Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kannattaa pyytää tuliaisiksi New Yorkista?

Vierailija
14.03.2006 |

Onko jotain todella hyviä tuotteita joita saa vain sieltä? tai paljon halvemmalla?

Vaatteita? Tietääkö kukaan jotain kauppaa, johon kannattaa lähettää mies edullisille ostoksille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta onhan siellä jotkut tavarat edullisempiä kuin täällä esim. merkkifarkut.

Ennen esim. sitä maybelline ripsaria ei saanut suomesta jne....

Ajattelin, että jos joku Amerikassa/New Yorkissa ollut tietää jostain " tehtaan myymälöistä" , ostareista ym.

Matkaoppaissa painotetaan vaan nähtävyyksiä ja ruokaa ja kun en itse paikalle ole menossa niin ei ne kiinnosta :)

-ap-

Vierailija
2/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Kao Biorèn ihonhoitotuotteita saa ihan marketeista, ovat ihanan laadukkaita, kevyitä ja halpoja, suosittelen!

Canal Jeans on edullinen trendivaatteiden kauppa Broadwaylla, siellä on kaikkea ihanaa!

21st Century niminen kolossaalisen iso liike, lähellä WTC:n raunioita- jos vaan miehesi jaksaa shoppailla niin siellä on vaikka mitä merkkivaatetta puoli-ilmaiseksi:o) Siellä saisi kulumaan vaikka viikon.

Laitat vaan lapulle kokosi(myös alusvaatteiden) niin ukko osaa ostaa oikean kokoista.

Jos teillä on mukeloita niin LELUJA kannattaa raahata sieltä asti Suomeen, onpahan jotain mitä joka Jennacalla ei ehkä ole lelulaatikoissaan:o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esimerkiksi Kao Biorèn ihonhoitotuotteita saa ihan marketeista, ovat ihanan laadukkaita, kevyitä ja halpoja, suosittelen!

Canal Jeans on edullinen trendivaatteiden kauppa Broadwaylla, siellä on kaikkea ihanaa!

21st Century niminen kolossaalisen iso liike, lähellä WTC:n raunioita- jos vaan miehesi jaksaa shoppailla niin siellä on vaikka mitä merkkivaatetta puoli-ilmaiseksi:o) Siellä saisi kulumaan vaikka viikon.

Laitat vaan lapulle kokosi(myös alusvaatteiden) niin ukko osaa ostaa oikean kokoista.

Jos teillä on mukeloita niin LELUJA kannattaa raahata sieltä asti Suomeen, onpahan jotain mitä joka Jennacalla ei ehkä ole lelulaatikoissaan:o)

Vierailija
4/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaatteita? Tietääkö kukaan jotain kauppaa, johon kannattaa lähettää mies edullisille ostoksille?

Vierailija
5/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on paljon parempi maku kuin mulla ja hän näkee jo henkarista mikä malli /väri sopii mulle.

Mä en enää edes viitsi shopata tyttökävereiden kanssa, kun niille kelpaa kaikki. Kaikki farkut muka istuu ja väri pukee....

Mies ainakin sanoo mitä mieltä mistäkin on!

Vierailija
6/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

shamppoita,hoitoaineita,vartalo/käsirasvoja,esim. ihokarvanpoisto" höyliä" ...vitamiineja ja hammastahnaa/suuvettä yms. ns. hygieniatuotteita.

Monet unohtaa, että ne on aivan älyttömän edullisia jenkeissä ja samoja merkkejä myydään, mitä täälläkin, lisäksi paljon sellaista, mitä ei täältä saa.

Kokeile esim. Gilleten " shaving gel" :iä " Vanilla dream" . Maksaa n. 2 taalaa ja täällähän pullosta saapi pulittaa vissiin lähemmäs 10e. Suave-merkkiset vartalorasvat on ihania, saa esim. metsäisen vadelman tuoksuisena...on todella riittoisia ja isoissa, kätevissä pumppupulloissa. Samoin monet shamppoot kannattaa ostaa niissä miltei litran pulloissa, eikä maksa kuin muutaman dollarin. Esim. TRESemme´ on hyvä ja todella edullinen shamppoo ihan jokapäiväiseen käyttöön. (Olen itse kampaaja..)

Pyydä miestäsi menemään vaikkapa Duane Reade-nimiseen " sekatavara" kauppaan, ovat sellaisia isoja vähän kempparityyppisiä liikkeitä, joita on jokapuolella Manhattania. Ei voi olla löytämättä (puna-sininen logo).

Vierailija
7/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Sevenin tai Citizen of Humanityn farkkuja, Juicy Couturen asuja, meikkejä ja muuta kauneudenhoitoon liittyvää. Deodorantteja kannattaa hamstrata Duane Readelta, Century 21st kannattaa täsmäkoluta, esim. pyjamat yms. Ralph Laurenin jutut edullisia. Eurooppalaisia merkkejä ei kannata Jenkeistä ostaa.

Vierailija
8/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noista vartalorasvoista mieleen vielä että laadukkaat kampaamotuotteet (esim TiGi) ovat ihan älyttömän edullisia, ja niitä myydään ihan tavallisissa kemppareissa, kannattaa ehdottomasti ostaa kotiinkin. Ite rahtasin Nykistä syksyllä varmaan 10 pulloa TiGin sampoota/hoitoainetta....

Juu ja on totta että Jenkeillä on eri vaatekoot, mutta suurimmassa osassa liikkeitä löytyy sellainen muuntotaulukko, jos osaa kysyä sellaista.

Lasten vaatteetkin ovat edullisia ja laadukkaita, varsinkin jos siellä sattuu olemaan ALE- syksyllä oli -70% ja meinasin seota:oD

Lapsille löytää ihania tuliaisia esim. Disney Shopeista, niitä on joka isossa kaupungissa- tyttäreni sai Tiikeri-puvun(eli voi siis nyt pukeutua Nalle Puhin Tikruksi, melkoinen ilo 2v Puh-fanittajalle...)

" Pikkuriiviömme" rakastaa tuliaisina saamiaan vilkkuvia lenkkareitakin.

Oiva idea on myös hankkia lapsille vaikka pari englanninkielistä kirjaa (esim Baby Einstein kirjat on ihania ja kehittäviä), minun tyttäreni on oppinut helposti pitkiäkin lauseita englantia niiden avulla.

Ei siitä haittaakaan voi olla:o)

Vierailija
9/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kadunkulmassa seka chinatownissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä