Anoppi vihjailee ja määräilee sopimattomasti
Olen pian menossa naimisiin ihanan miehen kanssa, johon olen rakastunut korviani myöten. Haluan, että mies pitää minusta yli kaiken ja siksi olen valmis miellyttämään häntä myös sängyssä kaikin keinoin. Olen myös vihjaillut sulhaselleni, että saattaa olla mukavia sänky-yllätyksiä tiedossa...
Uskonnollisuuteen taipuvainen ja muutenkin tiukkapipoinen anoppikandidaatti aiheuttaa minulle sydämentykytyksiä, sillä hän tuli jouluna heillä vieraillessamme vihjailemaan minulle, että suuseksi ei ole heidän perheessään tapana. Ei siis sanonut suoraan, mutta luin rivien välistä kyllä. AIVAN USKOMATONTA, tulee hän puhumaan tällaisista. En saanut sanaa suustani, koska sulhaseni on selvästi juoruillut anopille ja minulla on nyt hyvin petetty olo.
Se ei ole minulle uutta, että sulhaseni on hyvin läheisissä väleissä ylikontrolloivaan äitiinsä ja kertoo hänelle aika intiimejäkin asioita. Mieleni tekisi kovasti harrastaa suuseksiä heti hääyönä jottta mies tietäisi minun rakastavan häntä, mutta voiko niin nyt tehdä jos mies kertoo kaiken anopille? En todellakaan haluaisi keskustella tästä anopin kanssa uudestaan. Vai onko kyseessä se, että sulhaseni ei edes halua suuseksiä ja laittoi siksi äitinsä asialle? Miksi mies ei puhu minulle suoraan jos suuseksi pelottaa?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen, että hääyönä olette molemmat tosi väsyneitä. Joku muu ajankohta on parempi uusien seksijuttujen kokeiluun. Itseasiassa mikä tahansa muu ajankohta on parempi.
Mutta haluan että avioliitto alkaa parhaalla mahdollisella seksikokemuksella - siis jos mies enää edes haluaa suuseksiä, jos se on sopinut jotakin äitinsä kanssa että ei.
Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Eikä kokemus välttämättä olekaan paras mahdollinen silloin jos molemmat olette lopen uupuneita häistä.
Mikset yllättäisi miestäsi suuseksillä tänään? Silloin se oli se todellinen yllätys eikä olisi ennakko-odotuksia häiritsemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää, millä sanoilla voi vihjailla, että meidän suvussa ei ole tapana harrastaa suuseksiä sanomatta sitä suoraan...?
No anoppi oli että tiedäthän että on huolissaan ja "ei ole soveliasta että mitään sitten meidän Jaakon kanssa" ja sitten muljutti kieltä sillälailla poskessa että pullotti.
Kiitos tästä! En ole pitkään aikaan nauranut täällä näin paljon.
Ylläpidolle pitäisi ehdottaa, että laittaisi varoitukseksi nauruhymiön tällaisiin ketjuihin. On nimittäin kiusallista purskauttaa kahvit näyteölle, varsinkin työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu siihen, että hääyönä olette molemmat tosi väsyneitä. Joku muu ajankohta on parempi uusien seksijuttujen kokeiluun. Itseasiassa mikä tahansa muu ajankohta on parempi.
Mutta haluan että avioliitto alkaa parhaalla mahdollisella seksikokemuksella - siis jos mies enää edes haluaa suuseksiä, jos se on sopinut jotakin äitinsä kanssa että ei.
Oletko aivan varma, että nimenomaan suuseksi on oikeasti miesten mielestä se "paras mahdollinen" seksikokemus?
Nyt täytyy kysyä, että millaista seksiä teillä yleensä on, jos parasta on suu- tai peppysellainen? Yllättävän moni on päätynyt kokeilujen jälkeen siihen "perinteiseen", hyvästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Eikä kokemus välttämättä olekaan paras mahdollinen silloin jos molemmat olette lopen uupuneita häistä.
Mikset yllättäisi miestäsi suuseksillä tänään? Silloin se oli se todellinen yllätys eikä olisi ennakko-odotuksia häiritsemässä.
niin eikä olisi niin paljoa paineita
Sinun kannattaa hääyönä muistaa, että suuseksiä kannattaa antaa heti peppuseksin jälkeen.
Tän täytyy olla huonoin anoppiprovo ikinä, tai ainakin useampaan vuoteen.
Olisit sanonut anopille, että täytyypä kysyä, kuinka sinun suvussasi on tapana. Palaatte sitten asiaan vertailemaan sukujen tapoja.
Kaikki eivät pidä suuseksistä, ei miehet eikä naiset. Eikä siinä(kään) ole mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät pidä suuseksistä, ei miehet eikä naiset. Eikä siinä(kään) ole mitään outoa.
Ilmeisesti minun mieheni kuuluu tuohon väestönosaan, koska laittaa anopin vihjailemaan että suuseksi ei ole tervetullutta. Miksi se ei tullut itse tuota sanomaan?
Herrajjumala millaisia anoppeja on olemassa. Ei tuollaista tarvitse sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti minun mieheni kuuluu tuohon väestönosaan, koska laittaa anopin vihjailemaan että suuseksi ei ole tervetullutta. Miksi se ei tullut itse tuota sanomaan?
Anoppi osaa varmaan paremmin esittää näitä suvun seksitapoja:)
Olen järkyttynyt. Eihän tällaista voi tapahtua Suomessa v. 2017.
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt. Eihän tällaista voi tapahtua Suomessa v. 2017.
Suotta järkytyt. Anopilla on vaan tekohampaiden välissä jotain:)
Anoppi haluaa, että keskityt pillun antamiseen.
Jos tällaisista asioista et pysty avoimesti tulevan miehesi kanssa puhumaan, ette ole valmiita avioon, enkä ymmärrä miten olette edes petiin asti päätyneet.
Nyt avointa keskustelua kehiin, kirjoita vaikka apulappuja jos pelkäät meneväsi puihin, asiat kannattaa selvittää ennen liittoa ja lapsia.