolmevitosena, ja pelottaa, että en tule koskaan olemaan sinut sen suhteen.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sinä ap naisena voi vaan mennä baariin ja nussia jotain nin eiköhän sieltä joku tartu mukaan. Miesten kannattaa muutenkin etsiä naisia muista maista, esim Aasiassa koulutettua, ahkeraa ja ennenkaikkea kaunista ja naisellista naista paljon vailla hyvää miestä. Thaimaa, Kiina, Taiwan, Korea akselilta löytyy loistavia naisia miehille.

Vierailija
2/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etkö sinä ap naisena voi vaan mennä baariin ja nussia jotain nin eiköhän sieltä joku tartu mukaan. Miesten kannattaa muutenkin etsiä naisia muista maista, esim Aasiassa koulutettua, ahkeraa ja ennenkaikkea kaunista ja naisellista naista paljon vailla hyvää miestä. Thaimaa, Kiina, Taiwan, Korea akselilta löytyy loistavia naisia miehille.

Kyse oli perhe-elämästä eikä baaripanoista.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä hyväksynyt asiaa. Olen 31v. Mutta ymmärrän että se vika on minussa eikä naisissa. Osaan ajatella naisenkin näkökannan enkä näe juurikaan syitä miksi minun kanssa kukaan haluaisi olla.

Minulla on korjausprosessi tosin menossa.

Vierailija
4/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä hyväksynyt asiaa. Olen 31v. Mutta ymmärrän että se vika on minussa eikä naisissa. Osaan ajatella naisenkin näkökannan enkä näe juurikaan syitä miksi minun kanssa kukaan haluaisi olla.

Jotenkin kuvaavaa, että olet heti nuolemassa palstanaisten perseitä korostamalla, että syy on sinussa eikä naisissa, vaikka kukaan ei mitään muuta edes vihjannutkaan. Ole mies äläkä tuollainen nöyristelevä poku, niin yksinäisyytesikin saattaa joskus loppua.

Vierailija
5/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhe-elämää on vaikea aloittaa jos ei ensin vähän paneskele ja seurustele. Ei ne sinua AP kotoa tule hakemaan, vai tulevatko?

Vierailija
6/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat AP ihan naapurinämmältä, ettet sitten vain olisi hän, siis läski nainen tuosta vierestä?

Vierailija
7/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväksynyt. Olen uhrannut kaiken elämässäni tähän saakka muille. Elän nyt lopun elämääni vain itselleni.

Vierailija
8/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30-vuotiaana. Siinä vaiheessa tajusin, että oon niin hyvä kuin voin vain ikinä olla. Jos en tälläisenä saa naista, niin tuskin myöhemminkään

Vierailija
9/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväksynyt. Olen uhrannut kaiken elämässäni tähän saakka muille. Elän nyt lopun elämääni vain itselleni.

Voitko kertoa vähän lisää itsestäsi ja tilanteestasi? Minkä ikäinen olet, missä asut, minkä asioiden ajattelet olleen esteenä parisuhteelle ja perheen muodostamiselle jne?

Ap

Vierailija
10/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä asiaa hyväksynyt, vaikka ikää on karvan vaille 40.

Tai no, miten sen tahdon nyt määrittelee. En ole 15 vuoteen hakenut seuraa masennuksen takia, ajattelin että nyt siitä jo useamman vuoden toipuneena, ja elämän jotenkuten raiteille taas saaneena, voisin keväällä yrittää come-backiä.

Vierailija
11/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita miehiä jotka ovat saaneet lapsia vasta 40-50 vuotiaita. Ei miesten tarvitse vielä kolmekymppisenä uhriutua ajattelemaan ettei koskaan tule saamaan perhettä. Te olette varsin pitkään lisääntymiskykyisiä.

Vierailija
12/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhe-elämää on vaikea aloittaa jos ei ensin vähän paneskele ja seurustele. Ei ne sinua AP kotoa tule hakemaan, vai tulevatko?

En ole ap. Ne jotka baarissa lorvivat panoseuraa etsimässä harvemmin haluavat mitään sen enempää. Itseäni ei ainakaan houkuta olla polkupyöränä jokaiselle panoa etsivälle ja toivoa että joku haluaisikin enemmän.

Vierailija
13/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa vähän lisää itsestäsi ja tilanteestasi? Minkä ikäinen olet, missä asut, minkä asioiden ajattelet olleen esteenä parisuhteelle ja perheen muodostamiselle jne?

