Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntemattomat ihmiset paheksuvat tupakoimista ääneen?

Vierailija
04.01.2017 |

Eikös se ole jokaisen oma asia mitä vetää, en kuitenkaan kenenkään naamaan hönkäile! Alkaa vituttamaan kun tuntuu et tupakoitsijoita on oikeutettu kohdella huonommin kuin savuttomia!!
Viimeksi tänään bussipysäkillä (en siis ollut katoksen alla) mummeli saa slaagin kun huomaa tupakan savun nenässään, ja kokee tarpeelliseksi alkaa mulkkaamaan minua ja yskimään ihanniinkuin mulla olisi ollut jointti kädessä. Siis jeesus, mitä ylireagointia!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä! En tosiaankaan ole syrjätynyt tai sossupummi, vaan nuori, siististi pukeutunut ja laittautunut yrittäjä joka tuon mummelinkin eläkkeen maksuun osallistuu.

Vierailija
2/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka sen haistaa sille myös altistuu ja siten saa kaikki paskat kemikaalit kehoonsa. Eli valittaminen on vain asiallista.

Tähän tietysti tulee seuraavaksi tuhat alapeukkua, koska tupakka-aiheisia keskusteluja ylipäänsä avaavat lähinnä tupakoitsijat itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä tulet toisten viereen. Joo teillä on oikeuksia polttaa kaikkialla kyllä nämä mantrat on kuultu. Muilla ei sitten olekkaan mitään oikeuksia. Pysy pois sieltä pysäkiltä tupakoines.

Vierailija
4/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska savu menee kauas ja ottaa henkeen ja vituttaa saastuttaa omia keuhkojaan jonkun toisen takia.

Vierailija
5/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen ja loukkaantuminen on nyt trendikästä. viiden vuoden päästä tälle touhulle nauretaan niinkuin nyt nauretaan ysärin vaatemuodille.

Vierailija
6/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tupakka haisee kauas ja saatanan pahalle. Sama kuin joku tulis paskapökäleen kanssa lähelle haisemaan.

Vierailija
7/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sä tulet toisten viereen. Joo teillä on oikeuksia polttaa kaikkialla kyllä nämä mantrat on kuultu. Muilla ei sitten olekkaan mitään oikeuksia. Pysy pois sieltä pysäkiltä tupakoines.

Jotkut haisee muuten vaan pahalta tai näyttää rumalta. Pysyisivät pois sieltä pysäkiltä, ajaisivat vaikka taksilla. Minulla on oikeuteni.

Vierailija
8/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä viihdytän itseäni menemällä tahallaan kärttyisimmän näköisen mummelin viereen tupakoimaan, oikeen kädestä pidettiin... ehkä en kuitenkaan. Ymmärrän sen ettei kaikki tykkää tupakan hajusta mutta elämä on täynnä valintoja ja jos on niin herkkä hajuille kannattaisi valita toinen kulkuväline kuin julkiset.

Ap

Vierailija
9/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo minä viihdytän itseäni menemällä tahallaan kärttyisimmän näköisen mummelin viereen tupakoimaan, oikeen kädestä pidettiin... ehkä en kuitenkaan. Ymmärrän sen ettei kaikki tykkää tupakan hajusta mutta elämä on täynnä valintoja ja jos on niin herkkä hajuille kannattaisi valita toinen kulkuväline kuin julkiset.

Ap

Eikös sen pitäisi olla muitakin kuin tupakoitsijoita varten? Varsinkin kun ihmisjoukossa ei saa lainkaan mukaan polttaa. Mikset polta jo ennen pysäkille menemistä jossain kauempana?

Vierailija
10/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haisee muuten vaan pahalta tai näyttää rumalta. Pysyisivät pois sieltä pysäkiltä, ajaisivat vaikka taksilla. Minulla on oikeuteni.

Mitä väliä sillä rumuudella on? Se käy kenenkään henkeen. Ne jotka haisee paskalta, haisee yleensä myös tupakalta, samaa porukkaa.

Vierailija
11/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan 9:n ehdotusta: polta ENNEN kuin tulet pysäkille lähelle ihmisiä. Ethän sitten pudota natsoja maahan? Ne ovat ongelmajätettä.

Vierailija
12/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa on oksettavaa kun asiakas tulee hönkimään naamalle suoraan tupakalta. Vaikea pitää naama peruslukemilla, kun oksennus on just tulossa. Ottakaa nyt hyvät ihmiset pastilli tai purkka ennen kuin tulette ihmisten lähelle. Paras olis kuljettaa hammasharjaa ja -tahnaa mukana ja käydä pesaseen hampaat.

Vierailija
13/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bussipysäkki on n 50m ulko-oveni edessä, en aamuhorroksessani lähde metsästämään hiljaista nurkkaa vain sen takia ettei tupakan käry varmasti ketään häiritsisi. Enkä tosiaankaan pakkaudu ihmisryhmän keskelle nauttimaan aamuröökiäni, vaan ymmärrän pitää kohteliaan välin muihin. En suostu kyykytettäväksi tupakoimiseni vuoksi. Kuten en itse syrji ketään muutakaan rodun tai ärsyttävän naamalukeman perusteella, puhumattakaan oman elämänvalinnan takia.

Vierailija
14/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se huomataan että tupakoitsijat on yleensä kaikista pahinta "minäminäminä" -porukkaa.

Vierailija
15/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä rumuudella on? Se käy kenenkään henkeen. Ne jotka haisee paskalta, haisee yleensä myös tupakalta, samaa porukkaa.

Joidenkin nenät on herkkiä, toisten silmät taas ei kestä rumuutta. Tää on taas tätä että oma mielipide on se ainut oikea, muilla ei mitään väliä

Vierailija
16/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei käy henkeen mutta sattuu mun silmiin. Jotkut haisee kamalille parfyymeille tai kärpäsmyrkyille.

Vierailija
17/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas se huomataan että tupakoitsijat on yleensä kaikista pahinta "minäminäminä" -porukkaa.

Aijaa? Miltäpä sinusta tuntuisi tulla vihatuksi oman elämäntapasi takia? Kyllä tuota "minäminäminä" -porukkaa löytyy ihan yhtä paljon tupakoitsittomistakin

18/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on ihan ihmeellisen aggressiivinen suhtautuminen tupakoitsijoihin, ihan yleisesti ja sitä vihaa puretaan kaikille sauhuttelijoille vaikka eivät edes häiritsisi. Jos tosiaan pysyttelee kauempana röökinsä kanssa eikä just mene sinne katoksen alle tupruttelemaan niin todellakin on ihan oma asiansa. Mitä nokan koputtamista mulla on kenenkään aikuisen ihmisen tupakoimiseen.

Aivan kuin tuo olisi muutenkaan ainoa pahe maailmassa, kukaan ei silti saa hepuleita jos mä kuljen jossain hamppari ja karkkipussi käsissä :D

Vierailija
19/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on vaarallista. En itsekään halua olla käryävän tupakan lähellä. Entä jos joku haluaisi käryyttää jotain vaarallista kaasua ihmisten lähellä ihan vain siksi että on addiktoitunut siihen? Olisko ok?

Vierailija
20/40 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kenenkään tupakointia ääneen tuomitse mutta onhan se junttia. Olen itsekin joskus polttanut ja usein mietin kun katselen tupakoijia, että luojan kiitos en harrasta sitä enää. Näyttää urpolta, pilaa terveyden ja vie rahat. On yhtä junttia kuin tatuoinnit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi