Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko nähdä tällaisen miehen potentiaalisena seurustelukumppanina?

voittaja
06.01.2017 |

Tervehdys,

kysyn tätä asiaa nyt tältä palstalta, koska täällä pyörii enimmäkseen naisia (joo tiedän, olen itse mies, älkää nyt takertuko tähän :D), joten enköhän saa ainakin jonkin verran vastauksia. Olis hauska kuulla mielipiteitä itestäni.

Tässä nyt jotain perustietoja itestäni:
- ikää on 28 vuotta
- oon 179cm pitkä
- harrastan vaellusta, kitaran soittoa, vuorikiipeilyä ja karatea
- suosikkimusiikki on 70-80-luvun iskelmää, nykyajan musa ei nappaa
- tykkään myös itämaisista jutuista, esim. kiinalaisen ruuan laittamisesta
- en tupakoi (aiemmin kyllä), mutta juon silloin tällöin, kohtuudella tietty
- tykkään rajusta seksistä jossa saan alistaa naista fyysisesti
- opiskelen yhteiskuntatieteellistä alaa, oon osa-aikaduunis
- oon ateisti
- ja niin tietysti, etsin ihan tositarkoituksella ja vakavasti elämänkumppania

Mites on?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minusta tuo alistamispuoli on sairasta ja kertoo jostakin aika pimeästä. Ja tällä en halua mollata sinua, harrasta mitä harrastat, jos löydät vapaaehtoisen. Mutta minä en voi ymmärtää alistamista ja väkivaltaa seksissä, enkä sellaista itselleni halua, kiitos.

Minusta taas on ihanaa, jos miehellä on sängyssä kovat otteet ja osaa tyydyttää mut, en pidä nyhveröistä.

N24

Vierailija
22/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä musamaku on hieman outo, mutta muuten kuulostaa hyvältä omiin korviin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä naiset nyt valittavat kovista otteista, vaikka tosiassa niitä halutaan, ota nyt siten selvää naisista

m23

Vierailija
24/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat joltain villin lännen cowboylta

Vierailija
25/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minusta tuo alistamispuoli on sairasta ja kertoo jostakin aika pimeästä. Ja tällä en halua mollata sinua, harrasta mitä harrastat, jos löydät vapaaehtoisen. Mutta minä en voi ymmärtää alistamista ja väkivaltaa seksissä, enkä sellaista itselleni halua, kiitos.

Minusta taas on ihanaa, jos miehellä on sängyssä kovat otteet ja osaa tyydyttää mut, en pidä nyhveröistä.

N24

Pidätkö siitä, että sinä olet nyhverö?

Vierailija
26/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset 10+ ja muutenkin vähintäänkin ok, mut 50-60-luvun jazzia sen olla pitää!

Höpö höpö, 70-luvun Jazz on parasta!

t. Mikko

Vierailija
27/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Sanoinko että olen nyhverö? En. Kysymys oli siitä haluanko miehen joka osaa ottaa sängyssä. Kyllä haluan

N24

Vierailija
28/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä naiset nyt valittavat kovista otteista, vaikka tosiassa niitä halutaan, ota nyt siten selvää naisista

m23

On tosiaan vaikea ottaa naisista selvää sinun asenteellasi. Täällä naiset ovat selvällä suomella sanoneet että eivät tykkää alistamisesta, ja sinä rynnit heti paikalle selittämään meille että tykkäämme.

Vierailija
29/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Sanoinko että olen nyhverö? En. Kysymys oli siitä haluanko miehen joka osaa ottaa sängyssä. Kyllä haluan

N24

Sanoit. Nimitit nyhveröksi niitä joilla ei ole kovat otteet. Sinulla ei ole. Olet surkea nyhverö.

Vierailija
30/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä. Olihan tuossa ihan hyviäkin puolia, mutta taitaa mennä yleisesti katsoen miinukselle kiinnostavuus. Tuo sinun tapasi puhua naisen alistamisesta oli isoin miinus ja se karaten harrastaminen sen kanssa sai karvani pystyyn. Myös jonnekin 70-80 luvun musiikkiin jämähtäminen noin nuorena on pappamaista. Joten ei kiitos, en tappele sinusta.

Itsestään kannattaa kertoa kirjoittamalla mahdollisimman vähän ennen treffejä, koska osa naisista lukee sanojasi kuin piru raamattua ja on ihan helvetin tuomitsevia.

