Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät tuittupäisistä naisista, miksei kiltti nainen kelpaa?

Vierailija
05.01.2017 |

Miehet salaa haluavat alistua voimakastahtoisen justiinan alaiseksi, hakevat naisessa voimakasta äitihahmoa, näinkö se on?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Useimmat haluavat sellaisen kiltin, avoimen ja sosiaalisen naisen.

Itse olen sitä justiinatyyppiä, ja miehet on lähinnä aina pelänneet ja vältelleet minua, silti vaikka olin nuorempana ihan hyvän näköinenkin.

Vierailija
2/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Taidan olla Justiina, mutta mies ei ole Puupää. Ollaan molemmat oman elämämme herroja. Yritetään tehdä kompromisseja, mutta helppoa se ei ole. Yllättäen meillä on temperamenttiset lapset, joiden hoitaminen on ajoittain piinaa. Ehkä kiltin naisen geenit olisivat tuoneet lapsille paremman balanssin.  Noh, ainakin pärjäävät sosiaalisesti.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kelpaa kiltti nainen. Kyllä se vika on nyt jossain muussa ominaisuudessa.

Vierailija
4/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Oon justiina, aina on miehiä riittänyt. En koskaan hyppis miehen pillin mukaan, vaihtoon semmonen joka semmosta yrittää. 

Mutta onhan noita maailmalla maailman sivu. Hissukoita naisia, jotka hakee kaljan jääkaapista kun mies pierasee tietyllä taajuudella. 

Vierailija
5/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla miehistä ei ole varaa valita, vaan on otettava se jonka saa. Joillakin on sitten toisin, heillä saattaa olla useita naisia samaankin aikaan. ;)

Vierailija
6/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiltti nainen sellainen alistuva joka tottelee miestä? 

Itse alistun mielelläni sängyssä, mutta muuten päätän ihan itse omasta elämästäni, enkä ripustaudu mieheen tai anna miehen sanojen määrittää minua. Aina on miehiä riittänyt, osa on yrittänyt vähän hallitakin. Nyt on mies joka antaa minulle tilaa ja minä hänelle. 

Vierailija
7/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti nainen antaa aina sellaisen vaikutelman, että häneltä ei saa hyvää seksiä. Sellainen peiton alla hiljaa uikuttava lahna. Justiinan kanssa on kunnon räkärodeo.

Vierailija
8/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te kilttinaiset olette oikeasti ilkeitä misandristeja!

Vierailija
9/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet salaa haluavat alistua voimakastahtoisen justiinan alaiseksi, hakevat naisessa voimakasta äitihahmoa, näinkö se on?

Meikäläinen tarvitsisi varmaan jonkun, joka vaatisi vähän enemmän kuin vaadin itseltäni.

Toisaalta suhteessa löydän muutenkin motivaatiota aivan eri tavalla kuin yksin ollessani, että asia on ennenkin hoitunut ikään kuin itsestään. Eikä hänen nyt tarvitse Justiina olla, nämä asiat voi hoitaa nätisti, kiltisti, rakkaudellakin.

Vierailija
10/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päätelmä tähän on se, että ne justiinat valitsevat miehen. :D Sitten mies siinä huumassa että hänen  a) ei tarvinnut tehdä mitään suhteen alkamisen eteen ja b) helpon seksin vuoksi alistuu kohtaloonsa ja justiinan oikkuiluun.

Ellei löydä uutta, jolloin justiina jää.

Kiltit tytöt odottavat että heidät "löydetään", eivätkä tee aloitteita kuten justiinat.

Vierailija
11/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuittupäät lentää pihalle hyvin nopeasti!

Vierailija
12/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti nainen antaa aina sellaisen vaikutelman, että häneltä ei saa hyvää seksiä. Sellainen peiton alla hiljaa uikuttava lahna. Justiinan kanssa on kunnon räkärodeo.

Taitaa mennä juuri toisinpäin. Kokemusta löytyy

Vierailija
13/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet ottavat tuittupää naisen, koska pitävät haasteista. Perus kilttinaisessa ei ole haastetta eikä mielenkiintoa, ehkä miehet kyllästyvät heihin nopeammin.

Vierailija
14/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Taidan olla Justiina, mutta mies ei ole Puupää. Ollaan molemmat oman elämämme herroja. Yritetään tehdä kompromisseja, mutta helppoa se ei ole. Yllättäen meillä on temperamenttiset lapset, joiden hoitaminen on ajoittain piinaa. Ehkä kiltin naisen geenit olisivat tuoneet lapsille paremman balanssin.  Noh, ainakin pärjäävät sosiaalisesti.  

Onhan se näkemys tuokin. Tuittupäät, jotka ei kykene kompromisseihin >> sosiaalisesti taitava lapsi.

Vierailija
15/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministit ovat aina sängyssä alistuvia, tahtovat että mies hoitaa kaiken.

Vierailija
16/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin löytyy minultakin.. Kilttinaisen kanssa homma hoitui paituli päällä pimeässä, Justiina halusi kokeilla kaikkea. En lähtisi yleistämään suuntaan tai toiseen.

Vierailija
17/39 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy myöntää, että hyvä kysymys. Itse olen paljon kritisoinut naisten miesvalintoja, mutta täytyy myöntää että olen aina jostain syystä päätynyt yhteen tuittupäisten naisten kanssa ja suhteet ovat lopulta kaatuneet siihen, että kaksi kovapäistä hakkaa päitä yhteen ja väsyy siihen.

Mikä siinä voimaksluonteisessa naisessa sitten kiehtoo, en tiedä. Mutta eikö nainenkin yleensä hae vahvaluonteista miestä, harva haluaa kynnysmaton jos nyt mennään toiseen ääripäähän?

Tätä täytyy oikein pohtia. Olen kyllä viimeisimmän suhteen päätyttyä ajatellut etsiä seuraavaksi itselleni kiltin naisen, ehkä se toimisi paremmin. Ehkä on vähän sellainen olo, että ne kiltit naiset taas eivät jotenkin koe minua vetäväksi, vaikka en mikään jännämies olekaan, itsepäinen vain. Haluavatko kiltit naisetkin pahansisuisia miehiä?

Vierailija
18/39 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttäytymään kuin -50 luvun naiset, 2010 luvun normeilla. Siinä ne miehetkin jalostuu huomaavaisiksi ritareiksi ellei nyt ihan törppöjä ole. :)

Vierailija
19/39 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun miehet haluaa sen estrogeeniä uhkuvan jännänaisen - miten meidän kilttinaisten nyt käy? uliuli. :D

Vierailija
20/39 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti nainen on paras. Lempeä, mukava, kaikkien kaveri. Tämmöiseen voi luottaa.