Ärsyttää nainen
Nainen alkoi tehdä töitä kotona. On niin ärsyttävää tulla kotiin kun mozart pauhaa ja kahvikuppeja on joka paikassa, kylppärin lattia märkä kun on käynyt suihkussa vasta iltapäivällä, salaattirasia tyhjänä pöydällä, ei tietoakaan siivoamisesta tai että olisi tehnyt mulle ruokaa. Näpyttää koneella eikä sano edes moi. Saattaa puhua työpuheluita ja tulla hiljentämään telkkarin jota katson! Oma koneensa on ihan tukossa niin käyttää luvatta mun konetta, välillä meillä on kotona asiakkaita ja sillon on kyllä laittautunut. Muuten istuu tukka sotkussa mun huppari päällä. Joskus jos käyn lounaalla kotona niin saattaa nukkua, välillä lähettelee töihin viestejä voinko tuoda kaupasta x ja y vaikka kauppaan on alle kilsa.
Miten saan sen takasin toimistolle????
Kommentit (8)
Niin ja haluaisi vielä lapsen!! Kun sanon miten hän hoitaisi lasta kun asuntokin näyttää kaatopaikalta niin tuo on kuulemma vain ohimenevä vaihe. Stressaan turhasta ja voin laittaa kupit koneeseen jos ne noin ahdistaa.. Ooookoo.
Kuulostaa multa! Ja meillä on vielä lapsiakin. Kuulostat myös mieheltäni, koska hän valittaa samoista asioista. Toimisto on aika kallis menoerä kun voi tehdä kotonakin. Me hankittiin isompi asunto ja nyt on työhuone jota saan sotkea. En tosiaan päivällä siivoa, kun on ne toimistoajat kotonakin... Mikset itse lounastauolla tiskaa ja imuroi ja vie lähtiessäsi roskia?
Ap taitaa itse olla se nainen. Ihan sympaattisen kuvan tuosta naisesta saa.
Ap, mikset itse siivoa töistä tullessasi? Miksi oletat, että kumppanisi pitäisi käyttää työaikaansa siivoamiseen?
Btw, minä teen tuota samaa miehen käydessä töissä, enkä edes tee töitä, vaan minulla sattuu olemaan pitkä joululoma koulusta. Silloin on minusta ihan aiheellista olettaa, että vähän jotain kotitöitäkin teen siinä, kun minulla ei mitään töitä ole.
Naisesi kuitenkin tienaa oman puoliskonsa elantoanne, joten sinä joudat ihan hyvin tekemään oman puoliskosi kotitöistäkin.
Teen fyysistä työtä koko päivän. Ja usein joudunkin ne roskat viedä. Nainen ei vie niitä ikinä kun ei muka ehdi. Oli ihan erilainen kun tavattiin. Huoliteltu ja kämppä siisti. Mitä tää on 4 vuoden päästä?
Ap
Ystävä A. Sun ei tarvitse liioitella tai keksiä juttuja. Me kyllä tiedetään, miten asiat on. Esim. Et sä ollut sillon bilettämässä sen suositun bändin kanssa ja ei, ne ei oo sun kavereita. Ja lopeta rahan vähyydestä nariseminen. Jos sulla on varaa käydä ulkomailla kolmesti vuodessa, niin et sä mikään köyhä ole.
Ystävä B. Miehet. Aina kun tulee uusi mies kuvioihin, yhteydenpito vähenee. Kerran olit jo perumassa ulkomaanreissua, kun olit niiin rakastunut. No, se rakkaus tais kestää pari viikkoa. Tään uusimman kanssa ilmeisesti sit katkaisit välit muhun kokonaan. Tekis mieli ottaa yhteyttä ja sanoa, miten pelottavan omituinen se mies on. Mut annanpa olla. Älä ota yhteyttä sit, kun rakkaus katoaa. Ja ne jatkuvat facessa hanittelut ja muruttelut. Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkoi tehdä töitä kotona. On niin ärsyttävää tulla kotiin kun mozart pauhaa ja kahvikuppeja on joka paikassa, kylppärin lattia märkä kun on käynyt suihkussa vasta iltapäivällä, salaattirasia tyhjänä pöydällä, ei tietoakaan siivoamisesta tai että olisi tehnyt mulle ruokaa. Näpyttää koneella eikä sano edes moi. Saattaa puhua työpuheluita ja tulla hiljentämään telkkarin jota katson! Oma koneensa on ihan tukossa niin käyttää luvatta mun konetta, välillä meillä on kotona asiakkaita ja sillon on kyllä laittautunut. Muuten istuu tukka sotkussa mun huppari päällä. Joskus jos käyn lounaalla kotona niin saattaa nukkua, välillä lähettelee töihin viestejä voinko tuoda kaupasta x ja y vaikka kauppaan on alle kilsa.
Miten saan sen takasin toimistolle????
:DDDD 5/5
Niin mahtava satiirinen kuvaus näistä nykyajan naisista, jotka tekevät "asiantuntijatyötä", eivät osaa laittaa ruokaa tai siivota ja joille tulee lapsiperhearjen rankkuus yllätyksenä.
Ap:lle neuvoksi, että irtisano netti ja ota oma kone mukaan töihin tai laita lukkojen taakse. Eiköhän naisesi vähitellen kyllästy tökkivään koneeseen ja kunnon nettiyhteyden puutteesen.
Myös makkarin ikkunalaudalla on tölkkejä ja kuppeja ja roskat viemättä, sänkyä ei ole pedattu ja laskupino makaa eteisessä, tilaa lehtiä joita ei lue ja niitä hirveä pino kun ei saa heittää roskiin, kirjoja on pitkin kämppää ja kissa ruokkimatta. Huoh!
Ennen kävi töissä toimistolla, laittautui nätiksi ja koti pysyi siistinä kun siellä ei ryystetty kahvia ja roskattu. Nainen tuli nättinä ja puheliaana kotiin.
Ap