Mitä virheitä mies on tehnyt sängyssä?
Siinä se otsikossa tuli. Kertokaa surkeita sattumuksia ja virheitä esileikissä, mitä outoa ovat tehneet tai mitä eivät ymmärrä millään?
Kommentit (31)
Onko kenenkään muun mies puhunut sängyssäkin siivouksesta, nimenomaan sen puutteesta?
Jos mulle ei vielä siihen mennessä olisi ollut selvää, että sille miehelle on nainen vaan talouskone, niin viimeistään silloin olisin ymmärtänyt sen. En tiedä, olisiko tilanne ollut toinen, jos hän olisi ymmärtänyt ottaa / saanut akakseen himosiivoojan.
Lauennut liian aikasin, jätin hänet sen jälkeen.
Miehet itsessään ovat luomakunnan virheitä.
Pieraisi kuusysissä niin isosti että äiti kuuli viereisessä huoneessa
Kuorsasi liian kovaa, ei ymmärtänyt vaihtaa lakanoita, kerran huitaisi kyynärpäällä ja varasti peittoni. Ei jatkoon.
Liian nopeasti pilluuun tai tissiin tarttuminen. Liian nopea esileikki yleensäkin. Mielikuva että nainen kiihottuu kun maataan vierekkäin ja silitellään. Ei ymmärretä kun selitetään mitä haluaa. Ei ymmärretä kun näytetään mitä haluaa.
Näitä on aina ollut ja jos ei alussa ole tönkkö esileikkijä niin suhteen edetessä laiskistuu varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Lauennut liian aikasin, jätin hänet sen jälkeen.
Ei vaan hänelle sopivalla hetkellä, ihan oma syy ellet ollut mukana kuvioissa. Ei ole olemassa mitään liian aikaista laukeamista, se on niiden naisten valitusvirsi joilla ei suju laukeaminen syystä tau toisesta :) Harjoitus tekee mestarin!
Toi vieraan naisen sillä aikaa kun olin töissä. Sitten sain noroviruksen ja tulin kesken päivän kotiin ja loppu onkin historiaa. Kuten kyseinen mieskin.
Noh, mulla oli kerran yks suhde jonku ihme Keravalaisen muijan kaa. Se huus sen eksän nimen ku panin sitä.... Mä heitin sen ulos seuraavana päivänä, ei se sen vika ollu, mut tämän jälkeen en oo suosinu parisuhteita, pelkkiä yhen illan mulkunlämmittimiä.
M21
Kovakouraisuus.
Hellyydellä ja toisen arvostamisella pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Kovakouraisuus.
Hellyydellä ja toisen arvostamisella pääsee pitkälle.
Toiset tykkää rajummasta. Mä kyllästyisin tylsään hellyyteen alta sekunnin...
Olen kuullut tämän jostain.
Nainen ehdottaa aloitusvaiheessa, että mies puhaltaisi häntä takapuoleen.
Ihan pieni väärintulkinta ja mies ymmärtää, että puhalletaan kuten ilmapalloon.
Tuli kuulemme miehelle äkillinen lähtö.
Tilanne huvittaa minua tavattomasti.
:)
Yksi mies oli sellainen, ettei ollenkaan yrittänyt jalkoväliini. Hieroi vain rintoja, vaikka yritin ohjata alemmas. En tiedä, minne olisi tähdännyt, jos olisi saatu kortsu päälle.
Nainen on pieraissut yhdynnän aikana. Ällöä mut sekin tuntuu mulkerossa. Ei tosin mua pysäyttänyt ja naiselle se naaman punotuksesta päätelleen oli pahempi juttu. Oma virhe ja "virhe" oli antaa päästä tahtia. Nainen sanoi hyvin nopeasti että kädet irti.
Kakaruuden huonouden jälkeen olen aika hyvä. Jos en nyt täydellinen niin kuitenkin tyydyttävä.
Nainen joka veivaa kalua kuin olisi back to 80's ja jossain pelihallissa pelaamassa pacmäniä. Sattuu oikeasti kun veivataan kuin joystickkiä. Ja tulee tunne, että nainen vaan haluaa laukeamaan nopeasti ja eroon minusta :) Vaikka totuus on, että tuolla tyylillä ei laukea kukaan.
Mies ei halunnut koskea klitorikseeni, koska naiset kuulemma pissaavat siitä.
Mies ei halunnut kuulla opastustani mihinkään itseeni liittyvään, esimerkiksi siihen, että voisi nuolla vähän ylempääkin kuin siitä emättimen suuaukolta.
Ei uskonut, kun sanoin että pitäisi koskea hellemmin alapäähän koska minua sattuu kovakourainen runttaaminen.
Ei ymmärtänyt, että jos puristaa tissistä kovaa, niin minua sattuu enkä pidä siitä.
Ei ymmärtänyt, että jos pillu on peruskostea, se ei silti ole tarpeeksi kostea yhdyntää varten, vaan tarvitaan vielä stimulointia, että se kostuu tarpeeksi. Ja ylipäätään, että kudokset venyy.
Ei tarvii varmaan sanoa, mutta mies ei kuunnellut, kun sanoin että mua sattuu yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halunnut koskea klitorikseeni, koska naiset kuulemma pissaavat siitä.
Mies ei halunnut kuulla opastustani mihinkään itseeni liittyvään, esimerkiksi siihen, että voisi nuolla vähän ylempääkin kuin siitä emättimen suuaukolta.
Ei uskonut, kun sanoin että pitäisi koskea hellemmin alapäähän koska minua sattuu kovakourainen runttaaminen.
Ei ymmärtänyt, että jos puristaa tissistä kovaa, niin minua sattuu enkä pidä siitä.
Ei ymmärtänyt, että jos pillu on peruskostea, se ei silti ole tarpeeksi kostea yhdyntää varten, vaan tarvitaan vielä stimulointia, että se kostuu tarpeeksi. Ja ylipäätään, että kudokset venyy.
Ei tarvii varmaan sanoa, mutta mies ei kuunnellut, kun sanoin että mua sattuu yhdynnässä.
Mutta olihan meillä kuitenkin ihan kivaa. Myönnä nyt, että tykkäsit kuitenkin :)
Pani "vahingossa" peppuun. Kiljuin niin että sen äiti kuuli. Peppuni on supertiukka, tuolla miehellä oli pieni.
Miehetkin saa toki kertoa naisista vastaavia.