Ap

Minulla on kyllä kokemus pitkästä ja hyvästä liitosta. Sitten tapahtui peräjälkeen asioita jotka eivät olleet ihmisen päätettävissä. Tosiasiat on vain pakko hyväksyä jotta voi jatkaa elämäänsä. Tuskin enää minua onnistaa toista kertaa joten en kuluta aikaani sen murehtimiseen. Minulla on paljon annettavaa muilla elämänaloilla. Enkä tietenkään sylje lasiin jos ihmeitä vielä tapahtuu.

Vierailija
14/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele hyvä mies. Jos mies oikeasti on hyvä, niin eikö hän löydä kumppanin helposti muualtakin kuin vain Aasiasta? Vai onko tässä kyse sinun omista vaatimuksista, joita esimerkiksi suomalaiset naiset eivät täytä?

Vierailija
15/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, mulla taas on menossa korjaussarja . . . . .

Vierailija
16/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on mielestäni paljon hyviä puolia. Naiset kiinnostuvat minusta aika usein, mutta minussa on myös ikävä ominaisuus, joka karkoittaa naisia tullessaan ilmi. Ominaisuus on toisaalta sellainen, että jos tiedän naisen sen hyväksyvän, niin sitä ei juurikaan edes ilmene, eikä välttämättä ilmene ollenkaan pitkään aikaan. Vähäistä tuntuu olevan naisten halu hyväksyä tuota asiaa ja ymmärtäähän sen kun tarjontaa on muutenkin paljon. Tuo ei kuitenkaan ole sellainen asia, joka naisia pelottaisi, vaan se yksinkertaisesti lopettaa heidän kiinnostuksensa. Todella ikävää, että ensin näkee naisen kiinnostuvan ja sitten myös kiinnostuksen katoavan. Tämä taas ruokkii sitä, että pidän ongelmaa isompana ja siten siitä tuleekin isompi.

En silti ole luovuttanut. Olen kelvannut suhteeseen aiemminkin, joten todennäköisesti kelpaan myös jatkossa jollekin. Olen mielestäni kuitenkin ihan hyvännäköinen ja ihmiset viihtyvät seurassani ja minä aidosti välitän läheisistäni ja ystävistäni.

M31

Vierailija
17/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyessä viestissä ehkä tahattomasti kuvattu miesten ongelma. Puuttuva tukiverkko aiheuttaa kehäpäätelmän ja itsesyytöksen ja kun taustalla ei ole ketään korostamassa jokaisen yksilön ainutlaatuisuutta ja oikeutta ihmisarvoiseen elämään, on lopputulos sitten näinkin masentava.

Oletteko koskaan kuulleet naisen yksinäisyyden johtuvan naisesta itsestään? Aivan, ette ole.

Sinussa voi olla vikoja ja yleisesti ei-haluttuja ominaisuuksia, mutta lopeta hyvä mies tuo itsesi syyttely. Meitä vastentahtoisesti yksinäisiä ja perheettömiä miehiä on Suomessa kymmeniä tuhansia. Onko se meidän kaikkien kohdalla oma vikamme? Ei tietenkään ole.

Vierailija
18/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei toki kannata haaveilla nuoresta vaimosta, vaan 40-50 v on ajateltava, että jos niukasti vielä lisääntymis-ikäisen eli 40 v ikää lähentelevän naisen vielä löytäisi. Toisesta kulttuuripiiristä saattaisi myös löytyä nainen, jolla on erilaiset komeus yms kriteerit miesten suhteen kuin valtaosalla suomalaisista naisista.

Vierailija
19/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun tyttöystäväni jätti minut kolme kuukautta sitten. Olen alkanut totuttelemaan siihen, että olen loppuelämäni yksin, enkä koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa. Pikkuhiljaa ajatukseen on alkanut tottumaan, vaikka vähän pahalta välillä tuntuukin, ettei minulla tule koskaan olemaan tyttöystävää tai perhettä.

M19

Vierailija
20/35 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just don´t giwe a fuck.

Eka vaimoehdokas rakastui toiseen mieheen, eron jälkeen kolmekybäsenä masennuin ja ajattelin jääväni loppuiäkseni yksin. Seuraava naiseni paljastui tunnekylmäksi manipuloivaksi itseriittoiseksi narsistiksi.

"Se on sanomattakin selvää että en oo valmis parisuhteeseen, varsinkaan jos se perustuu käskyihin ja nuhteeseen"

Onnekseni ei ole lapsia, kun ei ole tasa-arvoa arvostavaa naistakaan löytynyt.

Lopeta kriiseily, elämä on mukavaa ilman epätoivoisia lapsia kinuavia ämmiäkin.