Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuore Miss Helsinki joutui rasististen kommenttien uhriksi: "Solvaukset alkoivat heti ehdokkuuden jälkeen"

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaja saa lahjakortin plastiikkakirurgille.

Vierailija
42/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mun mielestä ruma ole, monien mielestä varmasti tosi kauniskin. Mutta kun muita ehdokkaita vilkaisi niin kyllä ne oli kauniimpia melkein kaikki mun silmissä, ja ihonvärillä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Voiton kanssa ilmeisesti taas tuntui olevan. No, eipä se niin vakavaa ole. Pinnallinen roskakisahan tuo on. Ei ole sen enempää tarvetta haukkua tai valittaa voittajasta ja mahdollisista rasistisista motiiveista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minäkin olen rasisti niin jos kritisoin valintaa en koe kritiikin olevan rasistista. Siellä oli mielestäni kauniimpiakin tyttöjä.

Vierailija
44/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajaa "kritisoivat" tyypit jotka eivät ole kuulleetkaan koko kisasta ennen kuin kaveri linkkasi rajat kiinni-ryhmässä voittajan... Sitten alkoi kiinnostaa ihan v*tusti joku paikalliskisa. On tuo teidän selittely säälittävää, taas.

Vierailija
45/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuntuu, että vuosi toisensa jälkeen tässä kisassa voittajaksi valitaan se, jolla on "upein kroppa"? Kyllä mun mielestä missille tärkein on kauniit kasvot.

Vierailija
46/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rumahan tuo on. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
47/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällä  likalla on parempi onni kuin sillä viime vuoden missillä, jonka poikkis heti pahoinpiteli.

Vierailija
48/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että nykyään on edustuskisa taviksillekin eikä tarvitse olla erityisen kaunis päästäkseen tekemään työtä tärkeiden asioiden puolesta!

Vierailija
49/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss Helsinki voi olla etniseltä perimältään mistä vaan sillä ainoa kriteerihän on että asuu Helsingissä joten turha kritisoida että ulkolainen voitti. Miss suomi kilpailu on eri juttu silloin ainakin toisen vanhemman tulisi olla suomalainen. Tyhmää sanoa että kaikki suomenkansalaiset ovat suomalaisia sillä kansalaisuuden voi periaattessa saada kuka vaan jos on asunut tarpeeksi kauan Suomessa. Ei minustakaan saa somalia vaikka asuisin siellä koko elämäni ja minulla maan passi olisikin taskussa. Kansalaisuus ei vaikuta etniseen alkuperään millään tavalla ja miss suomen pitää mielestäni olla suomalainen vaikka sitten puoliksi mutta tämä tyttö ei menisi miss Suomesta vaikka kuinka puhuisi kieltä sillä vanhempansa ovat molemmat ulkolaisia.

Lisäksi Miss Suomen pitää olla kaunis.

Vierailija
50/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että nykyään on edustuskisa taviksillekin eikä tarvitse olla erityisen kaunis päästäkseen tekemään työtä tärkeiden asioiden puolesta!

Aborginaalit on viimeinen trendi kauneusalalla. Hyvin saa mallin töitä.

Vierailija
51/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo missi ei pärjää kauneuskilpailuissa, siis oikeissa, koska ei ole kaunis. Eikö Suomeen voisi tuoda Etelä-Amerikasta joku kaunotar, nehän aina voittaa miss maailma ym kisat. Tällä tyttörukalla ei mitään mahkuja..

Vierailija
52/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

Ei tuo mun mielestä ruma ole, monien mielestä varmasti tosi kauniskin. Mutta kun muita ehdokkaita vilkaisi niin kyllä ne oli kauniimpia melkein kaikki mun silmissä, ja ihonvärillä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Voiton kanssa ilmeisesti taas tuntui olevan. No, eipä se niin vakavaa ole. Pinnallinen roskakisahan tuo on. Ei ole sen enempää tarvetta haukkua tai valittaa voittajasta ja mahdollisista rasistisista motiiveista.

Kysymys on vaan siitä että mitä tämä hyvä tyyppi teki kauneuskilpailussa.

Vierailija
53/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss Helsinki voi olla etniseltä perimältään mistä vaan sillä ainoa kriteerihän on että asuu Helsingissä joten turha kritisoida että ulkolainen voitti. Miss suomi kilpailu on eri juttu silloin ainakin toisen vanhemman tulisi olla suomalainen. Tyhmää sanoa että kaikki suomenkansalaiset ovat suomalaisia sillä kansalaisuuden voi periaattessa saada kuka vaan jos on asunut tarpeeksi kauan Suomessa. Ei minustakaan saa somalia vaikka asuisin siellä koko elämäni ja minulla maan passi olisikin taskussa. Kansalaisuus ei vaikuta etniseen alkuperään millään tavalla ja miss suomen pitää mielestäni olla suomalainen vaikka sitten puoliksi mutta tämä tyttö ei menisi miss Suomesta vaikka kuinka puhuisi kieltä sillä vanhempansa ovat molemmat ulkolaisia.

Lisäksi Miss Suomen pitää olla kaunis.

Niin pitäisi olla kaikkien missien mutta ei ne aina ole :/

Vierailija
54/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kriittisten yrjöt ei osu missin kenkiin.

Vierailija
55/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marly11 kirjoitti:

Tuo missi ei pärjää kauneuskilpailuissa, siis oikeissa, koska ei ole kaunis. Eikö Suomeen voisi tuoda Etelä-Amerikasta joku kaunotar, nehän aina voittaa miss maailma ym kisat. Tällä tyttörukalla ei mitään mahkuja..

Paremmat tsäänssit kuitenkin kuin Tarja Halosella.

Ehkä jopa kauniimpi. Ainakin sopivassa valossa.

Vierailija
56/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

Minusta tässä on mukava sekoitus erilaisia persoonia (ja kaikki ovat tosi kauniita). Varsinkin Nikulainen (joka on oma suosikkini) välittyy hieman sellainen mielikuva (toki en tiedä onko tämä nyt ihan korrektia arvioida ihmisiä tällä tavalla, mutta menkööt), että hän on lukenut hotakin muutakin kuin vain aku ankkaa.

Vierailija
57/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.E.Matilainen6.1. 1:1626

Nyt meni voitto taysin oikealle kaunottarelle, siina kalpenivat kilpasisaret. Mahtavaa

No varmasti kalpenee.

Vierailija
58/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tällä  likalla on parempi onni kuin sillä viime vuoden missillä, jonka poikkis heti pahoinpiteli.

Sephora tuli Suomeen lapsena sukulaisperheen mukana ja he pshoinpitelivät Sephoraa, milloin oli huuli halki milloin silmä mustana. 14-vuotiaana Sephora sijoitettiin lastenkotiin.

Vierailija
59/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voittajaa on kritisoitu, tummaihoisen kohdalla se on aina rasismia...

No jos voittajaa haukutaan ihonvärin vuoksi ja nimitellään mm. apinaksi niin kyllähän se aika rasistiselta kuulostaa.

Vierailija
60/178 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa hänellä todella vahva nenäcontour ja strobing joten näytti jo vähän paremmalta, mutta silti olisi saanut sinne hännille jäädä.