Onko normaalia, että ei pysty lopettaa masturboimista? Oon pisimillään ollut ilman 2 päivää. Ja teki tuskaa.
Masturboin yleensä 1-5 kertaa / päivässä.
Epänormaaliako?
En saa seksiä.
(Ei ole puolisoa)
Kommentit (10)
Ei ole normaalia. Masturboida noin paljon eikä etenkään se, että et pysty lopettamaan.
1 vastaaja on varmaan itse masturbointiriippuvainen ja sanoo tuota normaaliksi :D
Addictiohan tuo on.
Ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Masturboin yleensä 1-5 kertaa / päivässä.
Epänormaaliako?
En saa seksiä.
(Ei ole puolisoa)
Täysin normaalia. Ainakin jos olet alle viisikymppinen.
Mutta miksi aina jossain kohtaa tuo masturbointi ajatus tuntuu niin hyvältä, että ajattelen et olkoot ja sitte sen mielihyvän jälkeen oon sillee, et ei taas epäonnistuin.
Eikö mulla ole tuon vertaa itsehillintää?
Omalla kohdallani keskimäärin kaksi kertaa päivässä viimeisen 35 vuoden ajan. Joskus teininä yritin pitää taukoa, mutta ei se siinä iässä onnistunut. Nykyään varmaan onnistuisi, mutta eipä kiinnosta kokeilla.
Ihmisen seksuaalisuus on voima jota on vaikea hallita.
Tuskimpa nekään ovat kovin pitkälle harkkittuja siis . Kaikki tapaukset mitä ihmiset ovat harrastaneet seksiä kummallisissa/ epäsallituissa paikoissa.
Enemmän olisin siitä huolissani, että sulla on joku lapsuuden trauma jos saat tuosta jonkun morkkiksen.
Itse jos olen vaikka viikon saamatta, niin saan väkisinkin unissani. Ja olen 42v nainen.
Tuo on ihan normaalia! Miksi pitäisi lopettaa?
Masturbointi on ihan samanlainen ihmisen tarve; kuin vessassa käynti, sama kuin yrittäisit sitä lopettaa tai pitää taukoa.
Tuon ihan normaalia ap!