Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku onnistunut korjaamaan seksi-elämänsä saman miehen kanssa?

Vierailija
04.01.2017 |

Olen 30 v , yhdessä yli 10 vuotta. Seksi alusta asti mennyt jotenkin vähän pieleen, joitain ihan hyviäkin kertoja on mukaan mahtunut. Mies siis saa aina, minä en vaikka hän ennen yritti kovasti. Nykyisin ei ole jaksanut enää yrittää. Jos olen koittanut ohjeistaa niin siitä lähinnä seurannut vaan mielipahaa. Nyt ei kovin aktiivista meillä ole. Itse masturboin päivittäin monta kertaa, miehestä en tiedä. Kysymys kuuluu, onko joku saanut homman toimimaan vaikka olisi mennyt pitkään että ei? Mikä auttoi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä ei kiinnosta sinun nautintosi ja sinä et pysty puhumaan niin ei kai tuossa muu auta kuin vaihtaa.

Vierailija
2/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ex:n kans. En saanut orkkua ja mies laukes liian nopeasti. Eka opettelin ite saamaan orkun dildolla. Mies hoiteli sitten mut sillä sen jälkeen kun itse sai. Mies harjoitteli pidättelemään laukeamista. Minä autoin mm. niin että heti kun miehestä tuntui että tulee, minä olin ihan hiljaa myös että tilanne meni ohi. Seksistä tuli lopulta tosi hyvää.

Ero johtui muista syistä. Jälkeenpäin ex kertoi että on saanut kehuja taidoistaan muilta naisilta. Eli jotain hyötyä meidän suhteesta oli. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole etten pystyisi puhumaan. Vaan mies saattaa suuttua jos häntä alkaa ohjeistaa. Tai sitten jos ohjeistat, eikä se mitään auta niin sitten sitä turhautuu. Eikä haluaisi toiselle pahaa mieltä. Joskus kävi niinkin, että mies sanoi, että ei kaikki mitä sinäkään teet ole niin mukavaa jne. Mies ei myöskään halua, että käytetään dildoja, on kieltänyt ne enkä sellaista omistakaan. Nuolla voisi vaikka kuinka kauan, mutta kun tekee sen väärin ja itseä alkaa vaan ahdistaa... Useimmat asennot mitä olen ehdottaneet ei kelpaa, ovat aina jostain syytä hänelle epämukavia.

ap

Vierailija
4/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että noilla lähtökohdilla on mitään mahdollisuutta, että tilanne paranisi. Jos sinä olet omasta puolestasi tehnyt kaiken mahdollisen (kuulostaa että kovin paljoa et voi tehdä, jos esim. dildot eivät miehelle käy) ja mies ei suostu tekemään mitään eri lailla, niin mikäpä ihme sen tilanteen muuttaisi. Asioiden parantaminen vaatii aina sen, että ihmiset ovat valmiita muuttamaan käytöstään. Ilman sitä valmiutta muutos ei ole mahdollinen.

Vierailija
5/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siitä on jo useampi vuosi kun näitä keskusteluja on käyty mutta mietin vaan että ei jaksaisi taas yrittää jos tulos on sama. Voisiko joku muu juttu auttaa kuin yrittää keskustella? tai millon ootte ne keskustelut käyneet? Aktin aikana vai jossain muussa välissä. Tuntuu niin oudolta alkaa asiasta ruokapöydässäkään puhumaan...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän