Kysykää mitä vaan todella kauniilta naiselta!
Annan luvan kysyy mitä vaan. Muutki upeet naiset saa vastailla täällä esitettyihin kysymyksiin.
Kommentit (26)
Kenen kriteereillä mitattuna olet todella kaunis? Oletko myös hyvä ja mukava ihminen upean ulkomuotosi lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Suurin ulkonäölläsi ansaittu saavutus?
Varmaan nykyinen työpaikka. No kerran voitin jenkeissä kauppakeskuksessa jonku 1000dollarin lahjakortin ku osallistuin johonki hölynpölyn missikisaan 18vuotiaana.
lanalive kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nykyinen työpaikka. No kerran voitin jenkeissä kauppakeskuksessa jonku 1000dollarin lahjakortin ku osallistuin johonki hölynpölyn missikisaan 18vuotiaana.
Onko siitä jo niin kauan ettet enää edes muista koko tuon missikisan nimeä,vai onko sinulla jo alkavan dementian oireita ?
Rehellisesti, kuinka paljon ärsyttää kateelliset ihmiset. Kateelliset pahansuovat ihmiset,jotka välittömästi tuovat esille "no ei taida olla kovin kaunis sisus" . Millä perusteella? Se,että itse on kateellinen ja ns."myrkyllinen" ei tarkoita että kaikki on,olkoon ulkokuori mitä vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet 'todella rumista' naisista ?
En mä oo nähny oikeesti tosi rumia naisia. Semmosia vaan ketkä on rumia huonon hygienian tms. asian takia johon voi itse vaikuttaa. Kyl jokainen on jollain tapaa edes vähän sievä.
Mistä tiedät olevasi superkaunis? Vai oletko vain nätti? Millä tavalla miehet kohtelevat sinua, entä naiset?
Arvelisin sinun olevan mies jolla pömpöttää vatsa ja sisäkumi näkyy päälaella
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, kuinka paljon ärsyttää kateelliset ihmiset. Kateelliset pahansuovat ihmiset,jotka välittömästi tuovat esille "no ei taida olla kovin kaunis sisus" . Millä perusteella? Se,että itse on kateellinen ja ns."myrkyllinen" ei tarkoita että kaikki on,olkoon ulkokuori mitä vaan :D
No mua kyl ärsyttää tosi paljon et monet antaa ymmärtää et kauneus on joku rikos:D Et itseään ei saa sanoa ees kauniiksi tai heti tulee nuita "itserakas lehmä" kommetteja. Mut jokaisella omat ongelmansa jotka vaan purkautuu vääriin kohteisiin ja kateutena.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät olevasi superkaunis? Vai oletko vain nätti? Millä tavalla miehet kohtelevat sinua, entä naiset?
No kyllä ihminen tietää jos on superkaunis. Mä saan tosi paljon huomiota ja mulla on älyttömän hyvä itsetunto. Totta kai mä oon joillekkin ihmisille "vaan" nätti, en mä usko et kukaan voi olla kaikkien ihmisten mielestä kaunis.
Miehet on tosi ystävällisiä ja avuliaita, juttelevat mulle tosi paljon ja pyytää treffeille. Osa naisista tuntuu vihaavan mua vaikken oo niille koskaan edes jutellu, mutta myöhemmin kun juttelen heille niin heistä tulee kuin aivan eri ihmisiä. Jotku naiset tulee kehumaan (tuntemattomat) että oon heidän mielestä tosi kaunis.
Ja otan tissien väliin ja on laitettu kakkoseen ku näitäki kyseltiin.
lanalive kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ihminen tietää jos on superkaunis. Mä saan tosi paljon huomiota ja mulla on älyttömän hyvä itsetunto. Totta kai mä oon joillekkin ihmisille "vaan" nätti, en mä usko et kukaan voi olla kaikkien ihmisten mielestä kaunis.
Miehet on tosi ystävällisiä ja avuliaita, juttelevat mulle tosi paljon ja pyytää treffeille. Osa naisista tuntuu vihaavan mua vaikken oo niille koskaan edes jutellu, mutta myöhemmin kun juttelen heille niin heistä tulee kuin aivan eri ihmisiä. Jotku naiset tulee kehumaan (tuntemattomat) että oon heidän mielestä tosi kaunis.
"mulla on älyttömän hyvä itsetunto"
Mutta ei kuitenkaan niin hyvä, etteikö sitä kannattaisi näin anonyymisti yrittää pönkitellä kerjäten täällä av:lla huomiota..?
Hoh hoijaa, mitä kiksejä sä saat ilman nimeä ja naamaa esiintymisestä jossain av-palstalla?
Siellä nimimerkin takana voi olla yhtä hyvin kaljamahainen työtön keski-ikäinen ukkeli, ketä kiinnostaa? Ehkä jotain universumin epätoivoisinta runkkaria joka fantasioi keskustelevansa oikeasti kauniin naisen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
lanalive kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tosi ystävällisiä ja avuliaita, juttelevat mulle tosi paljon ja pyytää treffeille. Osa naisista tuntuu vihaavan mua vaikken oo niille koskaan edes jutellu, mutta myöhemmin kun juttelen heille niin heistä tulee kuin aivan eri ihmisiä. Jotku naiset tulee kehumaan (tuntemattomat) että oon heidän mielestä tosi kaunis."mulla on älyttömän hyvä itsetunto"
Mutta ei kuitenkaan niin hyvä, etteikö sitä kannattaisi näin anonyymisti yrittää pönkitellä kerjäten täällä av:lla huomiota..?
No mut eihän anonyyminä voi pönkittää itsetuntoa ku kukaan ei ees tiiä minkä näkönen oon:D Niinku tässäki keskustelussa on tullu ilmi niin joillekki oon kaljamahanen mies täällä!