Miksi on niin uskomattoman vaikeaa varata aika kampaajalle?
Kun olisi edes nettivarausmahdollisuus, mutta tämän pitäjän kampaajille pitää soittaa. Olen yrittänyt päiväkausia, mutta ei vain onnistu. Soittaminen kauhistuttaa, mutta niin kauhistuttaa se kampaajalle meneminenkin, vaikka kyse on vain latvojen tasaamisesta!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulle helpompaa piipahtaa kampaamossa paikan päällä aikaa varaamassa?
Ei oikeastaan. Kampaamoissa on jotain perusahdistavaa. Täältä on vielä niin pitkä matkakin kirkolle, että piipahtaminen ei ole luontevaa. -ap
Laita joku kaveri varaamaan aika puolestasi tai mene johonkin paikkaan missä nettiajanvaraus. Missä päin asut?
Onpa ikävää ettei ole nettiajanvarauksellisia paikkoja! Itse olen sosiaalisten tilanteiden foobikko, paniikkihäiriöinen ja puhelinkammoinen, ja elämää on helpottanut tosi paljon että nykyisin joka paikkaan voi varata ajan netistä, olipa kyse kampaamosta, lääkäristä, hammaslääkäristä, mistä vaan.
Ei tosiaan ole nettiajanvarausta. Tietysti voisi pyytää kaveria varaamaan ajan, mutta nolottaisi sanoa, etten pysty itse varaamaan. Täällä on kaksi kampaamoa (pienehkö paikkakunta siis) ja niissä on yllättävän ruuhkaista. Joskus ei ole viikkoon yhtään aikaa! -ap
Muakin tuo ahdistaa! :D mulle on helpompaa mennä semmoseen parturiin, jossa ei tarvitse ajanvarausta. Voi mennä sillon kun on aikaa ja fiilistä, eikä tarvi jännittää sitä varattua aikaa päivätolkulla.
Lapsuudesta muistan mukavan kampaajan jolla oli maalla omakotitalossa kotivastaanotto. Ei tarvinnut jännittää yhtään ja siellä oli rento tunnelma. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan ole nettiajanvarausta. Tietysti voisi pyytää kaveria varaamaan ajan, mutta nolottaisi sanoa, etten pysty itse varaamaan. Täällä on kaksi kampaamoa (pienehkö paikkakunta siis) ja niissä on yllättävän ruuhkaista. Joskus ei ole viikkoon yhtään aikaa! -ap
Haistele vähän kuka olisi sellainen ihminen, joka ei pitäisi tuota nolona. Minä pystyn soittamaan, mutta kyllä minäkin suunnittelen sitä soittamista pari päivää, jos asialla ei ole tulenpalava kiire. Eli ymmärrän hyvin tuota fobiaa eikä minulla ole varaa nauraa toiselle tuossa asiassa. Yhdelle ystävälleni olen tarjonnut apua ajanvarauksen hoitamisessa, mutta hän ei vielä ainakaan ole sitä apua ottanut vastaan.
Ainiin, ja joskus houkuttelen itseni soittamiseen sillä, että en saa ottaa jotain herkkua, ennen kuin se puhelu on hoidettu. Sitä vartenhan voi ihan tarkoituksella tuoda kaupasta jotain motivoivaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudesta muistan mukavan kampaajan jolla oli maalla omakotitalossa kotivastaanotto. Ei tarvinnut jännittää yhtään ja siellä oli rento tunnelma. :)
Kävin kerran sellaisella. Oli halpaa (10 euroa), ei kuittia, kampaaja leikkasi alle vartissa ja kaksi kertaa enemmän kuin olisin halunnut, joten sain extraakin. Nyt voin jo nauraa tapaukselle, mutta silloin päätin, että sinne en enää mene.
Laita tekstari, näin mä varaan omani. Harvoin ehtii kampaaja vastaamaan kun aina asiakas tai muutoin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Laita tekstari, näin mä varaan omani. Harvoin ehtii kampaaja vastaamaan kun aina asiakas tai muutoin varattu.
Muistin juuri, että yritin tuota kerran. Ei tullut mitään vastausta. Ehkä en vain enää leikkauta hiuksiani. -ap
voisko joku kaverisi kuskata sua johonkin lähikaupunkiin missä olisi nettiajanvaraus?
Vierailija kirjoitti:
voisko joku kaverisi kuskata sua johonkin lähikaupunkiin missä olisi nettiajanvaraus?
Voihan olla, että teen ihan omin päin reissun kaupunkiin, jos sopiva päivä järjestyy. Mutta silti jää se kampaajalle menemisen piina. -ap
Olisiko sinulle helpompaa piipahtaa kampaamossa paikan päällä aikaa varaamassa?