Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko nähdä tällaisen miehen potentiaalisena seurustelukumppanina?

voittaja
06.01.2017 |

Tervehdys,

kysyn tätä asiaa nyt tältä palstalta, koska täällä pyörii enimmäkseen naisia (joo tiedän, olen itse mies, älkää nyt takertuko tähän :D), joten enköhän saa ainakin jonkin verran vastauksia. Olis hauska kuulla mielipiteitä itestäni.

Tässä nyt jotain perustietoja itestäni:
- ikää on 28 vuotta
- oon 179cm pitkä
- harrastan vaellusta, kitaran soittoa, vuorikiipeilyä ja karatea
- suosikkimusiikki on 70-80-luvun iskelmää, nykyajan musa ei nappaa
- tykkään myös itämaisista jutuista, esim. kiinalaisen ruuan laittamisesta
- en tupakoi (aiemmin kyllä), mutta juon silloin tällöin, kohtuudella tietty
- tykkään rajusta seksistä jossa saan alistaa naista fyysisesti
- opiskelen yhteiskuntatieteellistä alaa, oon osa-aikaduunis
- oon ateisti
- ja niin tietysti, etsin ihan tositarkoituksella ja vakavasti elämänkumppania

Mites on?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa ap, täällä kusipää! :D Et usko miten olen nauranut täällä lukiessani kommenttejasi kusipäisyydestäni! Kirjoitin viestini tieten tahtoen provosoivasti ja tiesin, että se kolahtaisi sinuun kunnolla. Olet juuri sellainen isoa miestä leikkivä pikkuinen poika kuin oletinkin.

Olen pahoillani jos sain sinut kuohuksiin, mutta yleensä provosoimalla saa parasta keskustelua aikaan ja silloin todelliset luonteet paljastuvat paremmin kuin hymistelemällä. Ihan sama kuin tällä palstalla joku vankilahemmo kyseli omasta markkina-arvostaan muutama päivä sitten ja parilla kysymyksellä sain hänestä irti sen aidon ruman puolen. Sorry, ehkä pilasin iltasi, mutta ehkä sait ajattelemisen aihetta ja opit. :)

Toisilla on kyllä todella surullinen elämä

Ei minulla itse asiassa ole surullinen elämä. Olen onnellisesti naimisissa oleva kahden teinin äiti, jonka elämä on monella mittapuulla lähes täydellistä. On rakkautta, iso velaton omakotitalo, ihana työpaikka, paljon hyviä ystäviä ja maailmaakin olemme kiertäneet paljon. Joskus omalle hyvälle elämälle vastapainona toimii kettuilu täällä ihmisille, jotka tarttuvat syöttiin heti. Oikeasti herkille ihmisille en kettuile, mutta jotkut vain kaipaavat äidillisiä neuvoja. :)

Tuskinpa ap siis enää neuvojamme kaipaa asioissaan, mutta nyt hän saattaa olla paremmin tulevaan elämään varustautunut. Hän on varmasti rehellinen hyvä miehenalku, mutta hänen kannattaisi hieman miettiä miten itsensä ja asiansa esittää ulkopuolisille kuulostamatta ihan omituiselta.

Vierailija
82/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Pelkäisin liikaa tulevani kuristetuksi kuoliaaksi kesken seksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan tietoa minkälainen huumorintaju sulla on? Se on kuitenkin tärkeimpiä asioita että pärjää arjessa. 

Minkälainen luonne muuten olet? Miten kohtelet omia vanhempiasi ja sisaruksiasi? Mitä teet jos joku pyytää apua? Mitä teet jos koko perheellä on oksennustauti? Mitä mieltä olet rahankäytöstä perheessä? Mitä mieltä olet kotitöiden tekemisestä perheessä? Mitä mieltä olet lasten hoitamisesta perheessä? Haluatko naimisiin? Haluatko lapsia?

