Kerro jokin positiivinen asia tästä päivästä :)
Minulle iloinen juttu oli se kun pääsin osallistumaan mukavaan keskusteluun ja nauroinkin hieman :)
Kommentit (17)
Loma, raikas pakkaspäivä, 35 km hiihtolenkki. Mitä muuta voi elämältä kaivata?
Pääsin jo puolenpäivän aikaan töistä.
Lapseni halasi ja suukotti ja toivotti minulle hyvää työpäivää aamulla kun hän itse oli lähdössä kouluun.
Luin joululahjakirjan Sämpy-kissasta. Tuli hyvä mieli .Se kissa elää oikeata kissan elämää.
Mukavan raikas talvinen sää. -26 täytyy lähteä vähän ulkoilemaan.
Nukuin pitkään ja koko päivänä ei ole kiire mihinkään.
Ulkona on aurinkoista. Viimeinen lomapaiva tanaan, ajattelin katsoa jonkin kivan leffan tassa iltapaivalla ja lueskella kirjaa illalla. Todella harvoin ehdin/jaksan noita molempia asioita tekemaan kun olen toissa.
Aurinko ja lumipeite. Ihanaa kun on lunta ja pakkasta, tuota mustaa/harmaata syksyä kesti aivan luvattoman kauan.
Sain uuden auton. :) Lisäksi tämän päivän uusi ruokakokeilu onnistui tosi hyvin. :)
Aurinko, kova pakkanen ja lumi! <3
Ja tämä ketju.
Paino oli tippunut taas aamulla punnitessa. Nyt on lähtenyt 10.8 kiloa syksystä! :)
Ulkona kaunis pakkaspäivä, sisällä uunissa loimuaa tuli. Joulun amaryllikset hehkuvat valtavat kukat painonaan. Ystävä lähetti yllätyksenä postissa neulomansa säärystimet, jotka lämmittävät nyt jaloissa. Ah tätä arjen onnea!
Aurinko paistaa.