Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyttäjä: Axl Smithille 32 salakatselusyytettä

Vierailija
05.01.2017 |

Juontaja Axl Smithia vastaan on nostettu syytteet. Smithiä syytetään 32 salakatselusta, kolmesta kunnianloukkauksesta ja kahdesta yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä. Asianomistajia tapauksessa on yhteensä 32.

http://yle.fi/uutiset/3-9388937

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups. Voi napsahtaa vankeuttakin.

Vierailija
2/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa joutuisi istumaan pitkäksi aikaa. Tollaset miehet pitäisi ripustaa munistaan kattoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista todellakin. Pitänee herran palata sieltä Lontoosta takaisin, niin voi suunnitella lakimiehen kanssa, että mitäs nyt...

Vierailija
4/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hups. Voi napsahtaa vankeuttakin.

Juu, niin voi, mutta vain ehdollista, ei ehdotonta.

Vierailija
5/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi harmi"

Idiootti mikä idiootti tuo Axl.

Vierailija
6/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu jätkä ei voi muuta sanoa! 👀

Vierailija
7/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupsista todellakin. Pitänee herran palata sieltä Lontoosta takaisin, niin voi suunnitella lakimiehen kanssa, että mitäs nyt...

"Mutta kun Peter...."

"Trevor voi todistaa..." (yllättäen Trevor ei ole paikalla).

Vierailija
8/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti rangaistus on asian mukainen, jos tämä pitää paikkansa. Tuollaiset kusimulkut sietäisivät saada aina ansionsa mukaan.

Vierailija
9/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuosta?

Axl on halunnut varmistaa useammassa paikassa, että illan kulku dokum3ntoidaan, eikä kukaan tekaise jälkeenpäin raiskaussyytettä.

Minä uskon AXLia.

Vierailija
10/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nykyjulkkikset? On joskus juonnettu jotain tai oltu BB:ssä. Mitään erityistä osaamista ei ole, mutta  hanskassa kaikki megatähden  ja diivan elkeet?

Vierailija
11/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuosta?

Axl on halunnut varmistaa useammassa paikassa, että illan kulku dokum3ntoidaan, eikä kukaan tekaise jälkeenpäin raiskaussyytettä.

Minä uskon AXLia.

Niin minäkin. Jos ei olisi ikinä näyttänyt kenellekkään ainuttakaan otosta, ei olisi toiminut mitenkään väärin, vaan fiksusti.

Ihan itse nuo halusivat pelurin seuraan.

Vierailija
12/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen riski on olemassa, kun suuntaa tuiki tuntemattoman ihmisen asuntoon harrastamaan seksiä ja esittelemään alastonta kehoaan. Kuten on sekin riski, että aina voi tulla raskaaksi. Tehty mikä tehty (oma valinta), turha valittaa. Huvittavaa tässä on se, kuinka montaa nuorta nättiä naista Axel on panoluukussaan jörninyt lähivuosina (luku on taatusti paljon suurempi kuin asianomistajien määrä - reilusti suurin osa varmasti jätetty kokonaan kuvaamatta). Täällä nyt nimitellään iljetykseksi, mutta mikä se on saanut satojen nättien nuorten naisten menemään pantavaksi ja ties minkälaisiin nöyryyttäviin seksiasentoihin kameroiden eteen? Julkisuusko?

Olisiko tuollainen onnistunut muussa maassa kuin suomalaisen kevytkenkäisen nykynuorison kanssa?

Vierailija
13/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuosta?

Minä uskon AXLia.

Niin minäkin. Jos ei olisi ikinä näyttänyt kenellekkään ainuttakaan otosta, ei olisi toiminut mitenkään väärin, vaan fiksusti.

Ihan sattumaltako sitten ne "valvontakameran" videot lipsahtelivat sitten Whatsappiin?

Vierailija
14/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Tällainen riski on olemassa, kun suuntaa tuiki tuntemattoman ihmisen asuntoon harrastamaan seksiä ja esittelemään alastonta kehoaan. Kuten on sekin riski, että aina voi tulla raskaaksi. Tehty mikä tehty (oma valinta), turha valittaa. Huvittavaa tässä on se, kuinka montaa nuorta nättiä naista Axel on panoluukussaan jörninyt lähivuosina (luku on taatusti paljon suurempi kuin asianomistajien määrä - reilusti suurin osa varmasti jätetty kokonaan kuvaamatta). Täällä nyt nimitellään iljetykseksi, mutta mikä se on saanut satojen nättien nuorten naisten menemään pantavaksi ja ties minkälaisiin nöyryyttäviin seksiasentoihin kameroiden eteen? Julkisuusko?

Olisiko tuollainen onnistunut muussa maassa kuin suomalaisen kevytkenkäisen nykynuorison kanssa?

Salakuvaaminen on rikos. Sitä on ihan turha vierittää kuvattavien syyksi.

Vierailija
15/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon Alfa tosi mies. Moniko täällä oleva mies on edes saanut 1 naista? Tämä sonni on saanut ainakin 32 eri naista . Kateelliset repikää siitä.

Vierailija
16/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitähän ne WhatsApp-keskusteluryhmän jäsenet, joiden kesken panovideoita on jaettu, on olleet? Huhujua? Arvauksia? Eikös ainakin Kasmiria kuulusteltu ja meni Axun kanssa välit poikki.

Vierailija
17/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuosta?

Minä uskon AXLia.

Ihan sattumaltako sitten ne "valvontakameran" videot lipsahtelivat sitten Whatsappiin?

Et näköjään ymmärrä mitä tarkoittaa "Jos ei olisi..."

Hassua.

Vierailija
18/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon Alfa tosi mies. Moniko täällä oleva mies on edes saanut 1 naista? Tämä sonni on saanut ainakin 32 eri naista . Kateelliset repikää siitä.

60 oli tehnyt rikosilmoituksen eli parin viime vuoden ajalta luku on ainakin tuon 60.

Vierailija
19/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan toivoisin, että Axlilla olisi selkärankaa myöntää tekonsa ja etenkin valehtelunsa. Ne puolustukset siitä, että kamerat oli muka asennettu kotiin turvallisuuden vuoksi. Ja tämä Peter-ystävän tarina. Ja mystinen kollega Trevor. En usko kummankaan henkilön olemassaoloon. Tuo valehtelu on mielestäni tässä jutussa kaikista nolointa.

Vierailija
20/30 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuosta?

Minä uskon AXLia.

Et näköjään ymmärrä mitä tarkoittaa "Jos ei olisi..."

Hassua.

Se oli kommentti molempiin viesteihin. Ja sinäkin kuitenkin sanoit uskovasi Axlia. ("Niin minäkin")

Jos muuten joku haluaa taata turvallisuutensa videoimalla asunnon tapahtumia, hän tuskin poseeraa kameralle ja etsii hyviä kuvakulmia, kuten Axl oli kuvaamiensa naisten mukaan tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä