Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysykää mitä vaan todella kauniilta naiselta!

04.01.2017 |

Annan luvan kysyy mitä vaan. Muutki upeet naiset saa vastailla täällä esitettyihin kysymyksiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa, mitä kiksejä sä saat ilman nimeä ja naamaa esiintymisestä jossain av-palstalla?

Siellä nimimerkin takana voi olla yhtä hyvin kaljamahainen työtön keski-ikäinen ukkeli, ketä kiinnostaa? Ehkä jotain universumin epätoivoisinta runkkaria joka fantasioi keskustelevansa oikeasti kauniin naisen kanssa...

Laitoit kuitenki nuin pitkän kommentin;) Ja kaks kysymystä! Mulla on tylsä päivä niin jutustelen sit täällä ku näköjään juttelijoita riittää, semmosii kiksejä.

Vierailija
22/26 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lanalive kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät olevasi superkaunis? Vai oletko vain nätti? Millä tavalla miehet kohtelevat sinua, entä naiset?

No kyllä ihminen tietää jos on superkaunis. Mä saan tosi paljon huomiota ja mulla on älyttömän hyvä itsetunto. Totta kai mä oon joillekkin ihmisille "vaan" nätti, en mä usko et kukaan voi olla kaikkien ihmisten mielestä kaunis.

Miehet on tosi ystävällisiä ja avuliaita, juttelevat mulle tosi paljon ja pyytää treffeille. Osa naisista tuntuu vihaavan mua vaikken oo niille koskaan edes jutellu, mutta myöhemmin kun juttelen heille niin heistä tulee kuin aivan eri ihmisiä. Jotku naiset tulee kehumaan (tuntemattomat) että oon heidän mielestä tosi kaunis.

Sorry mutta tuo ei riitä perusteeksi sille että olisi superkaunis, siis oikeasti sellainen jäätävän kaunis klassinen -ja ajaton, suurimman osan ihmisten mielestä kaunis nainen. Monet ihan tavalliset tai tavisnätitkin saavat miehiltä yllin kyllin huomiota, tähän ilmiöön törmää esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ihan koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä julkisuuden henkilöä muistutat?

Vierailija
24/26 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella kauniiden naisten elämä yhtä vaikeaa kuin todella rikkaiden, komeiden ja isoaseisten miestenkin?

Vierailija
25/26 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksien kanssa painiva kirjoitti:

Onko todella kauniiden naisten elämä yhtä vaikeaa kuin todella rikkaiden, komeiden ja isoaseisten miestenkin?

Kaikilla varmaan omat vaikeutensa, niin kuin "rumilla" ja köyhilläki

Vierailija
26/26 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä julkisuuden henkilöä muistutat?

Ää! En kyl keksi ketään, eikä ny tuu mieleen et kukaan ois keneenkää julkkikseen mua verrannut lähiaikoina...