Patti korvan edessä
Olen ollut muutaman päivän flunssassa. Kuumetta eo ole ollut, mutta todella räkäinen ja huono olo. Eilen aamupäivällä huomasin korvan edessä poskeen päin juuri leukanivelen kohdalla patin, joka muljuu sormen alla. Kun avaan suun isolle, niin patti "katoaa". En kiinnittänyt asiaan enempää huomiota, mutta illalla se oli todella arka ja nukkumaan mennessäni se painoi todella ikävästi tyynyä vasten. Onko tuossa kohdalla imusolmukkeita vai kuolenko mä nyt johonkin syöpään?
Kommentit (38)
Mene nyt näyttämään hyvä ihminen lääkärille sitä!
Arkuus on hyvä merkki, tunnottomuus viittaa syöpään, josta kokemusta on.
Voi kauhia, mulla ihan sama vaiva, ollu jo 3 kk... Välilllä häviää niin, että unohdan koko jutun, mutta tänä aamuna taas tuntui ja suuta avatessa leukanivel ruksui.
Katsoin eilen Syke-sarjan nelosen kokonaan, niin nyt olen "varma", että jotain kauheaa tän täytyy olla... Ehkä tästä pitäis itsekin raahautua lääkärille :(
Mä en nyt ehkä muuten olis kauhean huolissani, kun on flunssa ja kaikki.. mutta kun en tiedä voiko tuossa kohtaa edes olla mikään imusolmuke?
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhia, mulla ihan sama vaiva, ollu jo 3 kk... Välilllä häviää niin, että unohdan koko jutun, mutta tänä aamuna taas tuntui ja suuta avatessa leukanivel ruksui.
Katsoin eilen Syke-sarjan nelosen kokonaan, niin nyt olen "varma", että jotain kauheaa tän täytyy olla... Ehkä tästä pitäis itsekin raahautua lääkärille :(
Mulla se pattisiitä katoaa tavallan kun avaan suuni. Mitä ihmettä??
Tuntuu koko vasen puoli ihan turvonneelta ja kipeältä :(
Minä henk.koht kävisin kyllä näyttämässä. Patti on aina patti..
Ei kai tuolla kohdalla ole imusolmukkeita?
Eikös niitä imusolmukkeita ooon vähän kaikkialla kait..
Huomenna voit soittaa lääkäriajan
Häipyy flunssan myötä, mutta tottsksi kipeytyy kun ronkitaan koko ajan ja lonksutat leukaa.
Lähinnä mietin että kannattaako mun odottaa ennenku soitan lääkäri ajan
Juu~u, samanmoinen muljuva herneenkokoinen patti vasemman korvanlehden vieressä eli about leukanivelen kohdalla. Oireet alko 5 pvää sitten korvakivulla, nielemiskivulla, ja syömiskivuilla. Terkkarin chättiin olin yhteydessä, eivät huolineet lääkäriin. Käskivät syödä burana+panadol ja olla tarvittaessa hammaslääkäriin yhteydessä. Edelleen syömisen kans hankaluuksia ajoittain ja päänsäryt ollu jotain niin hirveitä et meinaa järki lähteä. Että tiedä sit mikä on... Kai sinne hammaslääkäriin pitää pyhien jälkeen olla yhteydessä.
Tuokin tuli mieleen..