Se on ihan sama mitä musiikkia kuuntelet ja oikeastaan ne harrastuksetkin on ihan sama jos mun ei tarvi niihin osallistua eikä ne vie liikaa sun aikaa tai kaikkia rahoja (esim. uhkapelit)

Se naisen alistaminen seksissä... no riippuu vähän tasosta, jos se menee leikkimielisesti niin ok, mutta jos oikeesti pitää alkaa miettiä turvasanoja niin... ei.

Nämä ylläolevat kysymykset mm. luonteestasi ja siitä miten kohtelet vanhempiasi ovat todella hyviä. Vastaatko ap kysymyksiin.

Vierailija
84/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen sandaalit.

Vierailija
85/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alistamisseksi olisi täysin turn off. Kaikki muu on ihan ok, neutraalia tai jees.

Vierailija
86/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä, joilla on ollut turvaton lapsuus -syystä tai toisesta- tuppaa toi seksielämä mennä liioittelun puolelle. Terapeutin juttusille! Eli vastaus on ehdoton EI. Jos joku ehdottaisi turvasanaleikkiä kammarissa, niin kyllä sais kyytiä, ulko-ovelle.

Vierailija
87/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että millainen arvomaailma sinulla on, kerran olet ateisti eikä aloituksesta paljonkaan tullut ilmi. Elämyshakuisuus on hyvä koska olen sitä itsekin, mutta ei sitten jos se on sellainen elämän tarkoitus joka menee kaiken muun ohi.

Vierailija
88/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa ap, täällä kusipää! :D Et usko miten olen nauranut täällä lukiessani kommenttejasi kusipäisyydestäni! Kirjoitin viestini tieten tahtoen provosoivasti ja tiesin, että se kolahtaisi sinuun kunnolla. Olet juuri sellainen isoa miestä leikkivä pikkuinen poika kuin oletinkin.

Olen pahoillani jos sain sinut kuohuksiin, mutta yleensä provosoimalla saa parasta keskustelua aikaan ja silloin todelliset luonteet paljastuvat paremmin kuin hymistelemällä. Ihan sama kuin tällä palstalla joku vankilahemmo kyseli omasta markkina-arvostaan muutama päivä sitten ja parilla kysymyksellä sain hänestä irti sen aidon ruman puolen. Sorry, ehkä pilasin iltasi, mutta ehkä sait ajattelemisen aihetta ja opit. :)

Toisilla on kyllä todella surullinen elämä

Ei minulla itse asiassa ole surullinen elämä. Olen onnellisesti naimisissa oleva kahden teinin äiti, jonka elämä on monella mittapuulla lähes täydellistä. On rakkautta, iso velaton omakotitalo, ihana työpaikka, paljon hyviä ystäviä ja maailmaakin olemme kiertäneet paljon. Joskus omalle hyvälle elämälle vastapainona toimii kettuilu täällä ihmisille, jotka tarttuvat syöttiin heti. Oikeasti herkille ihmisille en kettuile, mutta jotkut vain kaipaavat äidillisiä neuvoja. :)

Tuskinpa ap siis enää neuvojamme kaipaa asioissaan, mutta nyt hän saattaa olla paremmin tulevaan elämään varustautunut. Hän on varmasti rehellinen hyvä miehenalku, mutta hänen kannattaisi hieman miettiä miten itsensä ja asiansa esittää ulkopuolisille kuulostamatta ihan omituiselta.

En mä sanonu ettei sulla voisi olla miestä, lapsia tai varallisuutta, vaan että jotenkin häiriintynyttä metsästää netissä jotain ihmisiä joita ojentaa ylemmyydentunnossaan. Jotain on mennyt lapsuudessa pahasti pieleen.

Vierailija
89/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan tietoa minkälainen huumorintaju sulla on? Se on kuitenkin tärkeimpiä asioita että pärjää arjessa. 

