Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalorittomat Shirataki nuudelit

Vierailija
06.01.2017 |

Minkälaisia ovat? Näin kaupassa, ainoa miinus että iso pussi ja pitäisi käyttää kerralla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä saa myös aasialaisista kaupoista, pienemmissä pakkauksissa. Erittäin suosittuja mm. Japanin keittiössä.

Vierailija
2/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa näit? 

Olen tilaillut netistä ja suhteellisen tyyriitä ovat, 2e / 250g. 

Eivät tosiaan maistu miltään, mutta oikein valmistamalla (pesemällä, kuivaamalla ja paistamalla kosteuden pois) saa koostumuksen lähelle normaalia pastaa, jolloin toimii kastikkeen kanssa ihan hyvin pastanhimoon. 

Hiilarittomalla dieetillä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa??

Vierailija
4/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erehdyin niitä ostamaan, en osta toista kertaa. Nuudelit oli isossa, tiiviissä köntissä jota ei saanut pienemmäksi kuin saksilla leikkaamalla sen jälkeen kun ne oli kypsentänyt. Koostumus oli erittäin epämiellyttävä, ihan kuin olisi muovia syönyt. Nuohan ei maistu millekään eikä edes kastikkeesta tarttunut mitään makua kun ei se kastikekaan kunnolla tarttunut niihin.

Vierailija
5/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Stockalla oli

Vierailija
6/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Miten voi olla niin vaikeaa syödä ihan vain normaalia perusterveellistä ruokaa normaalin kokoisilla annoksilla? Ei mitkään kalorittomat nuudelit tai hiilarittomat ruokavaliot ole yhtään mitään, pääsisit niin paljon helpommalla.

Ihmiset kuvittelee että ruoka lihottaa, ei! Jättimäiset annoskoot makeisineen lihottaa, ei tavallinen terveellinen ruokavalio!

Vierailija
7/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa oli täällä! 

Minä taas pidin nuudeleista. Söin tosin "keittona", eli nuudelit kuppiin - vettä desi päälle - mausteet - sekoitus.

Mielestäni noin mausteet ehtivät imeytymään nuudeleihin, ja olivat oikein hyviä kalorittomiksi:)

Vierailija
8/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittarissa oli täällä! 

Minä taas pidin nuudeleista. Söin tosin "keittona", eli nuudelit kuppiin - vettä desi päälle - mausteet - sekoitus.

Mielestäni noin mausteet ehtivät imeytymään nuudeleihin, ja olivat oikein hyviä kalorittomiksi:)

Oliko kuivattuja vai märkiä? En ole kokeillut, mutta en usko että nuo nesteessä lilluvaa mallia olevat hirveästi mitään itseensä ime.

Vierailija
9/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jostain ja oksensin + ripuloin sen jälkeen koko illan. Se koostumus oli jotain niin ällöttävää ja pisti vatsani aivan sekaisin. Ei kiitos mulle.

Vierailija
10/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako suomesta kokojyväriisinuudeleita?

Vierailija
11/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norminuudeleissa on myös vähärasvainen kuivattu versio ei siis uppopaistettu. On tosi hyvää saa suurimmista Prismoista muualta en oo löytäny. Siis semmonen maustamaton peruspaketti. Tykkään enemmän siitä kun normaalista kun jää irtonaisemmaksi en muuta käytä. On tosi vähän rasvaa siin muistaakseni joku 2g/100g.

Vierailija
12/19 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako suomesta kokojyväriisinuudeleita?

Saa. Ja saa myös 50%täysjyvä-50%normiriisi -fusilli"pastaa". Samaa tavaraa siis kuin riisinuudelit, mutta kierrepastan muodossa, samalta valmistajalta (myydään nimellä Mamy). Eikä ole mitään kalorittomia todellakaan, vaan erittäin hyviä mm.keliaakikon diettiin.

Vierailija
13/19 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ST Shirataki Noodle Konnyaku.

HK Shirataki Noodle Konnyaku.

Mitä eroa noissa on, kun ST maksaa 10 senttiä enemmän ja mitä noi HK ja ST tarkoittaa.

Vierailija
14/19 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistitko kypsentää nuudelit (kunnolla) ennen syömistä?

Raaka konjac on myrkyllistä ja sen syömisestä voi saada ruokamyrkytyksen, mistä saattaa johtua oksentelu ja vatsakipu jne !

Vierailija
15/19 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin jostain ja oksensin + ripuloin sen jälkeen koko illan. Se koostumus oli jotain niin ällöttävää ja pisti vatsani aivan sekaisin. Ei kiitos mulle.

Raaka konjac on myrkyllistä ja sen syömisestä voi saada ruokamyrkytyksen, mistä saattaa johtua oksentelu ja vatsakipu jne !

Vierailija
16/19 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kypsennetty jo tuotteen valmistusvaiheessa. Itse käytän glukomannaanijauhetta, eikä sitä kypsennetä ollenkaan. Se on käytännössä samaa matskua kuin nuo nuudelit mutta jauheena. 

Vierailija
17/19 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka niin ruokamyrkytyksen?

Konjacia tehdään ihan kapseleina laihduttajalle, se kun turpoaa vedessä eli hillitsee nälkää ei pysty syömään niin paljon.

Oon joskus noita nuudeleita koittanut useamman kerran enkä vaan oppinut tykkäämään.

Ja ole varovainen ettet ala ainakaan useampaa ateriaa päivässä noilla korvaamaan. Varsinkin jos harrastat liikuntaa niin voi ottaa turhan koville ja mennä keho sekaisin.

Vierailija
18/19 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiratakista saat 100% varmuudella hirveät vatsan väänteet, jotka jatkuvat monta päivää. Kalan pyrstön hajua joka on siinä nesteessä, ei saa pesemällä eikä paistamalla pois. Shirataki = SHIT-TAKI!

Vierailija
19/19 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyttä haukkua shiratakia noin yleisesti. Itse juuri söin sellaista, joka keitetään 20min. Oli hyvää pastan korvikkeena avokadopasta-annoksessa. Koostumus tosi hyvä eikä haissut millekään pahalle. Koostumus oli kivempi kuin niissä nesteessä lilluvissa - ihan spagetin oloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän