Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väite: Jeesus on ihanin mies, joka on koskaan kävellyt maan kamaralla.

Vierailija
04.01.2017 |

Miten suhtaudut väitteeseen?

Väite: Jeesus on ihanin mies, joka on koskaan kävellyt maan kamaralla.

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Jeesus on kuninkaiden kuningas ja herrojen herra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks. Lakana-asuinen pitkätukkainen partaheppu, joka kännää kavereitten kanssa ympäri pitäjää, ei kiinnosta yhtään. Leikkii jotain sankaria kertoessaa muka ruokkineensa satoja parilla fisulla ja toinen jakaneensa meren. Täysin pilvessä/päissään ovat olleet noita tarinoita keksiessään. Tainut saada rukkaset naiselta kun on pitänyt naisia keksiä kyykyttää.

Vierailija
4/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse on känniääliöiden kuningas ja valetarinoiden herra.[/quote]

Vierailija
5/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulien sekoiluja taas. Ihanaa.

Vierailija
6/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus oli kuuma 😍

Vierailija
7/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pelkää kuolemaa tai helvettiä?

Vierailija
8/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen moraali ja lempeys on miehisintä mitä kuvitella saattaa. Daniel prinssikin yltää aika lähelle. Ihania molemmat. Unelmamiehiä.

Vierailija
9/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan profeetta Muhammad! (Rauha hänelle)

Vierailija
10/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöks. Lakana-asuinen pitkätukkainen partaheppu, joka kännää kavereitten kanssa ympäri pitäjää, ei kiinnosta yhtään. Leikkii jotain sankaria kertoessaa muka ruokkineensa satoja parilla fisulla ja toinen jakaneensa meren. Täysin pilvessä/päissään ovat olleet noita tarinoita keksiessään. Tainut saada rukkaset naiselta kun on pitänyt naisia keksiä kyykyttää.

Taisi haistakin pahalle ja kantaa kaikia ötököitä tukassaan ja parrassaan.

Vierailija
11/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lue se raamattu loogisesti, niin ymmärrät miksi minä olen jättänyt uskon. Olen h*orannut, tehnyt rikoksia, käyttänyt huumeita ja alkoholia, satuttanut lähimmäisiäni ja monta muuta asiaa päälle. Minä olen vain tälläinen, en häpeä enkä pyydä anteeksi sitä, minkälaiseksi "sinun herrasi" on minut luonut. Hurskaus on itsekästä ja jos joku heittää minua kivellä, niin antaa tulla. Jesse halusi omia kaikki kivet, onhan hän synnitön.

Vierailija
12/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan profeetta Muhammad! (Rauha hänelle)

Yhdeksänvuotiasta nussinut, arvostelijoitaan salamurhauttanut erämaarosvo on ihanin mies ikinä?

Kukahan on mielestäsi kamalin mies???

Vierailija
13/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielipidettä, mutta tota väitettä on kyllä vaikea kumota.

Vierailija
14/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen ruma äijänkäppänä. Luonteeltaan liian täydellinen.

Vierailija
15/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, lue se raamattu loogisesti, niin ymmärrät miksi minä olen jättänyt uskon. Olen h*orannut, tehnyt rikoksia, käyttänyt huumeita ja alkoholia, satuttanut lähimmäisiäni ja monta muuta asiaa päälle. Minä olen vain tälläinen, en häpeä enkä pyydä anteeksi sitä, minkälaiseksi "sinun herrasi" on minut luonut. Hurskaus on itsekästä ja jos joku heittää minua kivellä, niin antaa tulla. Jesse halusi omia kaikki kivet, onhan hän synnitön.

Ei Jeesus kivittänyt avionrikkojaa eikä kivitä sinuakaan. Katuva saa synnit anteeksi.

Jumala ei sinua huoraksi ja rikolliseksi luonut. Kaikki mainitsemasi ikävät teot ovat omia valintojasi.

Vierailija
16/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ehkä hieman erikoista sanoa Jeesusta "ihanimmaksi mieheksi", että tuossa verrataan Jeesusta tavallisiin ihmisiin, kun kyseessä on yksi Pyhän Kolminaisuuden osista, ihmiseksi tullut Jumala. Kolminaisuusopin mukaan Jumala on Isä, Poika ja Pyhä henki, Poika on yksi Jumalan kolmesta persoonasta. Jeesuksen sovitustyön kautta kaikki jotka häneen uskovat ovat pelastetut eikä yksikään joka häneen uskoo joudu kadotukseen. Synnittömänä eläminen on mahdotonta ihmiselle, mutta kaikki synnit on sovitettu ja anteeksi annettu. Sola fide, sola gratia. Yksin uskosta, yksin armosta. Omilla teoilla, omien tekojen tähden ei kukaan voi pelastua. Hyvät teot ovat lähimmäisiä, ei pelastusta varten.

Vierailija
17/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme parannetut.

Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.

(Jesajan kirja 53: 3- 6)

Vierailija
18/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Jeesus kivittänyt avionrikkojaa eikä kivitä sinuakaan. Katuva saa synnit anteeksi.

Jumala ei sinua huoraksi ja rikolliseksi luonut. Kaikki mainitsemasi ikävät teot ovat omia valintojasi.

Mennään hetki sun logiikalla.. Eli Jumala loi minusta oman kuvansa ja hyvän ihmisen, mutta silti olen jotenkin onnistunut tekemään vaikka mitä pahaa, joka tuntuu hienolle ja vapauttavalle. Miksi Hän ei antanut minulle moraalia? Miksi Hän haluaa minun ajattelevan, että tämä valitsemani polku on minun tieni? Haluaako Hän minut helvettiin? Sellainen ei ole minun Jumalani, joka tekee näin paskasti minulle ja monille muillekkin. Kun olin uskossa, niin koskaan ei rukouksiini ole vastattu, ei armoa annettu. Minkälainen Jumala luo tälläisen kansan, joka tahtoo maistaa kiellettyä hedelmää vaikka niin ei saa tehdä? Mitään Jumalaa ei ole.

Vierailija
19/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sola fide kirjoitti:

Hyvät teot ovat lähimmäisiä, ei pelastusta varten.

Jaak 2:26

Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

Vierailija
20/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään hetki sun logiikalla.. Eli Jumala loi minusta oman kuvansa ja hyvän ihmisen, mutta silti olen jotenkin onnistunut tekemään vaikka mitä pahaa, joka tuntuu hienolle ja vapauttavalle. Miksi Hän ei antanut minulle moraalia? Miksi Hän haluaa minun ajattelevan, että tämä valitsemani polku on minun tieni? Haluaako Hän minut helvettiin? Sellainen ei ole minun Jumalani, joka tekee näin paskasti minulle ja monille muillekkin. Kun olin uskossa, niin koskaan ei rukouksiini ole vastattu, ei armoa annettu. Minkälainen Jumala luo tälläisen kansan, joka tahtoo maistaa kiellettyä hedelmää vaikka niin ei saa tehdä? Mitään Jumalaa ei ole.

Et nyt oikein ymmärrä vapaan tahdon käsitettä. Itse sinä olet päättänyt että porton ja rikollisen tie on sinun tiesi. Itse olet päättänyt että jopa pidät siitä.