Antti tuiskun uusi biisi: Mä hiihdän
Mitäs mammat on mieltä? Vähän erilaista Antti Tuiskua... En ole oikein varma tykkäsinkö vai oliko ihan kakka...
Kommentit (31)
Btw mullakin kävi mielessä, että ihan kun tää kertois Kallesta.
Ekalla kuuntelukerralla oli todella hämmentynyt olo mutta kyllä tää on ihan loistava useamman kuuntelun jäljiltä! T:keski-ikäinen mamma
Tosi hyvä biisi. Just tuollaistahan se on: toisilla asiat onnistuu ja etenee, samalla kun itse vain tarpoo jatkuvissa vastoinkäymisissä mäki toisensa jälkeen.
Mut tekispä lisää tanssimusiikkia!!! Olen ruvennut tykkäämään Tuiskusta vasta näiden uusien bilebiisien myötä, se vanha meininki ei ollut mun juttuni ollenkaan. Ihana Antti! <3
Kyyneleet <3Tiedän ton tuskan, mistä Antti kertoo.. :/
Kuultiin tämä radiosta tällä viikolla ja miehen kanssa oltiin ihan että ööö, siis kuka tässä laulaa? Antti Tuisku?? Ihme ulinaa ja sanatkin aika kummalliset. Jaksaa jaksaa... Tuli mieleen Sami Hedbergin hupibiisi
:DAntti on mielestäni ihan symppis tyyppi, olen tykännyt myös hänen äänestään ja jotkut biisitkin ihan ok. Mutta miksi tässä hiihtobiisissä pitää ihme falsettiulinalla laulaa ja huohottaa, en tajua.
Mulle osui ja upposi todella tämä laulu, olin juuri menettänyt elämäni rakkauden ja ajoin kyyneleet poskilla kun kuulin tämän kappaleen ensimmäiatä kertaa. Voin kertoa että sai hanat aukeamaan 😢
VMP.