Mistä löytäisi lyhyen, siron, hoikan, nuoren ja notkean naisen?
Tekisi mieli ottaa sellainen syliin ja rutistaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistolta
Paremmin amiksesta tai ammattikorkeasta. Yliopisto on täynnä karseita rekkalesboja.
On muuten just päinvastoin =D Kananpersetukat löytyy amislaisista.
Hah, hah hah! Mä olen käynyt amiksen, ja kyllähän amiksessa oli ja amiksen käyneet naiset ovat paljon paremman näköisiä, kuin opiskelijanörttinaiset. Amisnaisilla on paremmat kropat, isommat rinnat ja paremmat luonteetkin. Nörtteilylaitoksissa taas on vain lautoja, rillipäitä ja ylipainoisia. On siellä nörttien joukossa kuitenkin muutama helmi, itse kun on muutamaan otteeseen ollut juttua muutaman lääkiksessä opiskelevan naisen kanssa.
T: 22v/190cm/90kg/20cm amiksen käynyt tosimies.
Et ole tosimies vaan wt-juntti. Amismuijat ovat tyylittömiä viidakon tähtösiä ja tuksua jäljitteleviä wt:n alkuja, rumia ja tyhmiä.
Jos maltat odottaa parikymmentä vuotta (onpahan ainakin nuori) niin risteytä kaksi siroa ihmistä ja osta niiden tyttölapsi.
Täällä yksi. En kyllä jostain syystä kelpaa miehille, että tuskin sinullekaan.
T: N24 154cm/45kg.
Tinderistä. Pistä hakuun 16-25 v ja listaa nuo kriteerit. Jos oma profiili ja pinkka on kunnossa, niin löytyy.
Siinä juuri erehdyt pahasti, jos luulet söpön, hennon, pienen ja naisellisen näköisen naisen olevan samanlainen luonteeltaan. Aloittelijan virhe olettaa ulkonäön ja persoonan korreloivan.