Vierailija
31/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m23

Etkö ole oppinut, että se mitä nainen sanoo ei ole koskaan sitä mitä nainen oikeasti haluaa.

Vierailija
32/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalun koko on yli 18cm, niin sitten ehdottomasti

n19

Vierailija
33/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsisin miestä, niin valintani ei osuisi sinuun. Musiikkimakusi on outo ja näen sinut jo edessäni jossakin heittokampauksessa tai permanentatussa takatukassa, plääh. Myös innostuksesi alistavaan seksiin ei ole mieleeni. Ehkä joskus se olisi ok, mutta päähänpinttymänä syvältä. Taitaa olla ap sinun ihastuneet naiset vähissä kun täällä markkina-arvoasi kyselet?

Päivän ankeuttajapalkinto kuuluu sulle, ole hyvä! Jos mielestäsi aloittaja jotenkin ansaitsi vittumaisen vastauksesi, niin tee ihmiskunnalle palvelus ja yritä loppupäivän ajan keksiä tapa vetää itseäsi kunnolla turpaan.

Vierailija
34/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä paperilla, mutta olet varmaan kaikki lomat vuorikiipeilemässä ja onhan se jännää, mutta en halua lähteä mukaan. Ei voitaisi koskaan mennä mihinkään yhdessä, koska et varmasti halua luopua tuosta harrastuksesta.

Jos mies on kaikin puolin muuten hyvä, niin etkö silloin lähtisi hänen mukaansa vuorikiipeilemään? Voisit ottaa sen ihan kokemuksena. Ja tuskin AP sitä joka päivä harrastaa?

Vierailija
35/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä. Olihan tuossa ihan hyviäkin puolia, mutta taitaa mennä yleisesti katsoen miinukselle kiinnostavuus. Tuo sinun tapasi puhua naisen alistamisesta oli isoin miinus ja se karaten harrastaminen sen kanssa sai karvani pystyyn. Myös jonnekin 70-80 luvun musiikkiin jämähtäminen noin nuorena on pappamaista. Joten ei kiitos, en tappele sinusta.

Itsestään kannattaa kertoa kirjoittamalla mahdollisimman vähän ennen treffejä, koska osa naisista lukee sanojasi kuin piru raamattua ja on ihan helvetin tuomitsevia.

Luuletko pääseväsi treffeille kun olet helvetin miellyttämishaluinen pelkuri, joka ei uskalla kertoa itsestään mitään?

Vierailija
36/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

N24

Ottaminen ei ole sama kuin alistaminen, ehkä se sullekin vielä selviää.

Mä tykkään että mulle annetaan piiskaa. Mutta jos joku mies yrittäisi määrätä sängyssä kaikesta, niin ain't gonna happen.

Vierailija
37/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin :)

Vierailija
38/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m23

Etkö ole oppinut, että se mitä nainen sanoo ei ole koskaan sitä mitä nainen oikeasti haluaa.

Yleinen ajattelutapa miehillä jotka eivät tunne muita naisia kuin äitinsä. Normaali mies tietää, että mielipiteitä on yhtä monta kuin naistakin.

Vierailija
39/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etsisin miestä, niin valintani ei osuisi sinuun. Musiikkimakusi on outo ja näen sinut jo edessäni jossakin heittokampauksessa tai permanentatussa takatukassa, plääh. Myös innostuksesi alistavaan seksiin ei ole mieleeni. Ehkä joskus se olisi ok, mutta päähänpinttymänä syvältä. Taitaa olla ap sinun ihastuneet naiset vähissä kun täällä markkina-arvoasi kyselet?

Päivän ankeuttajapalkinto kuuluu sulle, ole hyvä! Jos mielestäsi aloittaja jotenkin ansaitsi vittumaisen vastauksesi, niin tee ihmiskunnalle palvelus ja yritä loppupäivän ajan keksiä tapa vetää itseäsi kunnolla turpaan.

Aloittajalla taisi mennä kuppi nurin.

Vierailija
40/95 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itselleni. monille varmaan kelpaisit, mutta mulle ateistius parisuhteen toisella osapuolella olisi ehkä liikaa, samoin kuin mieltymykset seksin suhteen, seksuaalisen hyväksikäytön takia en usko että pystyisin enää koskaan kokeilemaan alistusjuttuja voimakkaan ahdistuksen vuoksi. mutta tosiaan eihän noiden ominaisuuksien perusteella mitään yleisesti isoksi turn offiksi miellettyä mun nähdäkseni kai ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän