Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väite: Jeesus on ihanin mies, joka on koskaan kävellyt maan kamaralla.

Vierailija
04.01.2017 |

Miten suhtaudut väitteeseen?

Väite: Jeesus on ihanin mies, joka on koskaan kävellyt maan kamaralla.

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, lue se raamattu loogisesti, niin ymmärrät miksi minä olen jättänyt uskon. Olen h*orannut, tehnyt rikoksia, käyttänyt huumeita ja alkoholia, satuttanut lähimmäisiäni ja monta muuta asiaa päälle. Minä olen vain tälläinen, en häpeä enkä pyydä anteeksi sitä, minkälaiseksi "sinun herrasi" on minut luonut. Hurskaus on itsekästä ja jos joku heittää minua kivellä, niin antaa tulla. Jesse halusi omia kaikki kivet, onhan hän synnitön.

Ei Jeesus kivittänyt avionrikkojaa eikä kivitä sinuakaan. Katuva saa synnit anteeksi.

Jumala ei sinua huoraksi ja rikolliseksi luonut. Kaikki mainitsemasi ikävät teot ovat omia valintojasi.

Mennään hetki sun logiikalla.. Eli Jumala loi minusta oman kuvansa ja hyvän ihmisen, mutta silti olen jotenkin onnistunut tekemään vaikka mitä pahaa, joka tuntuu hienolle ja vapauttavalle. Miksi Hän ei antanut minulle moraalia? Miksi Hän haluaa minun ajattelevan, että tämä valitsemani polku on minun tieni? Haluaako Hän minut helvettiin? Sellainen ei ole minun Jumalani, joka tekee näin paskasti minulle ja monille muillekkin. Kun olin uskossa, niin koskaan ei rukouksiini ole vastattu, ei armoa annettu. Minkälainen Jumala luo tälläisen kansan, joka tahtoo maistaa kiellettyä hedelmää vaikka niin ei saa tehdä? Mitään Jumalaa ei ole.

Et nyt oikein ymmärrä vapaan tahdon käsitettä. Itse sinä olet päättänyt että porton ja rikollisen tie on sinun tiesi. Itse olet päättänyt että jopa pidät siitä.

Eli Hän teki minusta ihmisen, joka on päättänyt valita syntisen polun, kuten suurin osa ihmisistä tekee syntiä? Mikä oikeudenmukainen Jumala tekee kansastaan itsekkään ja lähettää pelastajan luoksemme jos kädet hiessä vaikeuksiemme keskellä vain jaksamme rukoilla ja uskoa pelastukseen? Hän on sadisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla