Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti tuiskun uusi biisi: Mä hiihdän

Vierailija
04.01.2017 |

Mitäs mammat on mieltä? Vähän erilaista Antti Tuiskua... En ole oikein varma tykkäsinkö vai oliko ihan kakka...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh puuh, hyi hitto

Vierailija
2/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun hiihtämisellä täällä päin tarkoitetaan itsetyydytystä... Sä meet naimisiin, mä vaan hiihdän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo

Vierailija
4/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala.

Vierailija
5/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuon biisin on tehnyt?

Huvittava lukea biisin saamia kommentteja Antin fb:ssa, kun fanit kierrellen ja kaarrellen sanovat että biisi vaatii enemmän kuuntelukertoja, mut tosi hyvä silti! :D 

Vierailija
6/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun hiihtämisellä täällä päin tarkoitetaan itsetyydytystä... Sä meet naimisiin, mä vaan hiihdän...

😂😂 Oli loistava kuunnella biisi tämän merkityksen kautta! Muuten ei ollut viihdearvoltaan kummoinenkaan kappale.

Vierailija
7/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, itselläkin oli vähän wtf-olo ekalla kuuntelukerralla, kun jotenkin luulin, että tuossa laulussakin juuri itsetyydytystä tarkoitetaan, kun sopi niin hyvin tohon alkuun:D ja vielä ne aaah, aah- hengittelykohtaukset päälle

Vierailija
8/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskakommentin piti siis lainata edellistä:)

Vierailija
9/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vissiin omituinen, ku mä tykäsin paljonkin. Mä koin sen äärettömän surullisena ja Antille lähes tappavan kipeänä tilanteena, jos hän omia tuntojaan kuvasi. Mulla tuli melkeen kyyneleet silmiin ku kuvittelin toisen hulluna hiihtävän kasvot lähes paleltuneina ripset kuurassa pakoon särkynyttä sydäntä ja kyyneleiden jäätyvän Antin poskille.. Mä voisin hyvin kuvitella että sydän vereslihalla, jätettynä tuntee juuri noin ku Antti tuo tilanteensa laulussa esille. Mut kaikki kokee laulun omalla laillaan, tää ny oli vaan mun fiilis, ehkä johtuen hieman omastaki elämäntilanteesta.

Vierailija
10/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka, kakka se oli. Eikä parane kuuntelukerroilla.

Vierailija
11/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi oikein ottaa kurkkuun toi Antin korkeammalta laulaminen, oli jotenkin niin pinkeän ja väkistetyn kuuloinen ääni.

Vierailija
12/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut sellainen wtf-olo kaikkien antin uusimpien biisien ensikuuntelun jälkeen, enkä ole tiennyt että tykkäänkö vai en. Mutta toisen kuuntelukerran jälkeen se on avautunut ihan eri tavalla ja olenkin lopulta fanittanut täysillä kaikkia biisejä(vaikka tätä ei kehtaa tällainen nelikymppinen perheenäiti tunnustaakaan ääneen), joten uskon että hiihtobiisinkin tahtiin tullaan muiden mammojen kanssa vielä bilettämään. :D

Vierailija
13/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin heti, että kenestä se laulaa tossa biisissä jos se on niin sydänverellä tehty kun mainostetaan?

Vierailija
14/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mä hämmästyin ku Kalle meni naimisiin naisen kanssa ja aattelin että Antti sit onki ollu vaan kaveri sille. No nyt ku mä kuulin biisin sanat, et toinen menee naimisiin ja Antti vaan hiihtää.. Heti päähän ehti livahtaa ajatus, että entä jos niillä kumminkin on ollu suhde aikasemmin! Ja mua harmittaa että aattelen tommosia, tyhmä pää ku ajatukset lähtee jossittelemaan. Oli tai ei ole ollut, se ei kuulu mulle.. Keskityn vaan nauttimaan Antin musasta ja siitä osasta, minkä hän haluaa artistiuudestaan ja itsestään tuoda esiin. Ihana Antti <3

Vierailija
15/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin heti, että kenestä se laulaa tossa biisissä jos se on niin sydänverellä tehty kun mainostetaan?

Eikös Antti Tuisku jossain haastattelussa sanonut tykkäävänsä siitä hiihtäjästä, Iivo Niskasesta? Että käy Iivoa pitkienkin matkojen päässä kannustamassa.

Vierailija
16/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme jätkää nukkui partioleirillä vierekkäin teltassa. Aamulla sitten yksi heistä sanoo, että näin mahtavaa unta Sannista. Seuraava sitten kommentoi, että hänellä oli unessa seurana Vesala ja kuumaa oli! No heidän keskellään nukkunut sitten sanoo, että voi teitä onnenpekkoja. Minä osallistuin unessa hiihtokilpailuun ja sauvat sulivat käteen.

Vierailija
17/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt. Muistuttaa Antin vanhempaa tuotantoa, sellaista melankolista ulinaa, joka ei ikinä napannut. Odotin Antin jatkavan paardi-meininkiä, mutta nyt palattiin taas niihin itkuvirsiin. Sekavaa, kun ei ole yhtenäistä musiikillista linjaa.

Ja joo, outo biisi. Liian korkealta laulettu, ja noi ähkimiset ja puhkimiset ei sytyttäneet.

Vierailija
18/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin sanotaan lapin läänissä ku joku kävelee hirveetä vauhtia, että mitä sä siinä hiihät. Että tuo hiihtäminen voi tarkottaa muutenki semmosta hätäistä liikkumista esim juoksua Antilla. Voi sen aatella niinkin että kiireellä elämässä pitää tehdä ja bilettää ym ku on joutunut jätetyksi. Se vaan ei aina auta. Mäen päälle on joskus vaikea päästä..

Vierailija
19/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin joksikin parodiaksi mutta olikin ihan oikea

Vierailija
20/31 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme jätkää nukkui partioleirillä vierekkäin teltassa. Aamulla sitten yksi heistä sanoo, että näin mahtavaa unta Sannista. Seuraava sitten kommentoi, että hänellä oli unessa seurana Vesala ja kuumaa oli! No heidän keskellään nukkunut sitten sanoo, että voi teitä onnenpekkoja. Minä osallistuin unessa hiihtokilpailuun ja sauvat sulivat käteen.

Eikös se kolmas kaveri sanonutkaan et mä näin unta et oltiin Tuiskun Antin kanssa vaan hiihtämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi