Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen antama joululahja sai minut miettimään eroa

Vierailija
05.01.2017 |

Mieheni antoi minulle kuntosalikortin joululahjaksi, ja tänään hän kysyi milloin aion alkaa käyttämään saamaani lahjaa. Minä en todellakaan aio käyttää kyseistä joululahjaa kertaakaan!! En voi käsittää miksi miehen pitää olla tollainen kusipää ja antaa minulle tuollainen vittuilulahja. Tuo lahja on ihan samaa tasoa, kun olisi antanut minulle kortin jossa luke: hyvää joulua läskipossu!!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain lahjaksi silityskinkun!! :D

Kerroin ompelukurssin jälkeen miehelle että sellainen oli kätevä, mut en koskaan arvannut että saisin sellaisen lahjaksi.

Salikortti olisi kyllä kelvannut tänne.

Voi, miten hellyttävää. Mies on tosiaan nähnyt vaivaa sun lahjan eteen:)

Ai mitn niin vaivaa?! Ei tehnyt kuitenkaan lahjaa...

Vierailija
22/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, paljonkos sitten painat, läski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet väärässä oleva syöttösika idiootti

Vierailija
24/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi melkein kaikki kommentoijat ovat miehen puolella tässä asiassa? Ettekö te todellakaan loukkaantuisi tälläisesta piilovittuilusta? 

AP

Tiedän olevani ylipainoinen, joten en loukkaantuisi. Ihmettelisin tosin, kun rouvani on myös, että miksi minun sinne olisi yksin mentävä.

Vierailija
25/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kamala lahja, jos aloittaja ei ole koskaan ilmaissut mitään kiinnostusta salilla käyntiä kohtaan. Silloin tuo on silkkaa vittuilua. Ei moni halua lahjaksi keittiövälineitäkään ja kokee ne loukkaavina lahjoina. Mutta jollekin ruuanlaittoa harrastavalle ne ovat monesti toivelahjoja.

Vierailija
26/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi melkein kaikki kommentoijat ovat miehen puolella tässä asiassa? Ettekö te todellakaan loukkaantuisi tälläisesta piilovittuilusta? 

AP

No minä en kyllä kokisi sitä piilovittuiluna ensinkään. Olisin vain tyytyväinen ja lähtisin hipsimään sinne salin suuntaan.

Suututko myös, jos saat lahjaksi rahaa? "Pitääkö se mua v*ttu KÖYHÄNÄ?!?!", jos saat yöpaidan tai muuta vaatetta reagoitko "Kuljenko sun mielestä muka RÄÄSYISSÄ?!?!?". Kyllä mitä vaan voi pitää piilovittuiluna, jos sattuu olemaan sentyyppinen luonne.

Se on sitten eri asia jos mies muutenkin huomauttelee painosta tai ulkonäöstä. Mut jos mitään semmosta ei ole ollut, niin en usko että tämä oli piilovittuilua.

Vierailija
27/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo kamala lahja, jos aloittaja ei ole koskaan ilmaissut mitään kiinnostusta salilla käyntiä kohtaan. Silloin tuo on silkkaa vittuilua. Ei moni halua lahjaksi keittiövälineitäkään ja kokee ne loukkaavina lahjoina. Mutta jollekin ruuanlaittoa harrastavalle ne ovat monesti toivelahjoja.

Kiitos, vihdoin joku joka ymmärtää minun pointtini! En tosiaankaan koskaan ole vihjannut että haluaisin alkaa käymään salilla. Ehkä näkisin asian toisin jos mies olisi vaikka ostannut meille molemmille salikortit ja olisimme alkaneet käymään yhdessä salilla. 

AP

Vierailija
28/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis loukkaannuit siitä, että mies haluaa kumppaninsa olevan hyvinvoiva ja huolehtivan itsestään? Terveellisiin elämäntapoihin kannustaminen on siis sinun mielestäsi huono asia? On sullakin ongelmat. :) Ehkä kannattaa tosiaan etsiä uusi kumppani, jos elämäntyylinne ja arvonne ovat jo lähtökohdiltaan noinkin erilaiset.  

Vierailija
29/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin loukkaantunut. Eri asia jos olisin puhunut että voi kumpa olisi varaa jäsenyyteen ennen joulua. Nämä ihmiset jotka eivät pahoita mieltään ovat tottuneet olemaan miehelle pelkkä ulkonäöllinen lihapala, jonka ylläpidon luulevat olevan tärkeitä maailmassa. Itse haluan ehdotonta rakkautta.

