Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bikini challenge ruokavalio ja liikunta

Vierailija
04.01.2017 |

Olen aikoinaan "käynyt" kyseisen valmennuksen läpi ja olin tosi tyytyväinen tuloksiin. Vuosi sitten olin onnettomuudessa ja sen seurauksena treenaaminen jäi kokonaan ja kiloja on tullut. Mietin nyt uudelleen tuon aloittamista, mutta kävelyä kummempaan liikuntaan en kykene. Onko ruokavaliossa liikaa hiilihydraattia jos ei treenaa salilla?

Ja siis kysymys on niille jotka ovat Bikinin läpikäyneet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi mennä jollekin asiaan vihkiytyneelle sivustolle kyselemään?

Saattaa olla että saa hieman "mukavampia" vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sinne Fitfarmiin sähköpostia ja kysykää samalla miksi he suosittelevat niitä omia lisäravinteita vaikka markkinoilla on paljon parempia tuotteita ja miksi niistä on tullut niin ahneita että vartin puhelusta valmentajalle pyydetään 40e?

Vierailija
4/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ostaa valmennus jos aikoo kysellä tarkemmin. Olen ymmärtänyt että he suosittelevat ennemmin superdieettiä jos ei voi liikkua.

Vierailija
5/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa sinne Fitfarmiin sähköpostia ja kysykää samalla miksi he suosittelevat niitä omia lisäravinteita vaikka markkinoilla on paljon parempia tuotteita ja miksi niistä on tullut niin ahneita että vartin puhelusta valmentajalle pyydetään 40e?

Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Otetaan ylimääräiset rahat pois ihmisiltä.

Vierailija
6/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen oikeastaan, että selvität ihan paikallisten personal trainereitten hinnastot ja kampanjat :) Taitaa noi suosituimmat valmennukset olla aika ruuhkautuneita nykyään.

Vierailija
7/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Otetaan ylimääräiset rahat pois ihmisiltä.

Kyllä pyytäjälläkin silti pitää joku moraali olla. Lihavien rahastaminen melko heppoisilla ohjeilla on minusta väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi