Mitä virheitä mies on tehnyt sängyssä?
Siinä se otsikossa tuli. Kertokaa surkeita sattumuksia ja virheitä esileikissä, mitä outoa ovat tehneet tai mitä eivät ymmärrä millään?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Liian nopeasti pilluuun tai tissiin tarttuminen. Liian nopea esileikki yleensäkin. Mielikuva että nainen kiihottuu kun maataan vierekkäin ja silitellään. Ei ymmärretä kun selitetään mitä haluaa. Ei ymmärretä kun näytetään mitä haluaa.
Näitä on aina ollut ja jos ei alussa ole tönkkö esileikkijä niin suhteen edetessä laiskistuu varmasti.
Tasan kerran olen seurustellut naisen kanssa joka uskalsi sanoa mitä seksissä haluaa. Muut on ollut vaan en muuttais mitään / meidän seksi on just hyvää. Jotenkin en vaan usko, että olisin mikään taivaan lahja. Toisaalta, eihän se mun ongelma oo, jos eivät edes kysyttäessä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Lauennut liian aikasin, jätin hänet sen jälkeen.
Niin, mieshän saa laueta tasan tarkkaan vasta sitten, kun lahna on saanut omansa.
Näykki hampailla klitorista, hyi vittu.
Sanon ensimmäiseksi, että minulla riittää ymmärrystä erektio-ongelmille. Mies ei ole kone. Silti jaksoin hämmästellä, miksi tästä vaivasta kärsivä mies halusi välttämättä panna, vaikkei siitä tullut mitään. Suuseksiä oli paljon ja minulle se olisi siinä tilanteessa riittänyt ja olisin vastavuoroisesti voinut keskittyä vain häneen. Hän silti halusi työnnellä sitä velttoa kalua, koska "sä kuitenkin haluat sitä". Minulle hänen miehisyytensä tai haluttavuutensa ei ollut kiinni siitä, seisooko varmasti. Ihana mies.
Mies vaan veti yhtäkkiä housuni alas ja alkoi tunkea sitä sisääni...ei oltu edes sängyssä vielä..sängyssä täytyi vaihtaa asentoa,kun kuulemma ei päässyt sisääni siinä asennossa...sitten vaan pikaista jyystöä...voitte uskoa,että mies jäi😀niin huonoa seksiä en ole ikinä kokenut kenenkään kanssa...!varmaan sekunttikellolla ehti mitata ajan...minun tyydyttäminen ei ollut hänelle tärkeää yhtään..
Vierailija kirjoitti:
Mies vaan veti yhtäkkiä housuni alas ja alkoi tunkea sitä sisääni...ei oltu edes sängyssä vielä..sängyssä täytyi vaihtaa asentoa,kun kuulemma ei päässyt sisääni siinä asennossa...sitten vaan pikaista jyystöä...voitte uskoa,että mies jäi😀niin huonoa seksiä en ole ikinä kokenut kenenkään kanssa...!varmaan sekunttikellolla ehti mitata ajan...minun tyydyttäminen ei ollut hänelle tärkeää yhtään..
Tasan ei käy...
Minun naiseni taas tykkäisi tuollaisesta ottamisesta, mutta itse en välitä ollenkaan, koska silloin en itse saa mitään. Kun yleensä muutenkin olen alusta loppuun antavana osapuolena.
Kahta sormea runnomalla edestakaisin sisään ja huohotus "tuu jo tuu jo, joko sä kohta tuut". Ite kyllä tykkäs suihinotosta "hellästi, hiljaa ja kiusoitellen". Ei ollu pitkä suhde se.
Ja joo, kyllä kerroin mistä ja miten tykkään. (kuitenki joku kysyy)
Vierailija kirjoitti:
Pani "vahingossa" peppuun. Kiljuin niin että sen äiti kuuli. Peppuni on supertiukka, tuolla miehellä oli pieni.
Mä panin pari kertaa oikein reilun liukkarin kanssa peppuun.Loppui siihen kun toinen haavoittui vuotammalla verta.Tiukkoja sillä on kaikki paikat. Peppu oli leikkien juttuja. Niissä vain turvasana pelastaa. Sitä en halua ajatella mitä kuului kun kännissä pantiin vessassa. Siitä on hämärä muistikuva ettei ollut ihan hiljaista touhua.
^