Miehen antama joululahja sai minut miettimään eroa
Mieheni antoi minulle kuntosalikortin joululahjaksi, ja tänään hän kysyi milloin aion alkaa käyttämään saamaani lahjaa. Minä en todellakaan aio käyttää kyseistä joululahjaa kertaakaan!! En voi käsittää miksi miehen pitää olla tollainen kusipää ja antaa minulle tuollainen vittuilulahja. Tuo lahja on ihan samaa tasoa, kun olisi antanut minulle kortin jossa luke: hyvää joulua läskipossu!!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Naisen kyky pahottaa mielensä on jotain aivan uskomatonta, ei vittu :D
No onhan näitä nähty. Lahjaksi hajuvesi = haisen siis pahalta, lahjakortti kosmetologille tms = olen siis ruma, ihan mistä vaan saa väännettyä mielensä pahaksi jos niikseen on. Eräskin tuntemani henkilö oli pahoillaan saamastaan kaulakorusta, koska se tarkoitti että hänen normaalisti pitämänsä korut olivat rumia.
Mitä tästä opimme? Kysykää mitä naisenne tahtoo lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kyky pahottaa mielensä on jotain aivan uskomatonta, ei vittu :D
No onhan näitä nähty. Lahjaksi hajuvesi = haisen siis pahalta, lahjakortti kosmetologille tms = olen siis ruma, ihan mistä vaan saa väännettyä mielensä pahaksi jos niikseen on. Eräskin tuntemani henkilö oli pahoillaan saamastaan kaulakorusta, koska se tarkoitti että hänen normaalisti pitämänsä korut olivat rumia.
Mitä tästä opimme? Kysykää mitä naisenne tahtoo lahjaksi.
Ihan turhaa tuo kysyminenkin. Sitten itketään sitä, miten mies on niin tylsämielinen, se kun ei osaa sitten yhtään käyttää mielikuvitusta lahjoja ostaessaan. Teit mitä tahansa, teet sen joka tapauksessa aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni antoi minulle kuntosalikortin joululahjaksi, ja tänään hän kysyi milloin aion alkaa käyttämään saamaani lahjaa. Minä en todellakaan aio käyttää kyseistä joululahjaa kertaakaan!! En voi käsittää miksi miehen pitää olla tollainen kusipää ja antaa minulle tuollainen vittuilulahja. Tuo lahja on ihan samaa tasoa, kun olisi antanut minulle kortin jossa luke: hyvää joulua läskipossu!!
Ikävää jos otit sen noin. Ymmärrän kyllä että otit jos kehonkuvasi on huono. Mutta...mitä jos käyttäisit sitä korttia ennenkuin otat eron, on sitten näppärämpää seuraavan etsiminen?
Salilla tai jumpassa käyminen ei tosin laihduta, sali parantaa lihaskuntoa ja jumpat usein myös, lisäksi aerobista kuntoa. Ajattele asiaa niin että Sinä itse hyödyt siitä eniten, ei mielikuvitukseton miehesi. Voit myös jättää miehelle vähän kotityötä koska "on pakko mennä jumppaan".
Olisin ollut haltioissani tuollaisesta lahjasta! Itse sain jonku hemmetin puisen stressihiiren, jonka häntä on kuminauhaa ja alla rullat. JEE! Not. Mitähän silläkin pitäisi tehdä? Ajella kuin pikkuautolla ja repiä välillä hännästä.
Jos palstaa sattuu lukemaan seurusteleva, avioliittoa harkitseva mies, lue tämä keskustelu yhdessä tyttöystäväsi kanssa ja kysy häneltä, mitä mieltä hän on näistä kommenteista. Voit oppia hänestä sellaista, jonka muutoin saisit selville paljon myöhemmin.
Sama ongelma mulla,mun aloitus vaan poistettiin
N 100kg
Vierailija kirjoitti:
Miten heikkoitsetuntoinen pitää olla, että ottaa salikortin loukkauksena? Harrastatko muuten mitään liikuntaa tai oletko valitellut huonosta kunnosta, laihduttamisesta tms? Jotkut miehet - yllättävää kyllä - joskus jopa kuuntelevat tämmöisiä puheita.
Ja sinä oikeasti mietit eroa tämän takia? VAIN tämän takia? Vai onko mies muuten joku kauhea pissapää? Sitten on eri asia jos on oikeasti törkeästi vihjaillut tyyliin "sun pitäis joskus tehä ittelles jotain" tms.
Ero välittömästi
Sulla taitaa ihan oikeastikin olla aika paskat elämäntavat ja sitä ylimääräistä läskiä kertynyt kun yksi kuntosalikortti saa tuolla tavalla nousemaan takajaloilleen. Jälleen kerran pakko käyttää loppuunkulutettu sananlasku - Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.