Vierailija
30/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä sitten teuraalle menevää syöttösikaa muistuttava ilmestys, joka tunsi piston rasvan ympäröimässä sydämessään?

Tätä mietit varmaan pitkään ja hartaasti. Miten yllätyksellistä, mutta silti jopa melkein runollista :/ Kun laihatkin voivat tuntea itsensä vaikka löysäksi, ja ehkä luulla että mies haluaa timmiä... JNE   Ok-painoinen ohis

Vierailija
31/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Mä en varmaan tajuais ottaa sitä piilovittuiluna :D

Mutta ihan vakavasti puhuen, tuo voi olla myös lahja josta vastaanottaja on ihan aidosti mielissään. Eihän salikortti automaattisesti ole yhtä kuin vittuilu. Riippuu tilanteesta, lahjan antajasta, lahjan saajasta, edellämainittujen kyvystä hahmottaa toisen tunteita, ja niin edelleen.

Vierailija
32/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olisin loukkaantunut. Eri asia jos olisin puhunut että voi kumpa olisi varaa jäsenyyteen ennen joulua. Nämä ihmiset jotka eivät pahoita mieltään ovat tottuneet olemaan miehelle pelkkä ulkonäöllinen lihapala, jonka ylläpidon luulevat olevan tärkeitä maailmassa. Itse haluan ehdotonta rakkautta.

Öh... ja nämä ehdottoman rakkauden vaatijat näkevät merkityksiä ja piiloviestejä siellä missä niitä ei ole (ja yleensä ei ole)? Miksei lahja voi olla ihan vaan lahja?

Vierailija
33/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain lahjaksi silityskinkun!! :D

Kerroin ompelukurssin jälkeen miehelle että sellainen oli kätevä, mut en koskaan arvannut että saisin sellaisen lahjaksi.

Salikortti olisi kyllä kelvannut tänne.

Voi, miten hellyttävää. Mies on tosiaan nähnyt vaivaa sun lahjan eteen:)

Ai mitn niin vaivaa?! Ei tehnyt kuitenkaan lahjaa...

Ei noita silityskinkkuja joka kaupassa myydä:) Harva mies edes hoksaa etsiä sellasta, vaikka se on vaimon mielestä kätevä.

Vierailija
34/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kyky pahottaa mielensä on jotain aivan uskomatonta, ei vittu :D

Vierailija
35/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies selvästi ilmaissut, että olisi syytä laihduttaa tai kiinteytyä? Siinä tapauksessa osti lahjan "itselleen".

Voisit vastaavasti ostaa miehelle penispumpun. Se olisi vastaava kehittävä lahja sinulle.

Vierailija
36/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas hyvä syy, miksi aikuisten ei pitäis ostaa toisilleen lahjoja. Me ei osteta ja suhde kukoistaa:)

Vierailija
37/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen en tajua mitä tekemistä salikortilla ja painolla tarvii olla keskenään. Salikortilla pääsee vaikka venyttekyihin, tai kävelemään tai pyöräilemään pois sateesta. Se voi olla omaa aikaa, kun käy saunassa ja solariumissa.

Noin ylipäätään kuntoilua tehdään kunnossa pysymisen vuoksi.

Aika huono itsetunto jos kuvittelee että kaikki liittyy omaan painoon.

Jos mies kommentoisi siitä koko ajan, niin sitten, mutta silloin ap olisi kyllä jo maininnut siitä.

Vierailija
38/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies selvästi ilmaissut, että olisi syytä laihduttaa tai kiinteytyä? Siinä tapauksessa osti lahjan "itselleen".

Voisit vastaavasti ostaa miehelle penispumpun. Se olisi vastaava kehittävä lahja sinulle.

Ymmärtäkää jo, pienimunaiseksi haukkuminen on ihan eri asia. Jos mies sanoo et sulla on ruma ja löysä vittu, siihen voi vastata pienimunaiseksi haukkumisella

Vierailija
39/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, tän on pakko olla provo.

Kyllä mulle mun kehoni ylläpitäminen on aika peijakkaan tärkeetä ihan ilman miestäkin. En kylläkään käy salilla, mutta pidän muuten kunnostani huolta, koska en halua sen kummemmin tuki- ja liikuntaelinsairauksia kuin kakkostyypin diabetestakaan.

Miten voi oikeasti vain korkeintaan hivenen ajattelemattomasta joululahjasta joku saada aikaan tämmöisen ongelman? Mietin toisinaan että olenko sittenkin jotenkin mieleltäni mies vai miksi tämmöiset jutut tuntuvat niin halvatun utopistisilta.

Vierailija
40/49 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on silityskinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi