Onko tämä normaalia, tapailu kestänyt muutaman kuukauden eikä vieläkään seksiä?
Olen tapaillut viehättävää jätkää noin kolmen kuukauden ajan, eikä hän ole tehnyt koko tapailun aikana yhtä ainutta aloitetta seksiin kanssani. Muuten hän on tosi viehättävä ja ihana, aloittaa keskustelut järkkää tapaamiset lähes aina, mutta hän ei ole halunnut seksiä kanssani vaikka miten olen yrittänyt nättää, vihjailla ja sanoa hänelle, että haluan enemmänkin kuin pelkkää halailua ja yhdessä nukkumista. Silti jätkä ei ole halunnut seksiä! Olen hänestä vakavasti kiinostunut ja hänkin sanoo olevansa minusta, mutta miksei hän sitten halua seksiä kanssani?
Mies on reilu kolmikymppinen eikä vaikuta yhtään estyneeltä tai ujolta tapaukselta näin muutenkaan. Eikä ole mikään uskovainenkaan. En siksi tajua miksei hän halua seksiä, vaikka hän onkin vakavissaan kanssani.
Kommentit (62)
Kysy siltä, että koska sen mielestä on seksin aika suhteessa.
Älä kiusaa miesparkaa. Kaikki eivät enää nykyaikana halua seksiä. Kannattaa rakentaa suhde toiselle pohjalle.
Mikä ihme on ongelmana?
Tapailin mieheni kanssa yli nelukymppisinä 3 kk ennen seksiä. Sen jälkeen sitä on ollut joka päivä, kun suhde vakiintui seurusteluksi ja myös kun muutettiin yhteen ja mentiin naimisiin. Normaalia ja fiksua tutustua ensin. Mies on ex naistenmies ja ehdollistunut siihen, sanoi itse alussa niin, että hän menettää heti kiinnostuksen naiseen, jos seksiä on liian nopeasti ennen kuin on ehtinyt kehittyä tunteita. Ja koska oli ihastunut minuun, halusi rakentaa suhdetta hitaammin.
On se ihan normaalia. Hyvä kotikasvatus, herrasmies ei vingu seksiä vaan tutustuu ensin.
Ihan kuin mun kirjoittama teksti! Tapailin kahteen otteeseen oikein unelmamiestä, joka halusi olla kanssani, mutta ei halunnut seksiä. Sanoin asiasta ja hän perusteli asian jollain kunnioituksella mua kohtaan. Ajattelin hänen olevan esim.neitsyt, mutta kielsi asian.
Sitten kerran kokeilimme ja se oli KAMALAA! Mies oli kömpelö ja huono käsistään enkä missään vaiheessa koskenut häneen. Tajusin sillä hetkellä hänen olevan sinkku, koska hänellä oli niin pieni penis. Olisin kyllä erektion huomannut tai muuten peniksen hahmottanut esim.vaatteiden läpi. Mutta ei. Hemmetin iso mies ja housuissa katkarapu. Onnea hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Tositarkoituksella liikkeellä, hän haluaa tutustia toiseen kunnolla ennen seksiä.
Os. Me on treffailtu pian vuosi ja meillä ei ollut seksiä. Molemmat yli 35, mutta alle 40.
Kiva jos teille toimii noin muttei minulle. Minäkin haluan tutustua kunnolla ennen seksiä mutten näe miksi siihen tutustumiseen tarvitsee noin paljon aikaa. ap.
kuinka monta kuukautta on oletettava normaali?
Olet saanut jo vastauksesi. Lopeta turha nostelu ja keskity siihen dick huntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Oletko isokokoinen?
No en minä mikään isokokoinen ole, olen 166 cm pitkä ja hoikka ja muutenkin timmissä kunnossa. ap.
166-senttinen ei ole "pitkä ja hoikka".
Hän kunnioittaa sinua ja on vakavissaan kanssasi. Joskus kuukauden päästä voisit ottaa puheeksi asian, että sinulla ei olisi mitään sitä vastaan.
Jos ei homotutka toimi niin voit kautta rantain ottaa puheeksi peppuseksin. Jos mies alkaa käydä kierroksilla niin homo se on.
En tapailisi sitä. Tostahan tulee ihan kumma olo. Vaikuttaa ihan joltain ihme pelleilyltä.
Tuommoinen vihjailu on miehen mielestä ihan typerää. Sanot suoraan että sinua panettaa ja kysyt voisiko toinen osapuoli osallistua aktiin tasapuolisena kumppanina. Jos hän ei sipaise saman tien pyllyäsi paljaaksi, niin sitten kyseessä on honppeli.
Tämä ajatusmaailma tappaa pidemmän päälle kiinnostuksen naiseen ja parisuhteeseen.
Ainakin oma kokemus, koska mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että TIETÄÄ ettei mitään tapahdu jollei itse laita palloa pyörimään, muttei kuitenkaan voi olla varma että oma aloite ei saa vain kylmää vastausta osakseen.
Sinä haluat ja sinä haluat. Niin haluaa hänkin. Ihan yhtä hyvältä se aloitteen kohteena oleminen tuntuu meistä miehistä kuin teistä naisistakin. Jos haluat jotain niin toimi, muuten vaan kisaatte siitä kumpi kestää kauemmin ilman.