Minkälainen luonne muuten olet? Miten kohtelet omia vanhempiasi ja sisaruksiasi? Mitä teet jos joku pyytää apua? Mitä teet jos koko perheellä on oksennustauti? Mitä mieltä olet rahankäytöstä perheessä? Mitä mieltä olet kotitöiden tekemisestä perheessä? Mitä mieltä olet lasten hoitamisesta perheessä? Haluatko naimisiin? Haluatko lapsia?

Se on ihan sama mitä musiikkia kuuntelet ja oikeastaan ne harrastuksetkin on ihan sama jos mun ei tarvi niihin osallistua eikä ne vie liikaa sun aikaa tai kaikkia rahoja (esim. uhkapelit)

Se naisen alistaminen seksissä... no riippuu vähän tasosta, jos se menee leikkimielisesti niin ok, mutta jos oikeesti pitää alkaa miettiä turvasanoja niin... ei.

Nämä ylläolevat kysymykset mm. luonteestasi ja siitä miten kohtelet vanhempiasi ovat todella hyviä. Vastaatko ap kysymyksiin.

Siis aivan kauheita kysymyksiähän noi ovat. Jokainen normaali terve ihminen välittää läheisistään ja jokainen jolla on pahasti päässä vikaa esittää välittävänsä. Ei noi kerro yhtään mitään.

Vierailija
90/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vois kunnioittaa miestä, joka kuuntelee iskelmää...

Vierailija
91/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei löydy liekkiä. etsin kumppania, joka ymmärtää fyysisyyden ohella henkisiä arvoja. kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
92/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin perusteella musiikkimaun rajallisuus ja seksin yksipuolisuus mietityttäisi minua. Raju seksi on jees, mutta ei joka kerta.  

Vierailija
93/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvännäköinen omasta mielestäni, niin voisin noiden perusteella.

Vierailija
94/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan kauheita kysymyksiähän noi ovat. Jokainen normaali terve ihminen välittää läheisistään ja jokainen jolla on pahasti päässä vikaa esittää välittävänsä. Ei noi kerro yhtään mitään.

Kyllä se kertoo ihmisestä paljon miten kertoo välittävänsä vanhemmistaan ja muista läheisistään. Myös se on huono asia jos on liian kiinni vielä vanhemmissaan tai jos on vaikka sisaruksia jotka käyttää hyväkseen tai päinvastoin. Mitä teet jos joku pyytää apua, no siihenkin voi vastata monella tavalla, ja myös se mitä käsittää avun tarpeella kertoo ihmisestä paljon, jotkut olettavat sen olevan sitä että joku kinuaa rahaa, joku käsittää sen niin että pitää mennä muuttotalkoisiin, joku käsittää sen niin että kuuntelee kaverin huolia jos on tullut vaikka ero tai jotain. Ja se että mitä tekee jos perheellä on oksennustauti kertoo myös siitä mihin on omassa lapsuuden kodissa oppinut siitä mitä perheen isä tekee, onko se äiti joka hoitaa omasta sairaudesta huolimatta lapset vaikka isä on terve... ym.

Vierailija
95/95 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset 10+ ja muutenkin vähintäänkin ok, mut 50-60-luvun jazzia sen olla pitää!

Miten te naiset oikein mietitte näitä harrastuksia? Onko ne hienoja siksi, että ne on meneviä harrastuksia vai miksi tykkäätte tuollaisista? On aika selvää, että mies ei paljon lomia kanssasi vietä jos et itse halua lähteä samanlaisille reissuille. Kuinka moni teistä oikesti haluaa lähteä kiipeämään vuorelle? Harrastukset ovat mielestäni myös jossain määrin vaarallisia, joka kertoo ihmisen luonteesta aika paljon etenkin yhdistettynä tuohon alistamiseen. Mies ei selvästikään ole sellainen, jonka kainaloon käperrytään kovinkaan usein. Sitä moni nainen tuntuu tykkäävän tehdä sitten kun vakiintuu. Tai ehkä minä sitten vain vedän puoleeni keskimääräistä rauhallisempia naisia, koska olen rauhallinen itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan