Kysykää mitä vaan todella kauniilta naiselta!
Annan luvan kysyy mitä vaan. Muutki upeet naiset saa vastailla täällä esitettyihin kysymyksiin.
Kommentit (26)
lanalive kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät olevasi superkaunis? Vai oletko vain nätti? Millä tavalla miehet kohtelevat sinua, entä naiset?
No kyllä ihminen tietää jos on superkaunis. Mä saan tosi paljon huomiota ja mulla on älyttömän hyvä itsetunto. Totta kai mä oon joillekkin ihmisille "vaan" nätti, en mä usko et kukaan voi olla kaikkien ihmisten mielestä kaunis.
Miehet on tosi ystävällisiä ja avuliaita, juttelevat mulle tosi paljon ja pyytää treffeille. Osa naisista tuntuu vihaavan mua vaikken oo niille koskaan edes jutellu, mutta myöhemmin kun juttelen heille niin heistä tulee kuin aivan eri ihmisiä. Jotku naiset tulee kehumaan (tuntemattomat) että oon heidän mielestä tosi kaunis.
Sorry mutta tuo ei riitä perusteeksi sille että olisi superkaunis, siis oikeasti sellainen jäätävän kaunis klassinen -ja ajaton, suurimman osan ihmisten mielestä kaunis nainen. Monet ihan tavalliset tai tavisnätitkin saavat miehiltä yllin kyllin huomiota, tähän ilmiöön törmää esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ihan koko ajan.
Ketä julkisuuden henkilöä muistutat?
Onko todella kauniiden naisten elämä yhtä vaikeaa kuin todella rikkaiden, komeiden ja isoaseisten miestenkin?
Vaikeuksien kanssa painiva kirjoitti:
Onko todella kauniiden naisten elämä yhtä vaikeaa kuin todella rikkaiden, komeiden ja isoaseisten miestenkin?
Kaikilla varmaan omat vaikeutensa, niin kuin "rumilla" ja köyhilläki
Vierailija kirjoitti:
Ketä julkisuuden henkilöä muistutat?
Ää! En kyl keksi ketään, eikä ny tuu mieleen et kukaan ois keneenkää julkkikseen mua verrannut lähiaikoina...
Laitoit kuitenki nuin pitkän kommentin;) Ja kaks kysymystä! Mulla on tylsä päivä niin jutustelen sit täällä ku näköjään juttelijoita riittää, semmosii kiksejä.